Mommybloggerstopic #11

17 likes

Ze kunnen Ex on the beach beter Eindhoven on the beach noemen.

14 likes

Ik zag nu weer een story van haar dat ze ziek is enzo maar niet naar bed kan want kinderen, maar waar is haar vriend??? Ze lijkt wel een alleenstaande moeder. Laatst had ze nog wel een post over een date-night, dus ze zijn wel samen, maar lijkt echt alsof zijn 100% de hele dag en nacht voor die kinderen zorgt. Heel vreemd.

7 likes

Werktie mss 12u diensten ofzo​:sob:. Ik voel het want ik was 2 dagen vrij maar mn vriend had avonddienst met overwerk dus liet hem liggen vanmorgen. Maar nu denk ik :skull::skull:

6 likes

Ik vind haar Instagram altijd heel confronterend, omdat ik in een relatie zit met twee jonge kinderen, waarbij de partner/vader afwezig is en er veel (mental) load op mij terecht komt.

Ik weet natuurlijk totaal niet of haar Instagram de werkelijkheid weerspiegeld, maar op basis van haar Instagram lijkt het inderdaad alsof zij er nagenoeg alleen voor staat. Zelfs vanmorgen dat ze post dat ze een recept moet ophalen bij de HAP en een kind meeheeft. Been there done that. Ik herken zoveel dingen van mijn eigen situatie. Ze praat bijvoorbeeld ook altijd in de ik-vorm. Maar goed dit is slechts een aanname en het beeld dat zij schetst op Instagram. Wellicht brengt hij ze wel elke avond naar bed, of heeft hij meerdere dagen dat hij alleen met de kinderen is, who knows…

9 likes

In het gangpad naast Michelle zat iemand die een paniekaanval kreeg tijdens de vlucht, Michelle wilde helpen en vroeg of ze een hand kon vasthouden. Oké prima als iemand daar behoefte aan heeft. Vervolgens er foto’s van maken voor je eigen content en een goede reminder om eens iets liefs te doen voor een ander. Wat is dat nou weer voor een verkapt kijk hoe goed ik ben. Ik zou dat echt niet fijn vinden wanneer iemand mij met iets zou helpen en dan eigen content van maakt.

37 likes

Eigen kun je wel weglaten

2 likes

Al die mommy influencers die hun kindjes in badkleding delen op het internet. Michelle als je meeleest: stop hiermee :sob:

15 likes

Die gedachtegang van Lisa Cuijk slaat ook als een tang op een varken. Ze plaatst haar kinds nu niet meer online, door een vervelende gebeurtenis, waar ze verder niet op ingaat. In de comments zegt ze dat ze geen kwaad ziet in gezichtjes delen en er graag mee door was gegaan. Ik snap het echt niet, want er heeft zich een gebeurtenis afgespeeld waar zij weet van heeft. Er kunnen zoveel situaties hebben afgespeeld waar zij géén weet van heeft. Zij is er niet vies van geweest om blote foto’s van haar oudste te delen, is ze nu zo naïef dat ze zich niet realiseer dat vieze mannen dat gewoon kunnen opslaan… Zij is soms zo wereldvreemd ofzo.

2 likes

Ja, of d’r schoonzus die haar dochter in alleen een zwembroekje online plaatst.
Volgens mij zei hier iemand laatst dat ze haar er op had aangesproken, maar gaf Mees toen de reactie dat ze niet goed weet waar ze goed aan doet. :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Wat een suf antwoord van haar, alsof er een voordeel aan zit om je kind zo te delen😑

3 likes

Simpel toch. Het levert aandacht op en dat levert weer geld op. En dat vinden ze meer waard dan de privacy van hun kinderen.

13 likes

Haha, ik ga stuk om dat nieuwe haar van Romy. Ze wilde haar ‘natuurlijke’ haarkleur terug. En hiermee bedoelt ze dan de haarkleur die ze als kind had, niet haar huidige uitgroei kleur. :woman_shrugging:t3: Dat was een soort strawberry blond, maar nu heeft ze het gewoon fel oranje laten verven? :laughing:

5 likes

Het is ook niet egaal, dit had ze ook zelf thuis kunnen doen ipv naar de kapper te gaan.

3 likes

Het staat ook echt niet, ik zie bij van die kleur seizoenen video’s zelden echt het verschil in het gezicht maar bij haar zie je nu eens super diepe kringen onder haar ogen

7 likes

Ja maar die komen door 2 onder 1 :clown_face:

15 likes

Het is net die kleur die je krijgt als je tijdens een mental break down thuis je haar besluit te blonderen.

Vind het wel zielig ergens want volgens mij voelt ze zich gewoon helemaal niet meer zichzelf en lijkt ze dat vooral met haar uiterlijk te willen oplossen.

16 likes

Confession: Zo lelijk vind ik het niet. Ze kan het wel hebben dat oranje

4 likes

OK ben ff salty hoor, maar De Huismuts was 3 weken geleden met gezin uitgenodigd op een surfcamp in Frankrijk (een week o.i.d. denk ik), daarna uitgenodigd door Disneyland Parijs met overnachting en alles, nu zijn ze met gezin onderweg naar Costa Rica op uitnodiging van reispartner. In dr story zegt ze dan nog wel “oh zo gek om te beseffen dat we geen huis meer hebben waar we na terugkomst uit Parijs even naartoe konden om te slapen”, terwijl ze op de camping in Bakkum is. Oh well misschien hebben ze die staanplaats ook moeten verkopen?

14 likes

Ik heb haar geblokkeerd na die costa rica post.

7 likes