Nou, dat vinden meer mensen met jou, gelukkig, en daarom moet die moeder nu een boete betalen. Heeft niks met het oma-topic te maken.
Ja het omatopic is superleuk, daar wordt gewoon gebreid, gehaakt en andere leuke dingen gemaakt, allesbehalve met rauwe eieren gegooid
Is meer dat ik me soms zo’n oude taart voel. Ik zie de lol ook niet van die dansjes, een hap kaneel eten of weet ik veel wat behalve eieren nu rondgaat als nieuwe rage. Terwijl ik wel mensen van mijn leeftijd hieraan zie deelnemen.
Echt zo zielig. En “De moeder verdedigde zich door te zeggen dat zij en haar dochter vaker grapjes uithalen op hun sociale media.”
Zij en haar dochter? Hun sociale media?? Het kind was 5?!
Niemand van 50+ doet die cinnamon challenge hoor
Ik ben 30+
Dan nog past je mening heel goed bij de gemiddelde mening hier en is het dus niet nodig om daarvoor naar het oma topic te gaan.
Ps: ja ik snap dat het meer een metafoor was maar hij doet hier gewoon niet op. Gelukkig niet!
Deze reactie klinkt wel als een oma
Arghhh ja echt tenenkrommend. Ook zo gegrinnikt bij die post ‘geen tuin’. Gaat hij op een stoel voor het raam een boek lezen, super geposeerd en “ een theetje drinken” en na 20 seconden ‘lezen’ zet hij de camera weer uit. Hahahahaha het is het zo niet allemaal.
En dan die uitspraak ‘ hupperdepup’ steeds in zijn caption.
Hahaha ik heb deze nu ook gekeken, wat vreselijk.
Dan is haar ex die altijd en overal te midden van de chaos daadwerkelijk aan het lezen was toch een stukje authentieker
Ik ben Esmee Noëlle kwijt op insta. Or is it me?
Ja you’re the problem
Ik kan haar nog vinden met dezelfde naam.
Oh… stom.
Haha, Bonnie die nog kleertjes meeneemt uit de weggeefhoek bij de verloskundige. Laat dat toch liggen voor mensen die niet jouw torenhoge inkomen hebben. En ze heeft al zoveel. Ze zegt ook dat ze daar haar oude babykleding heen kan brengen maar ik zie het haar eerder op vinted zetten of ruilen met vriendinnen.
En hoe haar vader dat lampje gefixt heeft is zo lelijk.
Jeetje hoe kun je niet doorhebben dat jij daar niet de doelgroep voor bent. Schaamteloos
Sorry maar wat is er mis met deze badkamer?? Haha… ik dacht dat dit het eindresultaat was, maar dit is …obviously… de before haha…
Technisch gezien is er inderdaad niet veel mis mee, maar als ik influencergeld had en ik kocht een huis met zo’n badkamer zou ik hem ook meteen vervangen, want holy shit wat een saaie badkamer… Geen idee wat voor smaak zij heeft verder, maar ik zal echt nooit snappen dat mensen alles grijs of beige of andere ‘neutrale’ tinten geven. Kleur bijt niet en maakt je leefomgeving een heel stuk leuker!
Geen granieten waskommen en champagnegouden kranen. Meerdere soorten tegels op de muur bij voorkeur visgraat en hexagon.
Ik heb het eindresultaat (nog) niet gezien, maar als ik goed gegokt heb hoor ik het graag.
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb haar insta gezocht. Maar helaas je gaat niet door voor de hoofdprijs.
Het is eerlijk gezegd echt wel mooi geworden en tenminste niet wat iedereen heeft tegenwoordig.