Mommybloggerstopic #11

Ik heb echt dit fragment echt net gezien ( opgezocht) en jezus wat een privileged mens. Die kop die ze er bijtrekt, alsof het een soort primaire levensbehoefte is die hij zijn partner heeft ontzien. Zo verwend. Ik ken haar alleen nog van die tijd dat ze een tosti bakker was en heb haar eigenlijk sindsdien nooit meer gehoord / gezien maar mijn hemel wat is zij irritant.

7 likes

Vond t wel lief dat hij zijn partner een zwem strippenkaart gaf hahaha.

22 likes

Heb bij haar altijd het idee dat ze niet doorheeft hoeveel haar vriend voor haar en hun gezin allemaal doet. Dat dat niet echt gemiddeld is zegmaar. Beetje vreemd referentiekader.

5 likes

Ja en ook dat ze haar kind de middag naar het kdv brengt op haar vrije dag. Maar wel klagen dat het zo duur is. Moet ze zelf weten maar het is echt een luxe als je dat kan doen.

6 likes

Nee, zn meissiešŸ˜–

@Sarie mij maakt het niet eens zoveel uit dat ze weinig ervaring hebben. Ik luister bijv ook graag mama is moe of moekes de podcast, en die kids zijn beiden nog geen 2 geloof ik. Maar ik luister voor m’n lol, en dat gezwets van die 2.

5 likes

Van Carolien zijn die kids al basisschoolleeftijd denk ik. Maar ik werd de laatste tijd heel erg overprikkeld van zešŸ˜‚. Kwam niet relaxt aan op bestemming (werk) door dat gekakel. Vind het wel vaak vermakelijk om te luisteren. Geef het binnenkort wel weer een kans.

5 likes

Ze zijn gestopt. Ik vond dat wel een geinige podcast. Om sommige verhalen heb ik echt zo gelachen.

5 likes

Wow misschien neemt hij… zijn vaderrol?

32 likes

Huh hoe bedoel je dit? Ik ben ook absoluut geen fan van haar maar het is bij hun redelijk 50/50 toch? Op zich niet heel gek.

8 likes

Huh dat idee heb ik helemaal niet, ze vindt
/vinden gelijkwaardig ouderschap gewoon heel belangrijk dus ze verdelen het ongeveer 50-50. Vind het juist goed dat ze niet doet/doen alsof dat abnormaal is, want een gelijkwaardige verdeling mag wat mij betreft nog veel meer genormaliseerd worden.

17 likes

Ik vind dit echt een onaardige post. Ja, ze is geprivilegieerd, maar volgens mij is ze zich daar heel goed bewust van en zegt ze dat zelf ook regelmatig.

Ik denk dat de gemiddelde man echt wel wat dankbaarder mag zijn voor het feit dat zijn vrouw 9+ maanden heeft geleden voor een gezamenlijk kind. Dat dit niet de standaard is, betekent nog niet dat het niet de standaard zou mogen / moeten zijn.

Ik vind overigens zo’n zwemstrippenkaart een heel leuk cadeau dus daar lacherig over doen vind ik wel stom.

11 likes

Mag toch hopen dat dit een normaal referentiekader is ipv ā€˜vreemd’ :upside_down_face:

3 likes

Iemand enig idee waar dit over gaat? :eyes:

4 likes

Ik heb geen idee wie dit is maar ik vind dit van hetzelfde kaliber als een dramatische quote in je msn naam zetten en dan heel vaak offline en weer online gaan totdat iemand vraagt wat er is

51 likes

Helaas premium

9 likes

Zou mooi zijn maar de realiteit is dat dat niet zo is? Ik vind t gewoon een beetje ignorant hoe zij uitgaat van gelijkheid. Dat is gewoon echt bijna nergens zo gelijkwaardig als bij hun, alleen al afgaand op dit forum en alle posts over de mental load op social media. Hartstikke goed en fijn dat het bij hen zo goed is verdeeld- begrijp me niet verkeerd, maar laten we niet doen alsof het de standaard IS. (Los dus van dat het wel zo zou móeten zijn).

7 likes

Ze haalt Lotte’s post aan waarin ze zegt een buikwandcorrectie te overwegen. En stelt dat ze hiermee op weg is naar een gratis gesponsorde operatie. Dan ff over hoe bizar de influencerwereld is en de band tussen influencer en volger, en dat ze nu anderen gaat influencen met een operatie waar zij wĆ©l voor moeten betalen.

5 likes

Wat ik zelf ook dacht na die post…haar nieuwe verdienmodel.

3 likes

Huh ik snap dan niet helemaal dat het vreemd en gepriviliseerd is? Ze hamert er juist vaak op dat ze gelijkwaardig ouderschap heel belangrijk vindt. Dat dat dan vervolgens lukt is toch juist goed in plaats van een vreemd referentiekader?

10 likes

Je kunt ook op alle slakken zout leggen. Het is juist good for her dat zij het zo goed verdeeld hebben en daar kan (vind ik ook hoor) menigeen een voorbeeld aan nemen. Maar om haar daarom ignorant te noemen vind ik wel wat zeuren om het zeuren. Ik gun elke vrouw een 50/50 verdeling in het huishouden en vind het juist fijn om te zien hoe anderen dat regelen.

14 likes