In de podcast vertelde ze dat ze tijdens hun huwelijk ook beste vrienden waren. Volgens mij noemt Michelle al snel iemand haar beste vriend (want Tim is ook al 20 jaar haar beste vriend) of vriendin.
Ik hoorde het als toen, niet nu.
Ja want de manier hoe ze nu soms spreekt over Koen en Jacq is niet echt best friends-vibe ![]()
Over Koen vind ik haar wel best positief nog steeds - gelukkig als vader van haar kinderen - oa dat ze over de opvoeding van de kinderen helemaal op 1 lijn zitten. Maar de continue riedel nu over Tim continue âvoel me bij niemand zo veilig als bij jouâ vind ik echt een steek richting Koen, dat zei ze eerst ook over hem.
Maar tegelijkertijd heeft ze ânooit veel vrienden gehadâ en is âhaar cirkel super kleinâ en vind ze vriendschap zo zo moeilijk en is ze daar niet goed in als we de podcast moeten geloven. Ze zit vol tegenstrijdigheden as usual. Maar over Koen zei ze volgensmij dat ze heel graag weer beste vrienden met hem wil zijn omdat ze niet alleen de relatie maar ook haar beste vriend kwijt geraakt is. En Iris zegt daar dan op dat zij denkt dat dat wel weer moet kunnen in de toekomst, de vriendschap met Koen, omdat het co-ouderschap nu zo goed gaat. Wel opvallend inderdaad dat nu weer alles super positief is over Koen. Al was er wel een subtiele steek dat de kinderen bij Michelle en Tim moesten afkicken van hun schermtijd want bij Michelle en Tim mag dat veel minder. Niet lang daarna had Jaqueline ook een post over schermtijd, ben benieuwd of zij de poscasts/vlogs volgt. Ik zou daar echt niet van weg kunnen blijven als mijn ex zijn nieuwe relatie zo publiekelijk ten toon stelde.
Denk bij Koen en Jacqueline minder?
Sophie vraagt haar op het einde van de ik ben meer dan poly video: âGeloof jij nog in de liefde?â waarop Michelle aangeeft nog wel in de liefde te geloven ondanks gigantisch op haar ziel te zijn getrapt en zegt dan: âmaar ik ben wel de boeman, letâs not forgetâ. Niet zoân hele subtiele steek imođ
Pfff zo vermoeiend om deze vrouw te zijn. Altijd sterk en alle lasten van de wereld op haar schouders. MAAR IK KLAAG NIET HOORRRRR
Vooral dat ze dit zeggen terwijl een van haar kinderen (volgensmij die oudste zoon) in gehoorsafstand zit en af en toe ook reageert. Terwijl ze het hebben over dat ze âeen teringzooi van haar leven gemaakt heeftâ en dat ze een MILF is en een Nympho. En dan vraagt Sophie aan dat kind of die het leuk zou vinden als Sophie een poly wordt met Michelle en Tim. Tuurlijk grappend maar alsof dat grappig is als dat kind zijnde? En ook dat als Michelle alles online over zichzelf zou lezen rondom het poly drama je haar âmorgen van het dak af moet halenâ. En dan zegt Sophie dat Michelle meer is dan de poily want ze is ook ondergewicht, stress, burn-out, depressie, dood en verderf Ă©n mama?! En dan verder over eetstoorissen en bijna dood zijn door de ellende thuis. En dan trots dat ze gestopt is met therapie want dat heeft ze niet meer nodig. Maar dat ze wel een paniekstoornis heeft en heel veel moet huilen om de kleinste dingen.
Gestoord als je t mij vraagt en zeer ongezond voor die kids
VreselijkâŠ
Zij behandeld die oudste zoon alsof het een van haar (vele) vrienden is. Hij mag ook naar haar podcast luisteren. Lijkt me ook niet gezond voor een kind van 10.
Wtf
Zullen we anders gewoon het grote michelle bollen topic in het leven gaan roepen? Kunnen we daar deze vrouw 24/7 ontleden en pesten. ![]()
Ja eens hoor, want zelf zijn het natuurlijk perfecte moeders. Volgens mij kan dat mens niks meer goeds doen.
Ik denk dat velen gewoon niet tegen de façade van âomg my life is amazing!! ![]()
al 20 jaar grote liefde, de klaver blablablaâ en op hetzelfde moment vaststellen dat het allesbehalve goed gaat. Met dan daarnaast ook meangirl gedrag met iris in een podcast vertonen. Hoezo denk je dan dat mensen jou nog oprecht vinden
Zuuuucht misschien wel een plan, al zei Ellen van Terugnaarliefde dat er in winkels demonische muziek (zoals Beyonce!) gedraaid wordt om ons mensen te brainwashen. Kunnen we daar ook een topic voor openen. Sharelotte topic ben ik ook helemaal bij
Ik denk dat we soms vergeten dat er ook nog echte mensen achter dat account op instagram etc verschuild. Iemand ook met gevoel. Dat lijkt hier soms echt totaal aan voorbij te gaan.
Daarom zou ik ook never nooit deze mensen een privebericht sturen of een kritische reactie achterlaten onder hun posts. Maar het idee van een influencer zijn is toch dat je je leven laat zien en dat mensen daar iets van vinden? En het idee van dit forum is toch dat je met elkaar kan bespreken wat je ervan vind? Volgensmij vergeet niemand dat we allemaal echte mensen zijn die goede dingen en domme/slechte dingen doen. Bovendien is het breed wetenschappelijk onderzocht dat het bespreken van wat anderen doen een belangrijke maatschappelijke functie heeft (validatie, moraal en normstelling, sociale controle, reality check). Niet dat ik nou denk dat we op dit forum de wereld aan het verbeteren zijn maar hier kritiek uiten op het handelen van influencers is niet gelijk aan pesten naar mijn mening.