Mommybloggerstopic #11

Ja en zoveel spon in huis.

7 likes

Ik vind dit toch zo bijzonder
 voor twee kleintjes zorgen zodat papa ook een beetje eigen tijd heeft? :smiling_face_with_tear: Hij was er toch bij toen ze 2 kids in 2 jaar kreeg. Waar is HAAR eigen tijd? May this love never find me

22 likes

We weten maar één kant van het verhaal.

7 likes

Klik even 1 story verder. Die is genaamd ‘wisseling van de dienst’ en gaat zij er alleen op uit. Ze bedoelde dus gewoon dat ze om en om alleen met de kinderen zijn zodat de ander iets voor zichzelf kan doen en dat ze dat alleen zijn met 2 kinderen zwaar vond, maar het nu veel makkelijk gaat.

29 likes

Ze is regelmatig alleen op pad, dus ga er vanuit dat ‘papa’ dan bij de kids is.

3 likes

Huh? Post ze een keer wat positiefs en dan is het nog niet goed.

8 likes

Ja ik lees dit ook juist meer positief? Dat het haar eerder niet goed lukte om alleen voor twee kindjes te zorgen dus dat ze alles samen deden of hij in z’n eentje voor twee kinderen zorgde. En dat het haar nu wel weer lukt dus dat het fijn is dat hij nu ook soms weer tijd voor zichzelf heeft.

7 likes

Ik blijf het zo bijzonder vinden hoe erg zij kan zeiken over een situatie (snel achter elkaar zwanger) die ze zelf heeft gecreëerd. Begrijp me niet verkeerd klagen is mn tweede naam maar zij doet soms echt alsof het haar aangedaan is :joy::joy: lieffie je was er toch zelf bij?

10 likes

Ik vind dit altijd zo’n dooddoener. Ja, ze koos er zelf voor, maar dan kan het nog wel tegenvallen? Ik dacht ook dat ik wel wist waar ik aan begon toen we voor een kindje gingen, maar eindstand zorg ik alleen voor m’n kind en zit ik al tijden in therapie, omdat m’n relatie plots voorbij was toen m’n kind er net was. Was ook net even anders dan ik me had voorgesteld. Zoveel mensen, zoveel situaties en iedereen gaat anders met dingen om.

39 likes

Ze vond de eerste al tegenvallen😂

5 likes

Dat snap ik en ik snap het klagen maar ik probeer uit te leggen:
Ik vind het bij haar altijd zo’n 2.0. Ze vond de eerste al
Moeilijk maar binnen no time zwanger van de tweede, ja denk je dan zelf dat dat een goed idee is? En tuurlijk heb je niet alles in de hand en is elke situatie anders maar imo heeft ze hier echt zelf om gevraagd. Mag je dan niet klagen? Tuurlijk wel. Maar doe nou niet alsof het je aangedaan is

12 likes

Heh?

2 likes

Ik snap je wel hoor! Ik volg haar niet, weet verder niets van haar situatie voor haar tweede kind en of alles “gepland” was enzovoort. Maar als het wel bewust was, voor zover dat kan: rationeel gezien is het vrij makkelijk; niet doen, want het is al zwaar, en daarom een slecht idee. Maar je gevoelens kunnen echt het tegenovergestelde zeggen. Volgens mij heeft ze pas ook aangegeven dat ze echt wel serieuze dingen aan de hand had en dat dat nu beter gaat? Ik zag en zie wel de andere kant en dat kan wel heel moeilijk zijn. Echt hoofd tegen hart.

8 likes

Ja, ik zal het hier ook ff verwijderen

10 likes

Over wie gaaat dit

4 likes

@roomyb

4 likes

Oh werd er weer iets naars gezegd?

3 likes

Willemijn showt haar totaal afgekickt van beige kleurrijke huis in 321
.

En toen waren het allemaal broertjes en zusjes van beige :rofl:

expectations

reality

44 likes

Kleurrijk :joy:

7 likes

Ik moest echt hardop lachen, en dacht eerst dat het een grap was maar in de comments zeggen sommige mensen het ook en ze reageert wel alsof ze het oprecht veel kleur vind haha.

23 likes