Mommybloggerstopic #11

Elise kennende komen er nog 6 afleveringen over de bruiloft dus het zal vast aan bod komen.

10 likes

Wie volgt Mirthe? Ik kwam haar net tegen en zie dat ze zwanger is van haar derde kindje. Herkende de vader niet direct, maar kon later uit haar posts opmaken dat ze een nieuwe relatie heeft en dat haar tweede kindje zijn vader sinds eind vorig jaar niet meer ziet. Sneu, want volgens mij is de vader van haar eerste kind ook al niet in beeld.

4 likes

Mirthe, Mirthe, who de fuck is Mirthe?! :musical_note:

84 likes

Haar insta handle is letterlijk alleen “Mirthe” dus meer kunnen we er ook niet van maken dan :rofl:

Ja volgens mij had/heeft ze pas een jaar een LAT relatie (Dubai oid) met haar huidige vriend, dus die laten er inderdaad geen gras over groeien.

5 likes

Niet te vergeten dat ze 1,5 (?) jaar geleden nog verloofd was met een ander.

6 likes

Als jullie er nou vanuit gaan dat voornamelijk 99,9% van alles wat influencers promoten niet geloofwaardig is of gewoon troep, scheelt dat een hoop.

6 likes

Ja zeker bijzonder, 28 jaar en 3 kinderen bij 3 vaders en met je huidige vriend dus nog niet eens samengewoond oid. Dan voor die kinderen maar hopen dat deze relatie wél standhoudt :roll_eyes:

7 likes

Ik keek net op haar insta en het is een temu basic versie van Mascha , alleen dan 10 jaar jonger maar dat zie je er niet aan af.

3 likes

Ik vind toch altijd het allerknapst dat je met zo’n derde gozer er tóch weer vol in gaat, zoetsappige reels maakt en hem presenteert als de ware ware.

16 likes

Zoetsappige reel met ad eronder :joy:.
Ik vind het ook bijzonders. Waarom zo’n haast met nog een kind?

7 likes

Ik vind Nina sowieso altijd al irritant maar waarom die tanden op die onderlip???

25 likes

Is sexy hè, heb je 50 schades of grey niet gelezen soms?!

7 likes

Ik ken deze vrouw niet maar volgens mij lijkt het alleen zo en heeft ze gewoon erg weinig onderlip?

6 likes

Nee valt mee, ze bijt er volgens mij echt op haha

11 likes

Wat is dit nou ook weer voor een debiele kut-pose. :smiling_face_with_tear:

Ik voel me zo vaak zo blessed dat ik zoveel van die influencers niet ken, heerlijk. :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Niezen tzerwijl je net mascara op hebt.

7 likes

Meer ik heb net een scheet gelaten

5 likes

Ja zie ik ook vaak bij Zaar Goedemans en Noor Oostenveld. Snap het ook echt niet :joy: Debiel.

3 likes

Net Efteling vlog nummer zoveel gekeken van Sophie en ik stoor me echt aan hoe ze vanalles besteld waarvan ze in de rij al zegt dat het haar niet écht lekker lijkt om dan het kleinste muizenhapje ooit te nemen en het dan van zich af te schuiven of naar haar kind of die het nog wil. Lijkt wel alsof ze het erom doet om super veel ongezonde shit te bestellen voor het beeldmateriaal maar alles na een hapje weer wegflikkert. Ook zo voor de camera direct met dat vreten en die kinderen mogen kijken en worden meegesleept. Mag hopen dat de Efteling al die influflu’s niet sponsort want al mijn eetlust en efteling-lust verdwijnt direct door die video’s.

14 likes

Klopt, dit viel mij in haar videos waar ze nieuwe producten uit de supermarkt test ook al op. Zodra ze het in haar mond heeft zit ze zo vies te kauwen en zegt ze direct al dat ze t niet lekker vindt! Ik had een beetje het “wat een boer niet kent” idee erbij :rofl:

4 likes