Mommybloggerstopic #11

Bonnie deelt natuurlijk al bizar veel over haar kindje, maar op TikTok een filmpje waarop Ted aan haar wang zuigt (lang) en zij daarom moet huilen is echt veel te privé en ongemakkelijk ook.

12 likes

Die baby denkt gewoon tiettieee

20 likes

Tweede!

4 likes

Ook best invasive om dit te delen en dan die comments van mensen die zeggen dat ze er zelf (bijna) van moeten huilen🫠

Is gewoon zuigreflex, maakt niet uit of je er je tepel, neus, wang of teen in steekt. Tuurlijk is het cute, maar ook zo cringe dat het zo uitgebreid gedeeld wordt. Snap niet dat de vader hier ok mee is.

4 likes

Ben zelf even gaan kijken nu door jullie, maar misschien mis ik even waarom dit zo een big deal is dat jullie vragen of de vader er oké mee is?

Begrijp me niet verkeerd, vind sowieso dat je kinderen niet herkenbaar in beeld moet brengen, maar volgens mij is dat niet de issue hier maar puur het soort moment wat vastgelegd is?

Kind zuigt gewoon op haar wang? Iedereen heeft kleding aan? Haha wat mis ik. Comments dat mensen er zelf van moeten huilen vind ik nog vele malen meer cringe, maar dit is verder toch gewoon een lief moment.

36 likes

Ja, op zich wel. Alleen bevat haar bubbel wel 70.000 volgers.

21 likes

Schijnt dat mensen met de verkeerde bedoelingen video’s opslaan van kinderen, niet eens die naakt zijn maar die bijv zuigbewegingen maken als ze een ijsje eten ofzo.

5 likes

Ik denk bij dit soort video’s ook altijd: zou jij het leuk vinden als dit van jou als baby forever online stond? Niet dat dit per se heel gênant is, maar van mij zou het niet hoeven.

15 likes

Ja sowieso geen kinderen herkenbaar in beeld, maar vind ook eigenlijk dat je daar zelf aan bijdraagt door die personen te volgen. Daarom zo verbaasd dat dit specifieke fragment dan opeens een groot issue is. Vind dit verder trouwens geen gênant beeld.

12 likes
  • er hier op het forum een bericht over te plaatsen waardoor er nog meer mensen naar gaan kijken.
10 likes

Ja en laten we baby’s en kinderen aub vooral in die privé bubbel houden ipv alles online delen. Blijf erbij dat ik het echt waanzin vindt dat je als influencer dit doet, het is niks meer en niks minder dan ordinair geld verdienen met je kind.

8 likes

weer een nieuwe trend?
Wat overdreven :face_with_spiral_eyes: :face_with_spiral_eyes:

31 likes

Die naam is er gewoon doorheen te lezen haha

9 likes

Ahhh, ik vind het wel nmsmvpe maar laat lekker doen toch? Als kersverse ouders ben je trots op elke poep en scheet. En misschien is dit wel het perfecte coping mechanism om al het gejank van het nog doorkomende tandje te verzachten :stuck_out_tongue: Had ik ook moeten doen: taart voor papa en mama bij elke nieuwe tand :sunglasses:

14 likes

Deze taart is echt nachtmerrie-material

15 likes

Moet je wel erg je best doen toch.

3 likes

Ja dit brengt me op ideeën :joy:

6 likes

Een nieuwe tand, tijd voor iets met heel veel suiker! :zipper_mouth_face:

9 likes

Dan mis ik helemaal het punt :joy: Waarom ga je als ouders dit eten?

3 likes

dit is een traditie in onder andere de turkse cultuur! m’n moeder heeft een taartenbedrijf en zij had ook een keer zo’n opdracht.

9 likes