Mommybloggerstopic #11

Zij hebben geloof ik geld zat voor eventueel oppas/nanny haha.
Maar ik snap wel dat ze het meisje niet voortrekken of leuker vinden oid. Dat dat niet de insteek is. Maar als ik naar mijn eigen kinderen kijk. Als mijn partner met mijn zoon alleen gaat zwemmen voelt mijn dochter zich al achtergesteld :smiling_face_with_tear: ze krijgt dat wel mee zeg maar.

3 likes

Vind op vakantie gaan wel wat anders als je dan 2 kinderen thuis laat & 1 meeneemt dan even wat leuks doen.

5 likes

Jemig misschien zijn die kids gewoon uit logeren bij opa & oma oid en hebben ze net als alle andere ouders gewoon goed nagedacht en hun persoonlijke overwegingen waarom de jongste wel mee is?

Is formentera vanaf ibiza niet alsof je een weekendje naar texel gaat?

12 likes

Verschrikkelijk dit, dat mensen echt zo zijn, die post van Elise wil ze een crowdfund ofzo voor therapie in Amerika :sob:

5 likes

Wat een suggesties doen mensen zeg :joy:
En dan moet je maar Met trial en error er achter komen of het ook echt werkt of dat je toch naar de eerste hulp kan :sweat_smile:

3 likes

Alleen die hulphond zag ik als serieuze mogelijkheid. Zat zelf ook te kijken naar sommige opties die gegeven worden maar het is om te janken.

6 likes

Vind het ook wel heftig om te lezen dat ze zelfs op haar bruiloft de catering niet vertrouwde en zelf eten had gekookt.

In m’n beleving heeft ze hier in Nederland minder last van, want daar zag ik haar wel vaak uit eten gaan bij CafĆ© George enzo? Is dat omdat het hier makkelijker uit te leggen is of mss ziekenhuizen dichterbij dus?

8 likes

Misschien dat ze na die ervaring vorig jaar angstiger is geworden, wat ik heel goed begrijp. Doodeng!

23 likes

En bepaalde immuuntherapie experimenten via ziekenhuizen zagen er ook nog goed uit. Maar dat was vooral voor kinderen.
Maar goed je kunt kennelijk ook opstellingen bioresonantie en andere vage dingen doen haha

2 likes

Ja, immuuntherapie. Deventer ziekenhuis is ook met de Orka studie bezig.
Zou mooi zijn als je met zo’n zweverige hatseflats therapie het zou kunnen oplossen.
Mijn kind heeft meerdere noten allergieƫn en gun hem de rust om alles te kunnen eten. Maar vooral nooit meer een epipen in zijn been.

5 likes

De enige ruimte in het huis met kleur :rofl: De keuken en badkamer worden volgens mij ook kleurloos en heel standaard.

4 likes

Ahhh Mascha is bevallen :smiling_face_with_three_hearts:
Nova Lila. Lila omdat Mila haar al 9 maanden lang Lila wou noemen. Cute!

66 likes

Cute! En naam past er ook goed bij. Hier in de buurt ook 2 zusjes Mila & Nova toevallig!

10 likes

Leuke naam.

13 likes

Ik ken ook twee zusjes die nova en mila heten, populair combinatie haha

10 likes

Nmsvpe

10 likes

Ik vind dat echt heel cute.

Lees nu dat ze ook meteen heeft laten steriliseren Ć©n er een cyste was, pfoe hee. Wel fijn voor haar dat deze bevalling zo’n goede ervaring was.

13 likes

Vind het ook een heeeel lief idee om zo de grote zus er nog meer bij te betrekken.

6 likes

Ja in dit geval ook een schattige naam. Maar voor het zelfde geld was het bertje geweest ofzo.

13 likes

Mila is wel een wonderkind mbt namen, de naam van Anna Nooshin heeft ze ook bedacht toch

6 likes