Mommybloggerstopic #11

Haha sorry, ik moet hier zo om lachen. Ze gaat in de ikea met een rolstoel (ok die pijn aan je bil kan wel echt vervelend zijn), en elk zwangerschapsymptoom wat ze heeft wordt uitgebreid besproken. Dat deed ze al voordat ze zwanger was uberhaupt, zelfs halve vlogs over blaren of nekpijn weet ik het. Als iemand dingen uitmelkt, verhuizen, trouwen, zwangerschap, dan is het Bonnie wel en een kind is de grootste cashcow.

Snap wel wat ze zegt over de vrolijke dingen, geen stories a la sarah met huilende kinderen. Maar je waarborgt net zo mijn de privacy van je kind net zo min. Vind het ook echt niet ok, wéér een yt’er waar ik af ga haken. Al was ik al grotendeels afgehaakt bij die saaie zwangerschapsvlogsđŸ„Č

15 likes

https://www.ad.nl/bizar/zweedse-moeder-veroordeeld-voor-breken-van-rauw-ei-op-hoofd-dochter-5~a2c36d25/

Dit vind ik heel goed. Ik vind het zo bizar dat ouders hun kinderen online voor gek zetten voor views. Mooi dat daar tegen opgetreden wordt

17 likes

Ik kan geloof ik direct door naar het oma topic, maar ik vind al die challenges helemaal niet grappig. Wat is er nou zo lachwekkend aan een rauw ei tegen je hoofd kapot slaan? En dan is het ook nog eens je moeder. :nauseated_face:

8 likes

Nou, dat vinden meer mensen met jou, gelukkig, en daarom moet die moeder nu een boete betalen. Heeft niks met het oma-topic te maken.

28 likes

Ja het omatopic is superleuk, daar wordt gewoon gebreid, gehaakt en andere leuke dingen gemaakt, allesbehalve met rauwe eieren gegooid :smiling_face_with_tear:

20 likes

Is meer dat ik me soms zo’n oude taart voel. Ik zie de lol ook niet van die dansjes, een hap kaneel eten of weet ik veel wat behalve eieren nu rondgaat als nieuwe rage. Terwijl ik wel mensen van mijn leeftijd hieraan zie deelnemen.

Echt zo zielig. En “De moeder verdedigde zich door te zeggen dat zij en haar dochter vaker grapjes uithalen op hun sociale media.”

Zij en haar dochter? Hun sociale media?? Het kind was 5?!

10 likes

Niemand van 50+ doet die cinnamon challenge hoor

11 likes

Ik ben 30+

1 like

Dan nog past je mening heel goed bij de gemiddelde mening hier en is het dus niet nodig om daarvoor naar het oma topic te gaan.

Ps: ja ik snap dat het meer een metafoor was maar hij doet hier gewoon niet op. Gelukkig niet! :smile:

5 likes

Deze reactie klinkt wel als een oma :stuck_out_tongue:

4 likes

Arghhh ja echt tenenkrommend. Ook zo gegrinnikt bij die post ‘geen tuin’. Gaat hij op een stoel voor het raam een boek lezen, super geposeerd en “ een theetje drinken” en na 20 seconden ‘lezen’ zet hij de camera weer uit. Hahahahaha het is het zo niet allemaal.
En dan die uitspraak ‘ hupperdepup’ steeds in zijn caption.
:nauseated_face:

6 likes

Hahaha ik heb deze nu ook gekeken, wat vreselijk.
Dan is haar ex die altijd en overal te midden van de chaos daadwerkelijk aan het lezen was toch een stukje authentieker

6 likes

Ik ben Esmee Noëlle kwijt op insta. Or is it me?

2 likes

Ja you’re the problem

2 likes

Ik kan haar nog vinden met dezelfde naam.

2 likes

Oh
 stom.

2 likes

Haha, Bonnie die nog kleertjes meeneemt uit de weggeefhoek bij de verloskundige. Laat dat toch liggen voor mensen die niet jouw torenhoge inkomen hebben. En ze heeft al zoveel. Ze zegt ook dat ze daar haar oude babykleding heen kan brengen maar ik zie het haar eerder op vinted zetten of ruilen met vriendinnen.

En hoe haar vader dat lampje gefixt heeft is zo lelijk. :joy:

37 likes

Oh neee wat erg
 Echt not done

21 likes

Jeetje hoe kun je niet doorhebben dat jij daar niet de doelgroep voor bent. Schaamteloos

28 likes