Ahh ontzettend sneu… wat een loser die Jordy.
@FrenchWays waar heb je het over.
Edit ik heb wat gemist haha maar waarom ben ik geblokkeerd op insta, ik kan me niet voorstellen dat ik ook maar 1 comment heb achtergelaten
Ahh ontzettend sneu… wat een loser die Jordy.
@FrenchWays waar heb je het over.
Edit ik heb wat gemist haha maar waarom ben ik geblokkeerd op insta, ik kan me niet voorstellen dat ik ook maar 1 comment heb achtergelaten
Hahahaha jezus
Dat is het juist. Dit schijnt ze te doen bij lurkers die geen volgers zijn las ik hier ooit.
Ik vraag me echt oprecht af of dit nu een serieuze opmerking was of dat dit sarcastisch is @FrenchWays ![]()
Ik vind het ook weer niet zó gek hoor. Alleen ergens anders gaan wonen terwijl je net die boerderij hebt, hmm ik zie haar dat niet doen. En volgens mij kan zij heel slecht ook maar 1 dag zonder haar kinderen dus ze zullen er vast iets op verzinnen. Als het waar is dan (ik denk het niet).
Denk dat ik er zo 1 x per jaar keek… niet echt lurker maar goed ook geen ramp voor mij
Juichechannel plaatst er nu weer over, dat het waar is. Maargoed zegt niks natuurlijk. Ja ze lijkt erg content op de boerderie.
Vaak zit Elise Boers enorm in mijn irritatie zone haha, maar moet zeggen dat ik alle content over de bruiloft wel echt leuk vind!
Ja natuurlijk is het wel lekker Ibizzzz stijl en 3-daags maar het ziet er wel relaxt uit met een klein gezelschap. En heel leuk dat ze Joeyjaq hebben gevraagd als “babs”!
Ik vind haar zo erg een Nicole Kidman hoofd hebben op al die foto’s. Verder ziet het er wel mega gezellig uit.
Ik had echt nog nooit gehoord van de term Babs ![]()
![]()
Het ziet er inderdaad echt super gezellig uit. Ik werd wel een beetje ongemakkelijk van dat ingestudeerde dansje…
Ik vind haar jurk ook wel echt mooi, simpel, niet te degelijk en mooie details.
BABS is best een normale afkorting voor deze functie toch? Of ben je Vlaams en heet het in België anders
? Zo nee, we hebben hier een speciaal topic op dit forum voor dingen waar je laat achter komt ![]()
Nee ben niet Vlaams.
Moet wel zeggen dat ik nauwelijks tot geen mensen in mijn omgeving heb die trouwen. Laatste huwelijk wat ik heb bijgezeten was denk ik 20 jaar geleden. De rest is allemaal geregistreerd partnerschap of ( zoals wij) gewoon een huwelijk op papier ( zonder poeha eromheen- omdat dat gewoon niet bij ons past).
Net mijn man gevraagd en mijn zus die hier op bezoek waren, die hadden er ook nog nooit van gehoord ( de afkorting dan), toen voelde ik mij al iets minder dom ![]()
Ze zit erbij als een hork, daarom
Ook bij een huwelijk zonder poespas of een geregistreerd partnerschap is de ambtenaar die dat regelt de babs ![]()
Noujaaa, ik moet hardop lachen om deze comment!
Ik ben ook geen elise fan maar laat dat kind lekker zitten zoals ze lekker zit op dr eigen ceremonie. Vind het ook wel verfrissend dat ze niet zit met schuine benen zoals een ‘keurige vrouw’ betaamt. En ze heeft mooie benen voor deze jurk!
Vreselijk cringe. Ik zou ook echt chagrijnig worden als dit van mij als gast werd verwacht. Ik vond het erg geïnspireerd op de intro van the perfect couple
Ik vind de jurk echt helemaal geweldig, echt prachtig!
Stel je vooor dat je even jezelf iets minder belangrijk maakt zodat je iets leuks kan doen voor je vrienden hun bruiloft. Vreselijk inderdaad
Lekker overtrokken dit ook weer. Dat heeft toch niks met belangrijkheid te maken, maar gewoon iets waar ik mezelf niet prettig bij zou voelen.
Naja schuif je dat toch even aan de kant voor die drie minuten?