Mommybloggerstopic #11

Dat is echt heeeeeel iets anders!

4 likes

Ja en ook dat deel van ‘we voelden vanalles maar dat werd geparkeerd, er kwamen andere liefdes tussendoor’ vind ik ongepast als het gaat om een ongeveer 13 en 18 jarige? Ze schelen 5 jaar, heeft ze al best vaak benadrukt.

13 likes

Ze belden en appten elkaar de afgelopen 10 jaar op hun verjaardagen om 00.00!!! Was een soort regel de afgelopen 10 jaar (aldus story van Mies)

Hoe moet ik dat voor me zien? Zette ze Koen dan even in de wacht als ze jarig was om 12 uur zodat ze eerst even met Tim kon bellen?

Echt the gift that keeps on giving

51 likes

Michelle geeft nog een ‘subtiel’ inkijkje in haar leven na de scheiding. Als ik haar story goed begrijp, draagt ze alle vaste lasten alleen, betaalt zij ook voor Tim zijn auto en alimentatie voor haar kinderen en/of expartner.

9 likes

Ik lees dit ook als een enorme humble brag. (Ben ik de enige?)

Ik vind haar zĂł hinderlijk

51 likes

Zo lees ik het ook. Blijkbaar houdt ze nog genoeg geld over voor reisjes, hotels en restaurants en shoppingssessies bij dure merken.

10 likes

Michelle niet aanwezig bij de babyshower van schoonzusje Mees. Bijzonder.

8 likes

Waarom zou die Tim niets mee betalen? Hij woont er toch ook al bijna een jaar met zijn kinderen. Ze zei ook dat ze beide co-ouderschap hebben dus zijn kinderen wonen tegelijkertijd met haar kinderen zei ze:

Michelle zal wel niet bij de babyshower van Mees zijn omdat ze zelf dan niet in de belangstelling kan staan.

4 likes

Zo lees ik het inderdaad ook. Zij is zelf degene die vaker is begonnen over een huis in Spanje/op Mallorca dus dat je die vraag gaat krijgen is logisch denk ik. En de vraag “‘mag het ook even goed zijn zo?” is ook grappig, zij is zelf toch de enige die altijd op zoek lijkt te zijn naar meer om zichzelf te bewijzen.

18 likes

Volgens mij is ze voor Tim en haar verjaardag naar Spanje en dan gaan ze ook die auto ophalen.

8 likes

Bijzondere keuze
 dat had toch wel een week later gepland kunnen worden.
Maar ja ikke ikke ikke he.

5 likes

Ik erger mij vooral aan al die (super korte) vliegreisjes die ze maken. Zo zonde voor het milieu. En steeds ook naar dezelfde plekken. Spaar op wat je wil gaan doen ofzo en ga dan in één keer voor langere tijd.

24 likes

Tim heeft geen baan, hij werkt voor Michelle / Jolie Noë. Heeft zelf in de vlog gezegd dat Michelle zijn sugar mommy is toen zij de opmerking maakte dat mensen haar berichten dat ze vast bij Tim is voor het geld maar dat het tegenovergestelde dus waar is.
Al kan ik me wat betreft de alimentatie ook voorstellen dat dit om partneralimentatie gaat richting Koen. En dus niet perse de kinder alimentatie die Tim zal betalen aan zijn ex.

4 likes

Haha die haat op Michelle hier gaat soms wel erg ver ‘ikke, ikke, ikke’ en ‘zelf niet in de belangstelling staan’, echt Guru Gossiper vibes. Irritainment, ok, vind ik zelf ook leuk op zijn tijd, maar krijg het idee dat sommige mensen hier zó invested zijn in haar leven.

Zij is ook totaal niet mijn type, ik vind haar zoetsappige en curated leven ook echt cringe en volg haar dan ook niet, maar die haat hier op haar (maar toch alles op de voet volgen) vind ik echt apart soms.

35 likes

Ja want ‘dan zijn ze toch in de buurt’. Dat zeg ik als ik ergens ben op 15 of misschien vooruit 30 min rijden. Niet als ik nog een extra vlucht moet nemen.

9 likes

Vond vooral die constructie laatst van 'even samen de kinderen ophalen in Nederland ’ en vervolgens op één dag geloof ik op en neer vliegen van Spanje naar Nederland en weer terug (?) echt bizar.

8 likes

Boeie daar is ze toch influencer voor, ze stelt zichzelf zo ten toon.

6 likes

Als je personeel aanbiedt om hun salaris niet te betalen heb je niet per se een heel gezond bedrijf ook, toch? :sweat_smile:

10 likes

Dat heeft ze eerder ook al eens gedaan volgens mij. Wat een verspilling.

5 likes

Ja het gaat me ook niet om haar, ze roept inderdaad zelf reacties op. Maar vind het bijzonder hoe invested sommige mensen hier zijn in werkelijk alles wat zij doet, maar je leest tegelijkertijd ook gewoon de irritatie (haat?) naar haar.

6 likes