De geruchten gaan dat ze zoenend gespot is in psv stadion met een staflid. Er was ook een filmpje gedeeld op een van de juice kanalen. En daarna kwam ook juice dat ze al zoenend uit een lift kwam in Moiraira (persreis voor Iris zeilstra).
Jaa zoals iedereen hier, er wordt constant benoemd wat er in de juicekanalen staat etc.
De 2 posts hierboven net zo goed. Ik snap je punt niet helemaal
Haar punt is dat de roddels vertellen waar anderen het over hebben = roddelen
Voor mijn gevoel zijn ze ook nog niet zo lang echt uit elkaar, ze woonden volgens mij tot voor kort (als in: tot 1,5e week geleden) ook nog wel samen. Ik snap dat social media een groot deel van hun inkomstenbron is maar ik zou als ik Michelle was lekker een tijd offline gaan.
In een juice groep op Facebook was laatst iemand die had opgezocht in het kadaster of ze überhaupt nog wel getrouwd was. Die tijdlijn was ergens begin dit jaar net na de aflevering op tv. Als ze zolang de situatie met 3 geheim hebben gehouden zal de scheiding net zo goed lang geheim zijn geweest. Het lijkt me vooral vermoeiend dat je dit zolang vol āmoetā houden voor de buitenwereld.
Damn wat gestoord
Het stond in keeping up with leah. Is niet perse een juice groe. Meer het afvoerputje van de maatschappij. Heerlijke vermaak op de vrijdagavond om 23:00 als je niet kan slapen. Als je echt wilt zien dat de mensheid kapot is moet je daar ziin.
Ja t maakt mij verder precies niks uit waar zoiets staat maar dat je daar lid van bent zegt wel dat je onderdeel van dat afvoerputje bent
Die bedoel ik ja. Al kijk ik daar altijd met verbazing rond wat de topics zijn, dat volledig uitzoeken vond ik next level.
Wow dat nieuwe huis van vita!!
Nou zeg dat, veel grond, volgens mij een groot huis en dan ook nog niet ver van Amsterdam ![]()
![]()
Denk t ook. Ben heel benieuwd waar en naar het funda linkje⦠te nieuwsgierig ![]()
Echt een enorm huis ja denk ik! En die buurtdorpen van Amsterdam zijn ook mega gewild dus geluk dat ze het hebben kunnen bemachtigen denk ik. Las in de comments al iemand die zei dat vraagprijs 1.35 miljoen was. Geen idee of dat klopt natuurlijk.
Wordt ook al ruim 2 miljoen gezegd. Bizarre bedragen zeg. Wel heeeel gaaf
Hun huidige appartement staat te koop voor 1.35 miljoen
Dat denk ik eerder. Voor zoān huis is 1.3 mil een koopje.
Jaa en dan zegt ze ook we gaan het natuuuuurlijk eerst nog helemaal naar onze zin maken haha. Heerlijk dat je dat dan ook nog kan doen. Ik prijs me al gelukkig met mn koophuis van lang nog niet eens een half miljoen en ik heb niet eens geld, maar ook weinig zin, om de oude lelijke lamellen van de oude bewoners te vervangen ![]()
maar good for them! Het ziet eruit als een fantastische locatie
Ik ben echt in shock. Ook weer niet hoor gezien de locatie, huizenmarkt en het ziet er heel netjes uit met een gloednieuwe badkamer. Maar toch dan die slaapkamer beneden⦠net een bunker
En dan ook nog VvE van ⬠467 per maand š«