Twintig jaar geleden… toen was zij 12/13?? Wat een onzin dat er toen vanalles gevoeld werd en het leven tussendoor kwam én ze meteen besties werden. Ze was een kind??
Die romance met iris is ook zo weer ingewisseld voor een ander exemplaar bff. ![]()
Wat een mega cringe lords zijn Michelle en Tim toch ook. Continu die 20 jaar benadrukken.
En hij was 17 of 18. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je als jongen van die leeftijd beste vrienden wordt met een meisje van 13 of 14. Die interesses liggen toch mijlenver uit elkaar.
Ik weet niet meer wie dit zei en hoe ze het precies zei maar het was iets in de geest van dat Michelle echt schrijft en leeft alsof het het script is van een film over haar leven.
Het is allemaal zo uitgebreid uitgemeten. Grote woorden, grote gevoelens, innige vriendschappen.
Ik vond die uitspraak toen echt de spijker op zijn kop.
Theatrale persoonlijkheidsstoornis…
Ja Sophie Ousri wordt al ge-softlaunched als nieuwe bff!
Ik dacht exact hetzelfde, waarom altijd die periodes benadrukken, alsof het dan meer veroorloofd is? Net zoals Mascha die steeds : ik heb deze trui al 100 jaar
Bij Michelle? Ik vind die twee zo niet bij elkaar passsen
Ja!
Krijgt Lotte bij haar op een na laatste feedpost iets minder lof maar vooral zorgen over haar denkwijze wat betreft haar lichaam, is het meteen de nare kant van het internet
Tenminste, als ik de reacties lees zie ik wel kritische reacties, maar niet veel waarvan ik denk: dat kan echt niet. Maar misschien dat ze die verwijderd heeft.
Haar post ging iig over dat ze nu op haar zwaarst is en dat ze dat dan weer moeilijk vindt etc. Maar dan in haar usual wollige schrijfstijl
Kom ook naar het licht?
Wat is dit? Een oproep voor collectieve zelfmoord?
Ik dacht dat dit begrip altijd een grapje was, maar het bestaat dus echt?
Ik zie wel wat overeenkomsten ja ![]()
Kunnen we diagnoses hierbuiten laten?
Ja !!! Die bedoelde ik.
EDIT: hahaha ik dacht dat dit een bedachte term was maar dit is dus echt iets. Okeuj.
Past wel bij die rouwkaart die ze toen kreeg toen ze net haar buikwandcorrectie had laten doen
‘daar ga je’
Edit: foto ter context
NIET.
Was dit serieus? Over theatrale persoonlijkheid gesproken.
Haha ja ik vrees dat dit serieus vanuit Olga’s kant was
Wat een vreselijk blabla verhaal met ‘ik hou onvoorwaardelijk van je’.
Onvoorwaardelijk houden doe je van je kinderen, niet van je mede insta influencer.
Hahah ja en hoe lang kennen deze vrouwen elkaar? 3 maanden ofzo ![]()