Mommybloggerstopic #11

Vind het ook wel heftig om te lezen dat ze zelfs op haar bruiloft de catering niet vertrouwde en zelf eten had gekookt.

In m’n beleving heeft ze hier in Nederland minder last van, want daar zag ik haar wel vaak uit eten gaan bij Café George enzo? Is dat omdat het hier makkelijker uit te leggen is of mss ziekenhuizen dichterbij dus?

8 likes

Misschien dat ze na die ervaring vorig jaar angstiger is geworden, wat ik heel goed begrijp. Doodeng!

23 likes

En bepaalde immuuntherapie experimenten via ziekenhuizen zagen er ook nog goed uit. Maar dat was vooral voor kinderen.
Maar goed je kunt kennelijk ook opstellingen bioresonantie en andere vage dingen doen haha

2 likes

Ja, immuuntherapie. Deventer ziekenhuis is ook met de Orka studie bezig.
Zou mooi zijn als je met zo’n zweverige hatseflats therapie het zou kunnen oplossen.
Mijn kind heeft meerdere noten allergieën en gun hem de rust om alles te kunnen eten. Maar vooral nooit meer een epipen in zijn been.

5 likes

De enige ruimte in het huis met kleur :rofl: De keuken en badkamer worden volgens mij ook kleurloos en heel standaard.

4 likes

Ahhh Mascha is bevallen :smiling_face_with_three_hearts:
Nova Lila. Lila omdat Mila haar al 9 maanden lang Lila wou noemen. Cute!

66 likes

Cute! En naam past er ook goed bij. Hier in de buurt ook 2 zusjes Mila & Nova toevallig!

10 likes

Leuke naam.

13 likes

Ik ken ook twee zusjes die nova en mila heten, populair combinatie haha

10 likes

Nmsvpe

10 likes

Ik vind dat echt heel cute.

Lees nu dat ze ook meteen heeft laten steriliseren én er een cyste was, pfoe hee. Wel fijn voor haar dat deze bevalling zo’n goede ervaring was.

13 likes

Vind het ook een heeeel lief idee om zo de grote zus er nog meer bij te betrekken.

6 likes

Ja in dit geval ook een schattige naam. Maar voor het zelfde geld was het bertje geweest ofzo.

13 likes

Mila is wel een wonderkind mbt namen, de naam van Anna Nooshin heeft ze ook bedacht toch

6 likes

Hahaha ohja, en Lief is lief :nerd_face::joy:

9 likes

Na naaaa na na na.

Lief is Lief

Wel fijn voor Mas en Greg dat het nu zo’n goede bevalling was.

1 like

Haha, ik zie wel een patroon met -la op het einde: Mila, Lila, Nala….:sweat_smile:

Vind Lila zelf niets (en Nala ook niet🫣), maar wel leuk dat ze er iets mee hebben gedaan. Vind het ook wel bij ze passen

8 likes

Ik wil dit ook maar mijn kind komt met namen als Banaan, Ananas en Gekkie de Gekko, toch jammer.

63 likes

Ik zie best wat kanshebbers hoor, zo flauw dat je niet naar je kind hebt geluisterd

4 likes

Mijn man heeft als kind de (eerste/roep)naam voor zijn zusje bedacht. Mooie naam, past goed bij haar. Heeft hij prima gedaan, ze heeft ook een veel mooiere naam dan hij zelf heeft haha

4 likes