Hahaha ohja, en Lief is lief ![]()
![]()
Haha, ik zie wel een patroon met -la op het einde: Mila, Lila, Nala….![]()
Vind Lila zelf niets (en Nala ook niet🫣), maar wel leuk dat ze er iets mee hebben gedaan. Vind het ook wel bij ze passen
Ik wil dit ook maar mijn kind komt met namen als Banaan, Ananas en Gekkie de Gekko, toch jammer.
Ik zie best wat kanshebbers hoor, zo flauw dat je niet naar je kind hebt geluisterd
Mijn man heeft als kind de (eerste/roep)naam voor zijn zusje bedacht. Mooie naam, past goed bij haar. Heeft hij prima gedaan, ze heeft ook een veel mooiere naam dan hij zelf heeft haha
Mijne zegt dat haar zusje Bolibiko heet. Dus zij mag ook niet mee beslissen ![]()
Hahaha aah. Om nog even meer offtopic te gaan, mijn neefje noemde mijn ongeboren nichtje ‘akkiebakkie’ en toen hadden ze op het geboortekaartje gezet ‘welkom lieve akkiebakkie’ 🥹 ze heeft verder wel een gewone naam haha
Klopt. Ik ken toevallig 2 honden die hiernaar horen te luisteren. Ik moet alleen zelf steeds denken aan de leeuwen koning. Wat voor site is dit trouwens? Kan ik er voor de zekerheid nog even een paar namen doorheen halen. ![]()
Hahahah de naam van je kind zeker
https://www.washingtonpost.com/business/interactive/2022/people-names-for-dogs/
Het is ook de populairste naam voor katten op mijn werk (samen met Simba) ![]()
Ik had laatst 3 Simba’s tegelijk op mijn werk ![]()
Bij mij op het werk was laatst een zzp’er met de naam Simba, was ook even wennen.
Zou me echt moeten inhouden om die lion king yell niet te doen…
Hahaha! Ja een paar potentiële namen. Toch even checken. ![]()
Hazewenja?
Omg stond dit er echt ![]()
Ik luisterde vandaag naar de podcast van Vita en Elise. Het ging uitgebreid over de bruiloft maar er werd niks gezegd over Wout zijn optreden ![]()
Arme Wout, al die moeite en 0 credits. ![]()