Haha ja wow! Omdat ze altijd die Birkenstocks draagt denk ik… wel lullig als ze open schoenen aan heeft en haar jurk aan de voorkant open is dmv een split oid ![]()
![]()
Omggg ja echt heel opvallend en genânt dat Elise’s voeten wat witter zijn… ik zou als ik haar was nooit meer de deur uit durven ![]()
Nouja het boeit ook verder niet maar iemand die al weeeeken bezig is met de bruiloft etc. zou je wel verwachten dat je hier aan denkt
Wouter heeft het overigens ook haha
Misschien is het wel stof van het kiezelstrand
Precies, ze had pas ook een reel dat ze haar sierraden even niet meer zou dragen om tanlines te voorkomen, had het dan ook niet gek gevonden om open schoenen te gaan dragen.
Verder: wat een poppenkast zeg, gevalletje niet mijn smaak maar veel plezier
Haha pff. Dit zeg ik natuurlijk helemaal niet. Maar toen ik hem idd vergrootte viel het gewoon op, that’s it
Waarom heeft hij geen lange broek aan. Ja ja zijn trouw en het is op het strand maar eewww
Het lijkt net of hij in zijn zwembroek loopt. Ik vind hem echt uit de toon vallen zo naast Elise. Zwaar underdressed. Ben benieuwd naar de outfits van dag 2
Dit is toch het pre feestje?
Vind het ook geen porum maar ja het is überhaupt al knap dat hij z’n tepels bedekt heeft
Nou, ze zijn op het strand, het is warm en blijkbaar nog niet de echte trouwdag. Lekker toch dat de sfeer ernaar is dat dat gewoon in korte broek kan. Good for them. Echt hoor.
Nou echt. Wat een onnodig gezeik
Haha mijn reactie was niet specifiek op jou gericht hoor, ik had waarschijnlijk niet eens gereageerd als er niet nog vier anderen onder stonden met hyperfocus op die voeten
Maar dan nog, ook op een prefeestje doe je geen short aan.
Heftig
Ik denk eigenlijk dat ze dit zelf dus best wel vervelend vindt. Toevallig zag ik laatst een story voorbij komen waar ze specifiek haar ringen uit deed, omdat ze daar geen tanlines wilde hebben ivm de bruiloft
Eens dat een korte broek op een feestje not done is maar dit is óp het strand, dus niet op een boulevard áán het strand.
Met een lange broek naar het strand zie ik ook eigenlijk niet voor me, dan is binnen twee tellen de onderkant vies en het water in kan eigenlijk ook niet. En ik vind zijn look wel leuk in dat opzicht, ik vind haar vooral overdressed voor op het strand
Deze analyse van de kleur van iemands voeten ![]()
![]()
waar zijn we mee bezig mensen
Please stop