Veracamilla is bevallen! Met 33 weken, vanwege preeclampsie
Wat een leuke naam/namen đ„č hopelijk gaat alles goed ondanks de termijn.
Zou hij oa Mickey heten omdat ze verliefd zijn geworden in Disneyland? Moest ik meteen aan denken
Zo dat is wel vroeg. Heftig zeg. Hopelijk maken ze een goed start samen.
Ja ik heb zelf ook kinderen. Denk dat alles zân voor en nadelen heeft en snap niet waarom dit zoveel zwaarder zo moeten zijn. Afgezien van het lichamelijke aspect dan, 2 zwangerschappen zo kort op elkaar lijkt me wel pittig. Maar ik vond een peuter en een baby ook pittig, omdat een peuter kan praten, daarmee veel aandacht kan vragen. Zindelijkheidstraining erbij bijvoorbeeld. Geen slaapjes meer overdag, dus hele dag âaanâ.
Alles maar ophangen aan dat 2 onder 1 vind ik gewoon niet nodig.
Die kinderen zijn volgens mij in dezelfde week jarig, dus waren maar een paar dagen allebei onder de 1. En zijn ze inmiddels niet al een jaar of 2/3. Hoe lang blijft ze dit nog zeggenđ
Je kan ook naar een speeltuin/ voorlees uurtje bij de bibliotheek/ park weet ik het wat, voor écht contact met mensen. Krijgen je kinderen ook wat sociale normen mee. Zijn toch ook mensen ( en soms ook alleenstaand) met tweelingen? Het is echt geen mega unieke situatie waardoor je opgesloten zit in huis en het enige sociale contact je sociale media accounts zijn?
Nogmaals ik ken deze meid niet, maar kan me niet voorstellen dat er geen speeltuinen, buurtverenigingen, zandbakken, bibliotheken, bushaltes, fietszitjes of andere mogelijkheden zijn om de deur uit te gaan.
Oh wat vroeg, hopelijk gaat het allemaal goedâŠ
Wel een hele lieve foto op haar insta
Ja wel heftig, dat is gewoon voordat je ĂŒberhaupt met verlof zou gaan.
Heftig, zo vroeg. Hopelijk gaat alles goed met haar en Mickey.
En wat een prachtige foto op haar Instagram ![]()
Disney adults die hun kind Mickey noemen ![]()
Disney is ook nog gewoon onderdeel van Jeff eps. Zijn pdf netwerk ![]()
Dit was te cryptisch, ik dacht dat het de Jeff van Vera was en dacht âwat heeft hij met pdf filesâ ![]()
Volgensmij kunnen we hier gewoon pedofiel zeggen
Nou daar heeft Vera toch niks mee te maken??
Hahahah
Neeee wat een leuke naam gewoon toch Mickey!!!
Hahahaha dat epistel van Michelle over âde man die ze al 20 jaar kentâ
Zij schreef echt precies zulke stukken ook over Koen. Lekker lullig ook om nu te moeten lezen dat Tim altijd al âthe one that got awayâ is. Zou echt willen dat ik ook maar een beetje van haar vermogen had om ALLES te romantiseren
Haha ja. âOnly youâ tot de volgende grote liefde zich aandient. Misschien liepen er naast Koen en Tim nog wel meer leuke trainers rond bij het voetbal van haar broertje. Of is het weer een keer âliefde op het eerste gezichtâ op een festival.
Ach, ze weet wel waar haar volgers van smullen. Zoetsappige verhalen waarbij de persoon in kwestie makkelijk verwisseld kan worden.
Rob Jetten
Als ze dat flikt moet ik stannen