Dat snap ik en ik snap het klagen maar ik probeer uit te leggen:
Ik vind het bij haar altijd zo’n 2.0. Ze vond de eerste al
Moeilijk maar binnen no time zwanger van de tweede, ja denk je dan zelf dat dat een goed idee is? En tuurlijk heb je niet alles in de hand en is elke situatie anders maar imo heeft ze hier echt zelf om gevraagd. Mag je dan niet klagen? Tuurlijk wel. Maar doe nou niet alsof het je aangedaan is
Heh?
Ik snap je wel hoor! Ik volg haar niet, weet verder niets van haar situatie voor haar tweede kind en of alles “gepland” was enzovoort. Maar als het wel bewust was, voor zover dat kan: rationeel gezien is het vrij makkelijk; niet doen, want het is al zwaar, en daarom een slecht idee. Maar je gevoelens kunnen echt het tegenovergestelde zeggen. Volgens mij heeft ze pas ook aangegeven dat ze echt wel serieuze dingen aan de hand had en dat dat nu beter gaat? Ik zag en zie wel de andere kant en dat kan wel heel moeilijk zijn. Echt hoofd tegen hart.
Over wie gaaat dit
@roomyb
Oh werd er weer iets naars gezegd?
Willemijn showt haar totaal afgekickt van beige kleurrijke huis in 321….
En toen waren het allemaal broertjes en zusjes van beige ![]()
Kleurrijk ![]()
Ik moest echt hardop lachen, en dacht eerst dat het een grap was maar in de comments zeggen sommige mensen het ook en ze reageert wel alsof ze het oprecht veel kleur vind haha.
Waarom die kussens in je kast?
Haha geen idee ik heb random plaatjes van internet getrokken
Hardop gelachen om die reel, haha
Ik zie groen dus kleur ![]()
![]()
Oh dus die 2e foto is niet eens van het huis van Willemijn?
Nee, zij heeft wel meer kleur dan die foto maar alsnog niet dat je zegt van…wat een kleurrijk huis.
Oh ja nou plaats dan op z’n minst de echte foto ![]()
Ja pfoeee dan moest ik een printscreen nemen en alles. Te veel werk ![]()
Maar wel een plaatje screenshotten om likes te scoren ofzo? Haar muren hebben gewoon een kleurtje gekregen, beetje flauwe post wel.
Welnee gewoon kopiëren van deze plaatjes, niet print screen en dan uploaden etc. Kopiëren is (vind ik) wel veel makkelijker.
Zelf vind ik de kleuren in de categorie “roze” vallen van deze voorbeeld foto. Broertjes en zusjes van beige wmb.
Ik heb zelf ook zo’n saai huis hoor, ik moest alleen heel erg lachen zelf om het “ik ben helemaal uit mn beige periode” en dan deze kleuren zien
Ik zie beige-groen, beige-wit, beige-geel en roze met een tint beige