Geen idee! Volgens mij begint ze zich te vervelen in haar zwangerschapsverlof ![]()
Sarah rebecca huilend te dansen op stories ![]()
Whyyyy zou je dat op je stories zetten ![]()
![]()
Ohh ik volg haar niet maar in het kader van irritainment toch even gekeken. Man man man
Zij en lottelovesbeauty zijn echt dezelfde types
lotte heeft ook zo nu en dan van die cringe filmpjes
haha ja ik heb het ook gekeken⦠het enige wat ik denk, prima lekker dansen, maar waaaaaaarom film je dit.
Ja moet ze inderdaad zelf weten en als dat haar iets brengt dan is dat alleen maar fijn (geen sarcasme, meen ik echt) maar waarom zo openbaar delen??
Nou dat vooral. Lekker doen als je er blij van wordt of het oplucht, maar waarom delen ![]()
Wat in de koortsdroom is dit
Michelle heeft op Instagram gepost dat het over is met de relatieā¦.
Tering en net dat nieuwe mega huis.
Ook in de tekst over alleen verder gaan, dus niet alleen is het mis gelopen met jacq, maar ook even afstand van Koen dan?
Heel sneu voor alle betrokkenen.
Uit het bericht lijk ik te halen dat ze dus echt āallemaalā uit elkaar gaan, als in Michelle ook niet meer met Koen? Wat kut zeg dat je dit ook zo en public moet delen. Net hun mooie huis samen⦠hopelijk ervaren ze wat meer rust nu het āhoge woordā eruit is. Nare situatie voor iedereen.
Pfoe, dat is wel echt een pittige. En dan net met dat huis en al die kindjes⦠En door haar laatste zinnen lijkt het inderdaad dat ze alleen verder gaat.
Wat ontzettend verdrietig voor iedereenā¦
Realityfbi plaatste 10 min voor het bericht iets wat wees op dat er snel nieuws zou komen en daarna dat ze van een bron begrepen dat het vandaag kwam. Vind het wel echt bizar dat mensen die zo dicht bij hun staan dat doorsturen naar een juicekanaal. Want denk niet dat heel veel mensen wisten dat vandaag dat statement zou komen?
Wel echt een rotsituatie, vooral als er zoveel kinderen bij betrokken zijn die net in een nieuw huis woonden. Had echt gehoopt voor ze dat het zou werken, alleen al om al die mensen met dat commentaar het tegendeel te bewijzen.
Ja zo lees ik het ook, omdat ze zo duidelijk zegt āalleen verderā. Heel verdrietig voor hen allemaal.
Ja daar lijkt het wel op. Heel sneu ook voor de kinderen. Lijkt een beetje alsof Koen en Jacqueline wel samen verder gaan.
Ja zag dat hij ook een hartje had gereageerd op haar bericht (al zegt dat natuurlijk ook niet alles).
Ook bij michelle
Op de juicechannels staat ook dat ze binnenkort naar buiten zullen komen met het bericht dat zij wel met elkaar verder gaan.