Maar niemand vroeg wat jij zou doen.
Volgens mij is het mommybloggers topic op het Viva forum gesloten.
Ik ben het er wel mee eens dat vileine opmerkingen / blote fotoās / hele persoonlijke omstandigheden outen gewoon naar zijn, moet er ook niet aan denken dat die kinderen dat later allemaal terug gaan lezen.
Aan de andere kant, het is wel hun (bonus) moeder die ervoor heeft gekozen om een groot deel van hun leven online te zetten. Ik ken geen mens die niks vindt van iemand en zich daar nooit over uitlaat, dus dat gebeurt gewoon. In de eerste instantie zouden kinderen van deze families het dus hun ouders moeten verwijten dat er shit over ze op internet staat.
Wat denk je dan van het reality serie topic, het boer zoekt vrouw / winter vol liefde
?! Daar zullen onder de deelnemers ongetwijfeld ook kinderen komen, die allemaal later gaan lezen hoe zoān inadequate onvolwassen vader hij was volgens enkele mensen op een forum.
Diegene kiest ervoor om een publiek figuur te worden, kiest dit ook voor zijn of haar kinderen met alle gevolgen van dien.
Als je het echt zo vreselijk voor die kinderen vindt, volg ze dan niet, reageer niet op deze discussie ( want dan duurt hij alleen maar langer = meer om ooit terug te vinden dus) en teken de petitie.
Naja dit eerste is wel precies het hele verdienmodel. Mensen gaan volgens mij best goed op een roddel over hun. Meer volgers/engagement is ook meer geld. als je zelf weet dat het niet waar is, maar iemand verspreid plots die onzin, weet ik niet of je dit meteen zou willen ontkrachten met allemaal bewijzen?
Sophie (ousri) heeft een nieuwe vriend. Was zij kortgeleden niet nog gecatfished door een of andere kerel? Of is dat alweer langer geleden?
Schijnt dat deze ook niet helemaal te vertrouwen is.
Ja klopt! Onderstaande āsamenvattingā is van afgelopen maart
Of dit zo is geen idee maar zo onverstandig om dit gelijk weer redelijk snel wereldkundig te maken⦠snap dat echt niet. Heb je ook nog een kind.
Die instagram naam ook ![]()
Ja en deze gaat ook al vreemd maar ze wilt dat pas geloven als er bewijs is. Hoe desperate voor een relatie kan je zijn
Ik snap ook niet dat ze hier weer zo head first induikt nadat die vorige vriend haar zo bedonderd heeft, zeker als er over deze man ook alweer verhalen gaan. Maar vind t vooral ongemakkelijk dat ze ook alweer een foto plaatst met haar dochter bij hem op schoot. Ik zag van de week toevallig een stukje over Dave Roelvink waarin hij aangaf dat hij met zijn ex had afgesproken dat hun kind pas na een jaar relatie voorgesteld werd aan de nieuwe partner. Hier komen de woorden waarvan ik nooit gedacht had ze te zeggen maar er zijn mensen die een voorbeeld zouden kunnen nemen aan Dave Roelvink.
Sorry, heeft Dave Roelvink een kind???
Ik zag dit ook en dacht wat een bijzonder verstandige beslissing van ons Dave.
Ik kan die Sophie sowieso maar slecht peilen. Ze is een beetje pick me girl? Zo gemaakt grappig. Laatst een hele compilatie van alle gekke dingen die ze deed voor de ring deurbel van haar buurman.
Ja hele bijzondere relatie met die buurman ook. Ik zou er niet op zitten te wachten ![]()
Zij had ook zoiets afgesproken met haar ex, maar uiteindelijk zijn ze die afspraak beide niet nagekomen. Sophie is in alles impulsief, dus ik had niet echt anders verwacht.
Zij zijn toch gewoon hele goede vrienden naast dat ze buren zijn. Niet alsof ze dit bij een random buurman doet
Nou idd, je kan veel zeggen over Dave maar hij zegt / doet soms wel verstandige dingen mbt zijn kind. Hij heeft er ook voor gekozen zijn kind niet herkenbaar in beeld te brengen. Ook niet in zān realityshow.
Verlangen ![]()
Mocht de Bollen roddel wel waar zijn kan ik me voorstellen dat ze er wel voor kiezen om als samengesteld gezin door te leven om voor de kinderen het rustig te houden. Als in dat Michelle daarnaast gewoon haar ding doet en ze als co-ouders samenleven. Ben dan wel benieuwd of er nog een extra kamer gerealiseerd kan worden in de Bollen boerderij, of misschien van die kantoor ruimte een soort appartement maken?