Met zoveel details ook, dat Michelle alleen in het huis blijft en dat Koen en Jacqueline ook allebei hun eigen weg kiezen… is er weer iemand naar de plaatselijke kapper geweest ofzo?
Ja en omdat Michelle schreef dat ze hoopten dat de dynamiek zou werken en dat er gelijkwaardigheid zou bestaan.
Zo verdrietig voor die kinderen. En dat ook heel de wereld het weet (ja ik weet dat wij daar aan bijdragen), zo sneu.
Dat heeft Michelle ook zelf bevestigd. Ik vind het met name voor alle kinderen superverdrietig dat het dan toch klapt, is ook weer intenser met 3 opvoeders dan met 2 als zoiets eindigt.
Nergens heeft michelle gezegd dat ze daar blijft wonen of iets hoor.
Jawel. Edit niet op haar pagina maar wel aan de juicechannels.
Ohja zie het nu idd
Wow hoe kan je daar alleen blijven wonen
Die komt daar gewoon aan huis ![]()
Ja naast dat het allemaal al verdrietig genoeg is zijn er dus ook mensen in je omgeving die dit soort dingen lekken in detail.
Toch lijkt het door die post van Jacqueline, dat ook zij alleen verder gaat. Vooral door het laatste stukje.
Maar jeetje, zit je daar als Michelle in zo’n gigantisch huis ingericht op het gezin van 10 mensen… vind het nogal wat. Vind het echt sneu dat zij en Koen dan ook uit elkaar lijken te gaan want zo van de buitenkant leek die relatie zo fijn, maar goed, wat ik zeg: buitenkant.
Ze zouden niet de eerste “BN’ers” zijn die dingen zelf lekken hè
Zou ook nog goed kunnen
Dit was nog niet in me opgekomen (ik ben soms te goedgelovig in influencers), maar zorgt natuurlijk wel voor traffic ![]()
Heeft ze die vandaag gedeeld? Zie nl geen stories
Staat gewoon in de bio van Michelle
Niet netjes om dingen te delen en vervolgens de andere roddels wel delen? ![]()
Dit vroeg ik me ook af gister, DMen ze m dan door naar anderen oid?
Ja sorry deze oma deelt echt nooit insta posts
Ja idd een DM naar iemand anders, of bijvoorbeeld via WhatsApp.
Ik doe dat zelf wel eens met grappige filmpjes en ging net ter vergelijking even kijken bij de leukste van Pieter Valley en dat zijn echt veel lagere getallen.
Ohja tuurlijk, dat delen via whatsapp doe ik natuurlijk ook
Ik dacht delen binnen insta.
Nouja dat het veel gedeeld word vind ik op zich niet schokkend, is niet anders dan ander ‘showbizznieuws’ zoals de zoveelste Hazesbreakup die veel gedeeld word.