Mommybloggerstopic #11

Hahaha ok

4 likes

Dat waren de kinderen van Michelle haar broer toch?

2 likes

Dat was niet voor hunzelf volgens mij. Ik vind de vibe op hun beide accounts wel echt anders en veel minder happy de peppi samen.

19 likes

Helemaal mee eens. Bij ieder ander zou dit niet heel opvallend zijn, maar aangezien zij tussen de spon door minimaal een aantal keer per week melden hoe mierzoet happy ze met elkaar zijn, is dit echt wel alarmerend.

5 likes

Alarmerend? Er ligt niemand op sterven toch? :sweat_smile:

17 likes

Ik vind het woord ‘alarmerend’ wel erg intens voor een influencer die een paar dagen anders post dan normaal :smiling_face_with_tear:

19 likes

Dit gehoop op drama :joy::joy::joy::joy:

Ik hoop dat ze met z’n 3en nog 50 jaar samen zijn alleen al om de reacties hier, het heeft iets zo fucking bekrompens en dorps allemaal dat er dan mensen met minder spannende levels gaan suggereren dat het wel fout móét zitten.

Serieus kalenders van kinderen bij gaan houden, zien jullie jezelf? :weary::full_moon_with_face:

82 likes

Nouja omdat een roddelaccount dat in de wereld bracht. Zoals hier wel meer roddels besproken worden.
Denken dat men dat hier bespreekt omdat men zo bekrompen is is misschien wel de echte bekrompenheid :stuck_out_tongue:

8 likes

Sure whatever dat je afleidt van het feit dat het wel echt triest is dat de roddel ontkent wordt door de betrokkenen en mensen nu overal signalen in gaan zoeken dat het tegenovergestelde waar is.

Hoe is dat niet heel sneu van een groep vrouwen grotendeels boven de 30 waarvan de meesten nog moeders zijn ook?

13 likes

Maar, je zit hier in het mommybloggerstopic, wat verwacht je dan? Toch niet super raar dat dit soort dingen op deze specifieke plek worden besproken? Het is niet dat er iets gedeeld wordt wat hun volgers niet zelf kunnen zien, er wordt alleen geanalyseerd, wat volgens mij ook het hele idee van dit topic is.

10 likes

Zijn de meeste hier moeders???

4 likes

Ben je een moeder?

• Ja
  • Nee
  • Geheim

0 stemmers

9 likes

A mommy? Mamacita?:sparkles:

72 likes

Telt honden moeder?

11 likes

Ja en cat mom ook!

4 likes

Ik kan het wel waarderen dat Annemerel’s dochter kamer écht (doet bijna pijn aan je ogen) fel roze is, in plaats van zoveel sad beige kinderkamers die je op IG ziet :smile:

44 likes

Ik moet wel lachen (of huilen) dat ze Skimming Stone, een enorm lichte beige kleur, te donker vinden voor de woonkamer.

5 likes

Zelfs een lichte kleur kan te donker uitvallen in een kamer, afhankelijk van de hoeveelheid en het soort lichtinval.

12 likes

Dit ja. In zo’n typisch nieuwbouwhuis met alle ramen aan de voor en achterkant (no offence, heb zelf ook lang in zo’n huis gewoond) is het in het midden van de ruimte best wel donker. Evengoed is het geen enorm donkere kleur

8 likes

Hoe is dit typisch nieuwbouw? Dit is toch gewoon typisch een rijtjeswoning aangezien aan beide zijkanten andere huizen staan

39 likes