Mommybloggerstopic #11

Het is wel echt héél veel, zeker in vergelijking met het aantal likes (al snap ik niet waarom je zo’n post zou liken). Lijkt mij echt confronterend om te zien als het over mijn leven ging.
Maar inderdaad, dat er over ze gesproken wordt is niks nieuws verder.

2 likes

Zelfs rtl boulevard heeft er een item over geschreven…

3 likes

Vind ik niet gek eigenlijk. Zijn toch bekende Nederlanders. Zij schrijven echt over iedereen.

3 likes

Ik volgde Leonie ter Veld eerder echt wel met plezier. Maar filmpjes uploaden van je baby die aan het poepen is omdat het je het zo schattig vindt, vind ik toch echt wel heel gek. Zo sneu voor dat kereltje dat het dat het gewoon allemaal online wordt gegooid.

34 likes

Compleet de normale fatsoensnormen kwijt.

7 likes

Ik dacht ook, waar kíjk ik naar? Terwijl ik zelf een 3 weken oude baby heb. Ik vind haar sowieso bijzonder op insta met haar ‘moe-e’ selfies met die half dichte ‘zwoele’ ogen?

7 likes

Eens, maar dat ik het vanochtend op de site van het RTL Nieuws zag (dus geen entertainment oid) vind ik dan weer wel heel bijzonder.

2 likes

Sowieso is ze volgens mij een beetje kwijt dat wat jij schattig vindt (je eigen kindje), de meeste mensen niet zo interessant, laat staan schattig vinden.

9 likes

Blijkbaar zit die Nira ineens in mn tijdlijn en ik vind haar ZO irritant. Ze doet zo gespeeld nonchalant en ‘ik vaar mn eigen koers’ etc, en tegelijkertijd ook alle kansen aangrijpen om te vertellen dat ze het anders doet dan de meute (‘echt een mindfuck dat mn kinderen niet naar school gaan’ omdat zij met haar gezin gaat reizen en de scholen weer begonnen zijn). Vind mensen die van de daken moeten schreeuwen dat ze ‘alternatief’ zijn zo vermoeiend.
En nu weer zo’n ‘ik neem 2 paracetamol en een pleister mee op reis want je hebt echt niet meer nodig hoor!!!’ video. Meid pak gewoon die toilettas in en ga niet zo cool lopen doen.

30 likes

Ja ik vind het ook irritant. Vind het ook allemaal erg negatief en zwaar. Merk dat ik haar stories nu eigenlijk altijd oversla.

7 likes

Wat grappig, ik volg haar ook maar ze is echt uitgegroeid tot irritainment. Ze kijkt altijd al boos (maar kan ze misschien niks aan doen), maar al haar teksten zijn ook zo defensief. Aan de andere kant vond ik het wel weer grappig dat ze wel eerlijk zei dat dat Noorwegen niks was; maar was het nou omdat ze haar kinderen wilde homeschoolen daar en zo niemand leerde kennen?

6 likes

Ik kan echt niet wachten tot die baby ook een sticker over z’n hoofd krijgt net als haar andere kind. Kan er echt niet naar kijken zo’n verfrommeld hoofd steeds heel close up in beeld. Zeker als ze hem ook nog met geluid filmt, vind dat echt heel onprettig om te zien en veel te privé.

6 likes

Gaat dit over Leonie Ter Veld?

2 likes

Nee nira

4 likes

Ah vandaar
omdat ik dacht dat de berichten waar ze op reageerde, wel over Leonie gingen?

2 likes

Sorry je hebt helemaal gelijk! Dacht ‘negatief en zwaar’ moet wel Nira zijn :laughing:

Maar Leoni is toch niet zo negatief? Vind dat ze best wat onderneemt met baby

3 likes

Ze is er ook zo trots op dat zij haar kinderen altijd zelf een ruzie met andere kinderen laat oplossen en zich daar niet mee bemoeit.
Ik dacht altijd dat dat normaal was :joy:

9 likes

Ja lijkt me ook maar zie genoeg mensen om me heen meteen alle betrokken ouders en school bellen. Vrij hysterisch als je het mij vraagt

4 likes

Ik heb meerdere malen een melding gehad in de schoolapp van: ruzie tussen twee jongens in de bovenbouw. Er is met alle betrokkenen + ouders gesproken.

Mijn god, wat interesseert mij dit. Laat die kinderen elkaar een klap voor de kop geven, bij wijze van, morgen zijn het weer vrienden :grimacing:

In de buurt vind ik soms heel lastig. Er zijn hier wat oudere jongens (10 jaar) die mn dochter pesten en belachelijk maken en als ik die zie, wil ik ze echt aanvliegen soms. Maar veel te bang dat ik op dumpert kom. Of snijwonden krijg door hun harde stekeltjes gelhaar.

6 likes

Ja prima, maar hou dat lekker onder elkaar. Wat moet ik met die informatie? En mijn ervaring is juist dat ze zich ook veel snel wel bemoeien. Lijkt me logisch dat een school zich soms ook wel moet bemoeien. Dat is het punt toch ook niet.

4 likes