Mommybloggerstopic #11

Schijnt dat deze ook niet helemaal te vertrouwen is.

7 likes

Ja klopt! Onderstaande ‘samenvatting’ is van afgelopen maart

7 likes

Of dit zo is geen idee maar zo onverstandig om dit gelijk weer redelijk snel wereldkundig te maken
 snap dat echt niet. Heb je ook nog een kind.

Die instagram naam ook :sweat_smile:

3 likes

Ja en deze gaat ook al vreemd maar ze wilt dat pas geloven als er bewijs is. Hoe desperate voor een relatie kan je zijn

11 likes

Ik snap ook niet dat ze hier weer zo head first induikt nadat die vorige vriend haar zo bedonderd heeft, zeker als er over deze man ook alweer verhalen gaan. Maar vind t vooral ongemakkelijk dat ze ook alweer een foto plaatst met haar dochter bij hem op schoot. Ik zag van de week toevallig een stukje over Dave Roelvink waarin hij aangaf dat hij met zijn ex had afgesproken dat hun kind pas na een jaar relatie voorgesteld werd aan de nieuwe partner. Hier komen de woorden waarvan ik nooit gedacht had ze te zeggen maar er zijn mensen die een voorbeeld zouden kunnen nemen aan Dave Roelvink.

118 likes

Sorry, heeft Dave Roelvink een kind???

12 likes

Ik zag dit ook en dacht wat een bijzonder verstandige beslissing van ons Dave.

20 likes

Ik kan die Sophie sowieso maar slecht peilen. Ze is een beetje pick me girl? Zo gemaakt grappig. Laatst een hele compilatie van alle gekke dingen die ze deed voor de ring deurbel van haar buurman.

18 likes

Ja hele bijzondere relatie met die buurman ook. Ik zou er niet op zitten te wachten :sweat_smile:

6 likes

Zij had ook zoiets afgesproken met haar ex, maar uiteindelijk zijn ze die afspraak beide niet nagekomen. Sophie is in alles impulsief, dus ik had niet echt anders verwacht.

8 likes

Zij zijn toch gewoon hele goede vrienden naast dat ze buren zijn. Niet alsof ze dit bij een random buurman doet

5 likes

Nou idd, je kan veel zeggen over Dave maar hij zegt / doet soms wel verstandige dingen mbt zijn kind. Hij heeft er ook voor gekozen zijn kind niet herkenbaar in beeld te brengen. Ook niet in z’n realityshow.

10 likes

Handig ook dat ie z’n toilettas heeft meegenomen naar de Eiffeltoren

20 likes

Verlangen :thought_balloon:

9 likes

Mocht de Bollen roddel wel waar zijn kan ik me voorstellen dat ze er wel voor kiezen om als samengesteld gezin door te leven om voor de kinderen het rustig te houden. Als in dat Michelle daarnaast gewoon haar ding doet en ze als co-ouders samenleven. Ben dan wel benieuwd of er nog een extra kamer gerealiseerd kan worden in de Bollen boerderij, of misschien van die kantoor ruimte een soort appartement maken?

3 likes

Ahh ontzettend sneu
 wat een loser die Jordy.

@FrenchWays waar heb je het over.
Edit ik heb wat gemist haha maar waarom ben ik geblokkeerd op insta, ik kan me niet voorstellen dat ik ook maar 1 comment heb achtergelaten

3 likes

Hahahaha jezus

15 likes

Dat is het juist. Dit schijnt ze te doen bij lurkers die geen volgers zijn las ik hier ooit.

6 likes

Ik vraag me echt oprecht af of dit nu een serieuze opmerking was of dat dit sarcastisch is @FrenchWays :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik vind het ook weer niet zĂł gek hoor. Alleen ergens anders gaan wonen terwijl je net die boerderij hebt, hmm ik zie haar dat niet doen. En volgens mij kan zij heel slecht ook maar 1 dag zonder haar kinderen dus ze zullen er vast iets op verzinnen. Als het waar is dan (ik denk het niet).

4 likes