Mommybloggerstopic #11

Eens! Daarom blijf ik daar ook ruzie over maken met m’n man haha.

@Ludo ik wist niet dat ze gestopt waren, had de laatste afleveringen nog niet geluisterd. Sinds ze over waren naar dat nieuwe media bureau en een wat ander format hebben was de energie wel minder. Maar ik heb soms echt hardop gelachen hoor haha. Jammer!

6 likes

Leonie ter Veld is bevallen van zoon Senna Sacha. Leuke naam!

15 likes

Ik vind Bim een leukere naam.

6 likes

Ik dacht even dat dit Wout z’n trouwpak was :laughing: maar het is natuurlijk nog maar :sparkles:de eerste dag :sparkles:

29 likes

Die witte voeten van Elise vallen zo op :smiling_face_with_tear:

26 likes

Haha omg hoe KAN dat je opvallen :joy::exploding_head:

25 likes

Was ook het eerste wat ik zag hoor toen ik op de foto klikte en hij in het groot verscheen.

11 likes

Mij eigenlijk ook :sweat_smile:

9 likes

Haha ja wow! Omdat ze altijd die Birkenstocks draagt denk ik… wel lullig als ze open schoenen aan heeft en haar jurk aan de voorkant open is dmv een split oid :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes

Omggg ja echt heel opvallend en genânt dat Elise’s voeten wat witter zijn… ik zou als ik haar was nooit meer de deur uit durven :crazy_face:

35 likes

Nouja het boeit ook verder niet maar iemand die al weeeeken bezig is met de bruiloft etc. zou je wel verwachten dat je hier aan denkt :joy: Wouter heeft het overigens ook haha

10 likes

Misschien is het wel stof van het kiezelstrand

12 likes

Precies, ze had pas ook een reel dat ze haar sierraden even niet meer zou dragen om tanlines te voorkomen, had het dan ook niet gek gevonden om open schoenen te gaan dragen.

Verder: wat een poppenkast zeg, gevalletje niet mijn smaak maar veel plezier

7 likes

Haha pff. Dit zeg ik natuurlijk helemaal niet. Maar toen ik hem idd vergrootte viel het gewoon op, that’s it

5 likes

Waarom heeft hij geen lange broek aan. Ja ja zijn trouw en het is op het strand maar eewww

1 like

Het lijkt net of hij in zijn zwembroek loopt. Ik vind hem echt uit de toon vallen zo naast Elise. Zwaar underdressed. Ben benieuwd naar de outfits van dag 2

10 likes

Dit is toch het pre feestje?

6 likes

Vind het ook geen porum maar ja het is überhaupt al knap dat hij z’n tepels bedekt heeft

26 likes

Nou, ze zijn op het strand, het is warm en blijkbaar nog niet de echte trouwdag. Lekker toch dat de sfeer ernaar is dat dat gewoon in korte broek kan. Good for them. Echt hoor.

74 likes

Nou echt. Wat een onnodig gezeik

5 likes