Oke ter verduidelijking, ik bedoeld het type nieuwbouw met klein keukenraam voor + pui achter, tov rijwoningen die zo’n groot ‘zitkamerraam’ aan de voorkant hebben + groot raam/pui achter
Ja viel me laatst ook op, de shift van woonkamer voor en woonkamer achter
Haha dat zingen van Wouter op de bruiloft. Kan ook wel weer op de ‘how can I make this about me’ instagram
O jemig je hebt niets te veel gezegd
Elise kan ook maar net haar lach inhouden
Een vriendin van mij heeft een paar keer met hem gedatet en ik ben zo blij dat dat niks geworden is als ik dit soort dingen zie
Valt gelukkig niet op door de botox
Dit is mijn NACHTMERRIE omg daar zit je dan in de plaatsvervangende schaamte en dan duurt een liedje echt lang
Hahahah kwam echt meteen hier nadat ik het zag. Zo cringe en onnodig😂
Hahaha en dan heb je je zo vol laten spuiten dat je alleen maar zo kan kijken ![]()
Hahahaha neeeeee
Edit als mijn man die niet kan zingen dit zou doen of aanstalten zou maken zou ik echt zeggen NIET DOEN PLEAAASE
Mooi dat ze alle posts ook samen plaatsen op insta maar Elise bij deze duidelijk zoiets had van: niet op mijn tijdlijn vriend. ![]()
Die 4 zwart wit foto’s ook (die ik overigens wel echt cool vind) waar je 4x Elise naar Wout ziet kijken en Wouter kijkt alleen maar weg kijk met z’n modellenlook ![]()
hij dacht dat hij op een shoot was in plaats van z’n bruiloft ![]()
Hahaha ja deze vind ik nog erger dan dat zingen inderdaad. Maar allebei niet te doen🤣
Waarom staan de zoons van elise en wouter op geen 1 foto van Formentera? Zijn die niet mee? En alleen hun dochter?
Ik heb vaker het idee dat het lijkt alsof dat meisje er wel bij is en de jongens niet? Ze zegt ook echt vaak dat het meisje zooo de kers op hun taart is etc.
De reacties onder Elise’s laatste post over haar allergieën zijn ook echt om te huilen. Als je een mooi overzicht wil van alle kwakzalvers en onzin therapieën in NL moet je vooral daar meelezen ![]()
Dit idee heb ik ook. Maar toen ze nog vlogde vond ik ook dat ze vaak benoemde dat het zwaar is met de jongens.
Ik zou dan met z’n 2en op vakantie gaan en alle kinderen lekker thuis laten.
Oppas vinden voor 3 is wel weer lastiger dan voor 2. Ik snap haar wel, met de tweeling erbij heb je echt je handen vol en met 1 erbij heb je best nog een vakantiegevoel haha. Denk niet dat ze haar per se ‘voortrekken’ zoals ik hier ook weleens lees.