Mommybloggerstopic #11

Sophie is überhaupt mijn BEC

9 likes

Sophie wie?

10 likes

Ousri denk ik.

7 likes

Nou ja sowieso toch wel duidelijk dat ze vooral doet alsof ze lekker snackt en alles eet terwijl ze heel veel is afgevallen. Ligt er zo dik bovenop dat ze zegt zich volgevreten te hebben aan van alles, geloof er echt geen reet van haha.

23 likes

Sarah Rebecca die zelfs een hele analyse op haar oorontsteking loslaat :face_with_spiral_eyes: wie zit hier op te wachten??

13 likes

Hahaha ja dat was tijdje terug bij Judith Noorzij ook. Elke dag een uitgebreide story over de oorontsteking en dat 3 weken lang. Booeeeiend

7 likes

Michelle Bollen met 4 kids op vakantie terwijl K en J thuis zijn met de andere kids geeft me toch een uit elkaar gevoel als volger. Een paar jaar geleden deed ze echt niets zonder Koen, laat staan zoiets. Tijden kunnen natuurlijk veranderen maar ik geloof het werkexcuus niet helemaal, ze hebben zoveel personeel en volgens mij kunnen ze prima dingen op afstand doen.

46 likes

Ja ik weet het ook niet zo. Zij doen nooit wat zonder elkaar.

6 likes

Ik snap t ook niet helemaal.

8 likes

Maar is dat hotel nou adult only?!

17 likes

Nee voor alle leeftijden

1 like

Ja inderdaad, ik dacht dan krijgen we ook een behoorlijk emotioneel afscheid te zien, maar dat heb ik ook niet voorbij zien komen, of heb ik iets gemist?

6 likes

Dit keer zei JvP dat ze helaas in nl moeten blijven omdat het niet handig is als ze alle drie op vakantie gaan. Terwijl toen ze naar Dubai, Mallorca en volgens mij Curaçao ook alles van afstand deden. En van de daken schreeuwden hoe makkelijk dat kan als ondernemers. Toen hadden ze ook veel koffers mee vol met jurken om daar foto’s te schieten.

Ik zie dat haar schoonzus en die andere collega van haar ook veel outfitfilmpjes maken voor insta. Zouden ze hun vakantie op deze manier kunnen declareren?

17 likes

Ja dan kun je hem zakelijk wegzetten.

3 likes

Die kids van Jacqueline zijn wel echt net terug van vakantie met hun vader, en deze Mallorca trip klonk erg last minute dus kan me voorstellen dat ze niet direct weer met die kinderen weg wilden. Maar verbaasde me er ook over dat Michelle alleen ging.

8 likes

Maar ze ziet er ook echt niet heel gezond meer uit, of dit nou de reden is of niet, ik vind het wel sneu om te zien.

3 likes

Lees net ook dat Michelle haar trouwring met Koen niet meer draagt… ben benieuwd of ze er nog iets publiekelijk over gaan zeggen of dat ze de geruchten blijven negeren.

5 likes

Gaan we weer beginnen?

12 likes

Nadat ze de afgelopen jaren zo ongeveer aan elkaar vastgeplakt zaten, kan het bijna niet anders zijn dan dat er trouble in paradise is.

Ik las ook dat Michelle een relatietherapeut is gaan volgen op Insta en dat Koen zijn schoonmoeder niet meer volgt.

10 likes

Ahh zou ik wel erg vinden voor hun allemaal

8 likes