Oke gerda!!!
Dan kunnen we allemaal onze social media wel opheffen.
Ik vind het trouwens deels irritant dat het bijna alleen nog maar zwangerschap en kind(eren) bij haar is. Vond het juist wel leuk dat ze ook nog andere content deelde.
Oh, voor een week. Ik dacht dat het voor een dag was, scusiiii
Annic ten duis is terug
Oh overheen gelezen
Denk dat t meer te maken heeft met een stukje verwachtingsmanagement. Als je denkt dat je tijdens je verlof alleen maar gaat bedrotten of netflixen dan is het indd best druk of misschien een tegenvaller dat het normale leven toch nog doorgaat. Is maar net hoe en waarmee je het vergelijkt.
Misschien denkt ze ook nu kan het allemaal nog en straks misschien helemaal niet meer, of die nesteldrang zorgt ervoor dat je niet kunt chillen. Maar heb het niet gezien of het echt klagen was.
Helemaal okĂ© wat ze druk of niet druk vindt maar ik dacht ook ââblind gekocht kijkenââ in je agenda schrijven en ââmelk kopenââ, why haha. Lijkt me onnodige tijd kosten dat allemaal los op te schrijven en al snel voelen als druk (veel tekst) als je een blik op je week-agenda werpt. Maargoed ben geen planner mens dus snap die chillheid ervan ook totaal niet.
Blind gekocht kijken stond serieus in haar agenda?
Ik vind haar op zich wel leuk om te volgen, ik trek alleen die dagelijkse slaaphoofd(?) selfie als ze haar middagdutje doet of gaat doen niet zo goed.
Ik vind haar doorgaans wel leuk, maar het is de afgelopen maanden wel heeeeel veel over de zwangerschap gegaan. Maar wel leuk om inzicht te krijgen in de keuzes die ze maakt voor haar kindjes op het gebied van slapen, bv/kunstvoeding, etc. Veelal totaal tegenovergesteld aan die van mij/ons.
Ja exact dit is wat mij ook enorm irriteert bij haar. Je hĂłeft dat keukenkastje niet schoon te maken he.
Mommy influencer die ik volg, ben wel benieuwd waar die bom ontploft is precies, ik zie alleen een verdwaalde onderzetter en 1 stuk speelgoed
Wel een stuk ontsnapt speelgoed dat niet beige isđ±
En de gordijnen zijn een meter te kort door de bom
Ligt daar nou een konijn?
Ik heb de halve sad beige feed voor je doorgescrollt en idd:
https://www.instagram.com/p/CvMG-iEI3VS/?igsh=MWdsb2M2NXo2NXE0dg==
Haha moet echt lachen om die ontdekkingen, je ziet steeds iets nieuws in dit zoekplaatje
Of het konijn heeft ze gekortwiekt toen ze wel tot de grond kwamen en dit is de oplossing
Whahaha, dat is niet eens een onrealistische gedachte. Mijn konijnen lopen los in een deel van het huis dat konijnproof (of opgegeven) is. Maar niet in de woonkamer of mijn slaapkamer, want ze vreten alles kapot. Inderdaad ook gordijnen.
Konijnen zijn overigens zindelijk, ze gaan gewoon op een (open) kattenbak. Daarom kunnen konijnen ook los lopen in huis.
Ik nu: hmm misschien een konijn als maatje voor mân kat?
Ik vind haar nooit echt klagerig overkomen, maar wat mij aan haar stoort is beetje de girl next door vibe, maar intussen zĂł geprivilegieerd. I mean elke avond thuisbezorgd, bijna elke week massage oid, personal trainer aan huisâŠ