Mommybloggerstopic #11

Ik vind het altijd zo jammer als je denkt dat een influencer zijn kinderen niet gaat inzetten voor ads en dan gebeurt het toch meermaals op fotos of filmpjes, al is het zonder de voorkant van het gezicht te laten zien.

4 likes

:skull:

71 likes

Hij heeft in ieder geval wel geleerd ‘peace’ goed te schrijven dit keer.

11 likes

Hahahahahahha ik weet niet waarom maar ik zit al een minuut te hinniken om deze post, wat erg dit

Die zwoele blik erbij hahahahah

24 likes

Hahaha, ‘it’s been an honor’ klinkt ook echt alsof hij hoogstpersoonlijk door Giorgio gevraagd is om model te zijn :smiling_face_with_tear:

Die comments ook: beetje likes verzamelen terwijl er iemand net dood is :joy: Maar je ziet er echt lekker uit hoor Wout! Oh wacht, gecondoleerd bedoel ik

35 likes

Dit doet mij denken aan Zoolander

6 likes

‘Ik weet ineens dingen die ik helemaal niet had willen weten’. Aldus michelle bollen? Daarmee wek je toch nieuwsgierigheid op :sweat_smile::joy: ik snap het niet

3 likes

Heh? Ze legt daarvoor toch gewoon uit wat voor dingen ze nu weet die ze niet had willen weten. Zoals wat co-ouderschap is, hoe het is om alleen met haar kinderen te wonen en alle andere dingen die ze noemt.

26 likes

Ze bedoelt toch gewoon dat ze niet had willen weten hoe co-ouderschap is? Omdat ze had gehoopt altijd bij elkaar te blijven etc.

Edit: oh wat @JuneOsborne al zegt dus :sweat_smile:

11 likes

Ik las het overduidelijk heel anders :joy::joy::joy:

2 likes

Ik vind de zinnen ‘ineens weet ik wat co-ouderschap is’ en ‘hoe het is om schema’s en planningen te maken’ wel gek. Ik snap dat het voor haar persoonlijk nieuw is, maar ze heeft dit lang geleefd en van heel dichtbij meegemaakt in de tijd dat ze met Jacqueline was.

10 likes

Maar de kinderen van he liefde of je eigen kids missen is echt wel anders.

8 likes

Dat is toch niet hetzelfde als het om je eigen kinderen gaat

2 likes

Ze heeft nu 200k volgers zie ik, niet normaal hoor. Ook zoveel mensen die het mogelijk volgen als een soort ramptoerisme? (Aka mijn schoonmoeder) Alle nieuwssites die het delen etc.
En alle meningen online zijn ook niet mis. Gaat echt 2 kanten op, maar men trekt wel echt heel snel conclusies. Terwijl het is altijd pittig voor de personen en kinderen bij een scheiding. Of dat nu tussen 3 of 2 mensen is.
Vind het wel interessant hoe/waarom mensen zo hard roepen wat ze vinden rondom dit onderwerp.

1 like

Jij was dat toch van de buurtkapper ?? :rofl:

23 likes

Nee ik heb die kapper nog nooit gezien, weet alleen dat daar destijds wat roddels via via vandaan kwamen in het dorp.

2 likes

En deelde laatst roddels om vervolgens weer te verwijderen :sweat_smile:

9 likes

Ik spreek me uit tegen alle veroordelingen, aannames en het ramptoerisme. Dat ik ooit heb benoemd waarover in het dorp gesproken wordt (en dat ook weer verwijderd heb, juist omdat ik besefte dat het olie op het vuur kan zijn), betekent niet dat ik zelf oordeel. Er is een verschil tussen signaleren dĂĄt er geroddeld wordt en actief meedoen aan het afbranden of gaan volgen van mensen die het zwaar hebben.

7 likes

Jij roddelt niet, jij vertelt waar anderen over roddelen.

17 likes

Ik ben wel nieuwsgierig naar de tijdslijn bij de Bollens, ze benoemen het zelf ook maar volgensmij is er veel geprobeerd/getwijfeld over de beslissing. Zeker omdat Jacqueline laatst nog een post had van “weer terug naar besties of toch niet?”. En ze in juni nog zoenend op 7th festival stonden, en sowieso bij het mooiste meisje leek alles ook nog goed. En nog geen jaar geleden samen een huis gekocht, dat soort beslissingen maak je toch niet lijkt me als er zo iets groots niet goed zit als gelijkwaardigheid. Dus dan vraag ik me af of er dan toch iets gebeurd is waar ze nu niet over spreken?

1 like