Mommybloggerstopic #11

Ik dacht eerst dat dit was voor de eerste gewisselde tand. Want ik heb al eerder (rage bait?) filmpjes voorbij zien komen dat Amerikaanse moms daar een enorm ding van maakten. Met de ‘toothfairy’ die niet alleen een ravage aan glitters achterliet maar ook enorm overdadige cadeaus.

Maar aan de ene kant NMSVPE. Maar aan de andere kant zie je wel dat op dit soort manieren nieuwe trends worden gestart die alleen maar tot meer buitensporig consumeren leiden.

Bijvoorbeeld als het gaat om Easterbaskets wat in Amerika de laatste jaren een enorme vlucht heeft genomen. Van wat chocolaatjes en een kleurboek naar enorme manden. En als je dat als ‘gewone sterveling’ maar vaak genoeg voorbij ziet komen denk je misschien ook dat je je kind benadeeld als je niet met de trend mee gaat.

7 likes

Beter verwend dan verwaarloosd 🫶

34 likes

Gezien het soort taart, I guess yes…

5 likes

Ik wilde dit net zeggen inderdaad, ik gun ieder kind ouders die een taart laten maken om dit soort… mijlpalen te vieren😜

6 likes

Het is geen gênant beeld an sich, maar veel te persoonlijk. Vind het echt een ander filmpje dan een outfit oid. Beiden zou ik gewoon überhaupt niet delen.

5 likes

Nina is wel echt de queen van rare bekken trekken

(Volgens mij staan ze hier allebei strak, maar goed :joy:)

8 likes

Geen idee wie dit is maar HOE is dit in vredesnaam een enorm rare bek.

11 likes

En hoezo staan ze hier strak?

11 likes

Eens, maar zie ook ineens een gelijkenis met Snackspert.

7 likes

Die bijt op haar lip en die blik in de camera? Ik vind het raar :joy:

@Banananana ze steekt niet onder stoelen of banken dat ze drugs gebruiken op festivals

10 likes

Mja waarom moet je daar geheimzinnig over doen

6 likes

Maar dat kun je niet zien aan deze foto. Klinkt alsof je gewoon iets stoers roept

18 likes

Ik zie eigenlijk geen grote pupillen? Als ze echt zo strak stond, zag je dat wel aan de ogen.

8 likes

Moest gelijk aan Chrissy Teigen denken.

14 likes

Jongens kom op wie staat er op zn lip te bijten op een foto. En ze doet het wel vaker toch? Erger me ook kapot :joy:

of ze strak staan geen idee

8 likes

Heeft iemand de laatste vlog van Mascha al gezien? Die waarin ze een hele verhandeling houdt over het uitdrukken van een vormpje met een pons en vervolgens ook nog twijfelt waar ze dat figuurtje moet plakken? :joy:

6 likes

Ik zie nu in de foto’s van JvP een foto met Michelle, ik hoop echt dat het goed met haar gaat :slightly_frowning_face:

9 likes

Ja ik schrok van de week ook van een foto van michelle 🥹 hoop echt dat ze snel weer beter in haar vel komt te zitten.

9 likes

Not agaaaaaain

28 likes

Huh ja waar komt die obsessie vandaan en wat gaat ze er mee doen? Kijk met een half oog de vlogs maar ik snap nog steeds niet wat ze er nou mee moet :joy:

2 likes