Sorry maar wat is er mis met deze badkamer?? Haha… ik dacht dat dit het eindresultaat was, maar dit is …obviously… de before haha…
Technisch gezien is er inderdaad niet veel mis mee, maar als ik influencergeld had en ik kocht een huis met zo’n badkamer zou ik hem ook meteen vervangen, want holy shit wat een saaie badkamer… Geen idee wat voor smaak zij heeft verder, maar ik zal echt nooit snappen dat mensen alles grijs of beige of andere ‘neutrale’ tinten geven. Kleur bijt niet en maakt je leefomgeving een heel stuk leuker!
Geen granieten waskommen en champagnegouden kranen. Meerdere soorten tegels op de muur bij voorkeur visgraat en hexagon.
Ik heb het eindresultaat (nog) niet gezien, maar als ik goed gegokt heb hoor ik het graag.
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb haar insta gezocht. Maar helaas je gaat niet door voor de hoofdprijs.
Het is eerlijk gezegd echt wel mooi geworden en tenminste niet wat iedereen heeft tegenwoordig.
https://www.instagram.com/p/DJE4HpDo4Gk/?hl=en
Voor de andere nieuwsgierigen.
Ik vind het nog steeds vrij saai tbh. Alleen de ene WC wel ok-ish met dat behang ook. En hoeveel badkamers hebben die lui?!
Oja echt heel duidelijk dat dit broodnodig aan vervanging toe was. Het viel bijna van ellende uit elkaar.
Groetjes vanuit een badkamer uit 2002.
Nouuuuu, als je het aan die Yara vraagt wel hoor, die is er doodsbang voor
Het Influencer geld hoefde ze niet eens te gebruiken want het is gekregen groot gelijk heeft ze inderdaad, maar echt erg nodig was het volgens mij niet haha…
Ik dacht ook dat dit de after was groetjes van iemand met een grijze inrichting (en weinig gevoel voor interieur moet ik eerlijk toegeven)
Love it wel hoor
Leuk dat blauw. De vloer doet me denken aan die Amerikaanse standaard badkamers? Vind hem stuk leuker dan die grijze badkamer wel. Ik zou best ruilen met mijn jaren 70 badkamer!
Ik vind het eindresultaat prachtig maar zo zo zo onnodig en verspilling? Overconsumeren tot de max is dit, echt houd op hoor met je ‘errrrrrg nodig’.
Ja joh die before ziet er toch ook megamodern gerenoveerd uit. Kan natuurlijk je smaak niet zijn maar dit is gewoon fast fashion de home editie voor rijke mensen. Alles kan vervangen worden, hoppa weg ermee.
Ook die ‘dit is obviously een before foto’ van een net gezette badkamer
Jemig wat aso.
Wooow Ziet ze niet in dat er een heeleboel mensen in Rotterdam het echt niet zo breed hebben als zij? Ik hoop dat ze haar eigen babykleertjes daar later doneert ipv verkopen…
Als er ergens een overvloed van is in de wereld, dan zijn het babykleertjes. Ik gok dat haar verloskundige blij is dat er wat wordt meegenomen.
Daar gaat het toch helemaal niet om. Rijke vrouw neemt spul mee uit weggeefhoek die bedoeld is voor mensen die het niet breed hebben. Overvloed bereikt niet ‘zomaar’ iedereen.
Maar hoe weet je dat die weggeefhoek bedoeld is voor mensen die het niet breed hebben?
Dat is hier in de buurt wel zo voor die echte weggeefvoorraadkasten, maar niet het geval bij de minibieb of bij de verloskundige. Zolang je maar weer wat terug brengt als je zelf uit de babys bent toch.
Dit is echt spijkers op laag water zoeken.