Zou het niet over iets anders kunnen gaan met een nieuwe start? Iets zakelijks? Er is ook iets opkomst met Iris Zeilstra zag ik op de insta van IZ. Dat het een manier is om mensen geïnteresseerd te houden?
Misschien omdat ze eerst zelf uit willen zoeken hoe ze het gaan doen en dat er bijvoorbeeld eerst dingen geregeld moeten worden voor je het met de wereld deelt? Ze hebben een bedrijf, een huis en vooral kinderen om rekening mee te houden.
Ik zou ook eerst alles geregeld willen hebben en duidelijke afspraken maken voor ik het aan mijn kinderen vertel. En als je het al op Social media zet is de kans groot dat kinderen het op school horen ipv van de ouders.
Ik snap niet hoe het kan dat Michelle hierover in het juice-nieuws blijft en Monica niet. Willen mensen dan toch liever weten hoe het bij een poly is dan bij een gewone relatie? Of pakt Monica het beter aan?
Het blijft iig raar om het zo te bespreken terwijl er ongetwijfeld kinderen verdriet hebben hierdoor.
Ik vind het echt waanzin dat er hier gewoon wordt gepost alsof het een vaststaand feit is dat deze mensen uit elkaar gaan / zijn, gebaseerd op aannames en hastags op Instagram ![]()
Monica deelde toch amper wat over haar relatie?
Haha ook echt “waanzin”?? He heet hier letterlijk mommybloggertopic op een openbaar forum, what do you expect? Zou waanzin zijn als het hier over de verschillende soorten aardappelen ging
Ik denk sowieso omdat zij met z’n drieën zijn, maar ook omdat ze elke poep en scheet online delen en het hardst van de daken schreeuwen hoe picture perfect gelukkig ze met elkaar zijn en hoe fantastisch het is. Als je Monica sporadisch volgt dan weet je niet eens dat ze een relatie had omdat ze er zo weinig over deelde. Is toch logisch dat hoe meer je er zelf over deelt als het goed gaat, hoe meer mensen er van willen weten als het niet meer goed gaat.
Er wordt hier in de ook weer veel over MB gesproken alsof het vaststaat, maar als ik dan naar een bron vraag of hoe weet je dat dan? Weet niemand echt te antwoorden. Of alleen weer zo’n via via verhaal (niet de kapper dit keer)![]()
Dit, en ik denk ook omdat veel mensen al denken dat het met z’n drieën niet werkt en bij elk signaal dat er iets mis lijkt te zijn onbewust hun “ik zei het toch” willen inzetten.
De reacties onder de post beginnen ook op te lopen…
De influencers die er weer als de kippen bij zijn om ze te feliciteren met hun grote liefde en “hun meisje” alsof ze elkaar zo goed kennen vallen ook wel gigantisch door de mand. Het is echt alleen maar zien en gezien worden voor de engagement. Wat een leeg wereldje is het toch.
Ze vraagt er wel om dat er gespeculeerd wordt met die hastags
32 nog maar?? ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar echt, wat een poppenkast.
Dat is naar mijn mening ook t verschil tussen MB en ons Mo. Die zegt gewoon tis uit bye en MB en co willen overduidelijk dat er gespeculeerd wordt met hints en vage hashtags enzo.
Ja, hoe groter je het zelf maakt, hoe groter het opgepakt wordt natuurlijk.
Mo deelt ook vrij weinig over haar privé/liefdes leven, da’s nogal een verschil met de Bollen en co
Josh V post op dr story’s dat ze traktaties aan het maken is voor de verjaardag van een van die dochters, ruim 60 stuks. Wat??? Hoe populair is dat kind, ze heeft ook meerdere feestjes.
Schoolklas: 20-30
BSO groep: 20?
Sportteam/dansles oid: …
Waarmee ik niet wil zeggen dat iedereen ook op de BSO / sportvereniging trakteert, maar het kan wel.
Ja ik heb dat accent zelf ook natuurlijk ![]()
maar idd met dat slisje erbij maakt het nog meer onuitstaanbaar en sterven al je hersencellen af als je daar naar moet luisteren