Polyamorie is volgens mij in de eerste plaats (open staan voor) seksuele/romantische relaties tussen meer dan twee mensen. En dan zijn er miljoenen versies om dat verder in te vullen. Als je met drie, vier, vijf of twintig mensen afspreekt dat je met elkaar die relaties hebt, maar niet daarbuiten, noem je het geloof ik gesloten polyamorie als je het een naam wil geven.
Hmm even op google gekeken en wat dat betreft zou Michelle wel een perfecte solo-poly zijn, ik ben altijd verbaasd over hoeveel vrienden en familie zij hecht mee is en hoeveel relaties zij weet te onderhouden.
Jezus jongens, ze hebben aangegeven dat de roddels helemaal niet waar zijn. Al dat gespeculeer dan.
Ooh mensen en hun neiging alles maar in hokjes te plaatsen
Dit is toch gewoon een throuple!
Wanneer is dit gezegd, of ging dat over een vorige relatie?
Dit was volgens mij toen zij Jacqueline had leren kennen en verliefd op haar werd.
Oooh die nieuwste reel van Lotte vind ik weer zo cringe. Ze probeert gewoon te hard en alles slaat de plank mis.
Wakker geworden uit wat? Is ze een wappie geworden?
Haar man is lief én lekker
Kunnen we normaliseren over welke Lotte het gaat of welke influencers ![]()
Lotte met de tokkie hondjes
Volgens mij ging het een tijdje niet zo lekker met haar.
Toch super fijn dat ze nu zoiets post.
Ik vraag me af waarom de bollens niet naar mallorca gaan. Zou dat komen door de reuze verbouwing?
Oh eindelijk geen kinderen in het adults only hotel
Denk dat zelfs bij hen het geld een beetje op kan raken ja. Michelle postte laatst dat ze ook graag een zwembad wilden maar eerst weer even moesten sparen
De vakantie is ook pas net begonnen, misschien gaan ze nog? Meteen die geldspeculaties ![]()
zo treurig
Kids hadden een aftelkalender voor Mallorca hoor zag ik in de stories van de week.
Influencers die zeggen dat ze ergens voor moeten sparen is gewoon tell me you want spon without telling me you want spon.
oh ik ben er wel van overtuigd dat het gewoon waar is hoor. Wat ze zelf zeggen maakt daar geen verschil in, ik snap volledig dat ze dit nog niet naar buiten willen brengen overigens.