Beter verwend dan verwaarloosd 🫶
Gezien het soort taart, I guess yes…
Ik wilde dit net zeggen inderdaad, ik gun ieder kind ouders die een taart laten maken om dit soort… mijlpalen te vieren😜
Het is geen gênant beeld an sich, maar veel te persoonlijk. Vind het echt een ander filmpje dan een outfit oid. Beiden zou ik gewoon überhaupt niet delen.
Nina is wel echt de queen van rare bekken trekken
(Volgens mij staan ze hier allebei strak, maar goed
)
Geen idee wie dit is maar HOE is dit in vredesnaam een enorm rare bek.
En hoezo staan ze hier strak?
Eens, maar zie ook ineens een gelijkenis met Snackspert.
Die bijt op haar lip en die blik in de camera? Ik vind het raar ![]()
@Banananana ze steekt niet onder stoelen of banken dat ze drugs gebruiken op festivals
Mja waarom moet je daar geheimzinnig over doen
Maar dat kun je niet zien aan deze foto. Klinkt alsof je gewoon iets stoers roept
Ik zie eigenlijk geen grote pupillen? Als ze echt zo strak stond, zag je dat wel aan de ogen.

Moest gelijk aan Chrissy Teigen denken.
Jongens kom op wie staat er op zn lip te bijten op een foto. En ze doet het wel vaker toch? Erger me ook kapot ![]()
of ze strak staan geen idee
Heeft iemand de laatste vlog van Mascha al gezien? Die waarin ze een hele verhandeling houdt over het uitdrukken van een vormpje met een pons en vervolgens ook nog twijfelt waar ze dat figuurtje moet plakken? ![]()
Ik zie nu in de foto’s van JvP een foto met Michelle, ik hoop echt dat het goed met haar gaat ![]()
Ja ik schrok van de week ook van een foto van michelle 🥹 hoop echt dat ze snel weer beter in haar vel komt te zitten.
Not agaaaaaain
Huh ja waar komt die obsessie vandaan en wat gaat ze er mee doen? Kijk met een half oog de vlogs maar ik snap nog steeds niet wat ze er nou mee moet ![]()
Geen idee! Volgens mij begint ze zich te vervelen in haar zwangerschapsverlof ![]()