Valt gelukkig niet op door de botox
Dit is mijn NACHTMERRIE omg daar zit je dan in de plaatsvervangende schaamte en dan duurt een liedje echt lang
Hahahah kwam echt meteen hier nadat ik het zag. Zo cringe en onnodigš
Hahaha en dan heb je je zo vol laten spuiten dat je alleen maar zo kan kijken ![]()
Hahahaha neeeeee
Edit als mijn man die niet kan zingen dit zou doen of aanstalten zou maken zou ik echt zeggen NIET DOEN PLEAAASE
Mooi dat ze alle posts ook samen plaatsen op insta maar Elise bij deze duidelijk zoiets had van: niet op mijn tijdlijn vriend. ![]()
Die 4 zwart wit fotoās ook (die ik overigens wel echt cool vind) waar je 4x Elise naar Wout ziet kijken en Wouter kijkt alleen maar weg kijk met zān modellenlook ![]()
hij dacht dat hij op een shoot was in plaats van zān bruiloft ![]()
Hahaha ja deze vind ik nog erger dan dat zingen inderdaad. Maar allebei niet te doenš¤£
Waarom staan de zoons van elise en wouter op geen 1 foto van Formentera? Zijn die niet mee? En alleen hun dochter?
Ik heb vaker het idee dat het lijkt alsof dat meisje er wel bij is en de jongens niet? Ze zegt ook echt vaak dat het meisje zooo de kers op hun taart is etc.
De reacties onder Eliseās laatste post over haar allergieĆ«n zijn ook echt om te huilen. Als je een mooi overzicht wil van alle kwakzalvers en onzin therapieĆ«n in NL moet je vooral daar meelezen ![]()
Dit idee heb ik ook. Maar toen ze nog vlogde vond ik ook dat ze vaak benoemde dat het zwaar is met de jongens.
Ik zou dan met zān 2en op vakantie gaan en alle kinderen lekker thuis laten.
Oppas vinden voor 3 is wel weer lastiger dan voor 2. Ik snap haar wel, met de tweeling erbij heb je echt je handen vol en met 1 erbij heb je best nog een vakantiegevoel haha. Denk niet dat ze haar per se āvoortrekkenā zoals ik hier ook weleens lees.
Zij hebben geloof ik geld zat voor eventueel oppas/nanny haha.
Maar ik snap wel dat ze het meisje niet voortrekken of leuker vinden oid. Dat dat niet de insteek is. Maar als ik naar mijn eigen kinderen kijk. Als mijn partner met mijn zoon alleen gaat zwemmen voelt mijn dochter zich al achtergesteld
ze krijgt dat wel mee zeg maar.
Vind op vakantie gaan wel wat anders als je dan 2 kinderen thuis laat & 1 meeneemt dan even wat leuks doen.
Jemig misschien zijn die kids gewoon uit logeren bij opa & oma oid en hebben ze net als alle andere ouders gewoon goed nagedacht en hun persoonlijke overwegingen waarom de jongste wel mee is?
Is formentera vanaf ibiza niet alsof je een weekendje naar texel gaat?
Verschrikkelijk dit, dat mensen echt zo zijn, die post van Elise wil ze een crowdfund ofzo voor therapie in Amerika ![]()
Wat een suggesties doen mensen zeg ![]()
En dan moet je maar Met trial en error er achter komen of het ook echt werkt of dat je toch naar de eerste hulp kan ![]()
Alleen die hulphond zag ik als serieuze mogelijkheid. Zat zelf ook te kijken naar sommige opties die gegeven worden maar het is om te janken.