Mommybloggerstopic #11

Is één van jullie mommyblogger?

• Ja ik
  • Nee ik niet

0 stemmers

• Ik ben geen mommyblogger en zit in dit topic persoonlijke verhalen te vertellen waarvoor andere topics danwel subfora (zwanger/kind) beter geschikt zijn en zal nu stoppen met hier ellenlange persoonlijke verhalen posten

0 stemmers

Ben even de gelegenheid moderator want Lula is er niet meer om te zeggen dat ik dat niet mag zijn.

26 likes

Elke keer als het off topic gaat, mis ik Lila met haar”on topic, jongens!!”

10 likes

Zij bleek een belangrijke dam te zijn tussen dit forum buiten zw/k en iedereen die oeverloos over eigen kinderen oreert

26 likes

Ben ik de enige die benieuwd is wie de bloggers zijn?

10 likes

Ja, want de rest weet dat het niet waar is.

11 likes

Ik denk toch vooral nmsvpe

Ja ik heb wel eens een feestje waar iemand met ‘jay’ in de naam ook is. En hoe hij dan zijn onzin staat te raaskallen tegen mensen. Ook over het niet vaccineren van kinderen. Ik moet dan altijd veel drinken om hem te kunnen negeren

27 likes

Dit lijkt me echt de hel, ik zou meteen het eerste het beste feestje ruzie met hem hebben denk ik. :skull:

11 likes

Je kunt veel drinken én ruzie maken, don’t limit yourself :heart:

19 likes

Ben ook bang dat veel drinken er bij mij niet voor zorgt dat ik zo’n type beter kan handelen eigenlijk.

11 likes

Heeft die ‘jay’ ook een beetje een accent met een zachte g? Want dan kan ik me iets iets bij voorstellen.

4 likes

Michelle B is jarig vandaag. Cryptische hashtags hoor… (haar laatste insta post)

5 likes

Niet heel cryptisch?
En die andere vrouw heeft gewoon een kleffe foto gepost.

4 likes

Maar wel copy-paste precies hetzelfde als die van Koen. Lijkt me dat dit een moetje is, om niet op te vallen. Want geen post is natuurlijk verdacht.
Edit: heel raar trouwens, de post is voor/over Michelle, maar ze is er zelf niet in getagd.

3 likes

Volgens mij heeft Jacqueline de post geplaatst en doordat Koen is getagd, verschijnt de post ook op zijn tijdlijn.

3 likes

Ja je kunt het op 2 manieren lezen. Ik vind #themom een bijzondere keuze.

4 likes

Klopt, eerst stond koen er ook niet in vermeld. En koen deed normaal een hele ode aan haar op haar verjaardag. Ik snap niet zo goed waarom als ze uit elkaar zijn ze die publieke schijn ophouden en samen in het openbaar verschijnen.

6 likes

Ja precies. Er is natuurlijk niet officieel bevestigd dat ze uit elkaar zijn maar er is zeker iets veranderd in de dynamiek.

2 likes

Een bééétje?? En hij slist ook nog als de ziekte.
Respect voor Karl dat je daar rustig bij kan blijven, wat een malloot is dat.

4 likes

Nou ja ik denk wegens van die bloedzuigers zoals jullie hier

34 likes