Mommybloggerstopic #11

@loviedovie ik vind lid zijn van zo’n groep minstens net zo gestoord hoor

5 likes

Het stond in keeping up with leah. Is niet perse een juice groe. Meer het afvoerputje van de maatschappij. Heerlijke vermaak op de vrijdagavond om 23:00 als je niet kan slapen. Als je echt wilt zien dat de mensheid kapot is moet je daar ziin.

4 likes

Ja t maakt mij verder precies niks uit waar zoiets staat maar dat je daar lid van bent zegt wel dat je onderdeel van dat afvoerputje bent

7 likes

Die bedoel ik ja. Al kijk ik daar altijd met verbazing rond wat de topics zijn, dat volledig uitzoeken vond ik next level.

3 likes

Wow dat nieuwe huis van vita!!

6 likes

Nou zeg dat, veel grond, volgens mij een groot huis en dan ook nog niet ver van Amsterdam :money_mouth_face::money_mouth_face:

2 likes

Denk t ook. Ben heel benieuwd waar en naar het funda linkje… te nieuwsgierig :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Echt een enorm huis ja denk ik! En die buurtdorpen van Amsterdam zijn ook mega gewild dus geluk dat ze het hebben kunnen bemachtigen denk ik. Las in de comments al iemand die zei dat vraagprijs 1.35 miljoen was. Geen idee of dat klopt natuurlijk.

4 likes

Wordt ook al ruim 2 miljoen gezegd. Bizarre bedragen zeg. Wel heeeel gaaf

6 likes

Hun huidige appartement staat te koop voor 1.35 miljoen

8 likes

Dat denk ik eerder. Voor zo’n huis is 1.3 mil een koopje.

4 likes

Jaa en dan zegt ze ook we gaan het natuuuuurlijk eerst nog helemaal naar onze zin maken haha. Heerlijk dat je dat dan ook nog kan doen. Ik prijs me al gelukkig met mn koophuis van lang nog niet eens een half miljoen en ik heb niet eens geld, maar ook weinig zin, om de oude lelijke lamellen van de oude bewoners te vervangen :joy::see_no_evil: maar good for them! Het ziet eruit als een fantastische locatie

13 likes

Ik ben echt in shock. Ook weer niet hoor gezien de locatie, huizenmarkt en het ziet er heel netjes uit met een gloednieuwe badkamer. Maar toch dan die slaapkamer beneden… net een bunker

3 likes

En dan ook nog VvE van € 467 per maand 🫠

7 likes

Oh wow ik zie het ja. Wel groot met 172m3 en 3 badkamers maar blijft een appartement ja met kleeine buitenruimte. En dan die VVE en die canon eigendomsrecht (moet je ook elk jaar zelf betalen)? Wat een maandlasten.

8 likes

Als influencer hoef je ook geen zin te hebben om iets te doen aan je raambekleding. Dan komt Veneta dat gewoon bij je doen :grimacing:

30 likes

Haha ik bedacht me na mijn post ook ja, je kan het ook helemaal naar je zin maken, zelfs zonder budget want #spon :see_no_evil: oh well, ik geniet van mn onbekende bestaan in mn onperfecte huis :heart:

2 likes

Jaa dit had ik deze week op vakantie ook. Hoe heerlijk als je geld uit kan geven zonder er over na te denken. Maar in mn campingkloffie met toiletrol kunnen lopen is me ook wat waard haha. Op m’n vakantie eerder dit jaar kwam ik een influencer tegen, maar volgens mij had ik dat door omdat ik eerst haar kind zag en herkende. Dat vond ik best wel heftig en gek dat je zoveel van ze weet terwijl omgekeerd dat natuurlijk niet zo is. Dan maar armoedig en anoniem inderdaad :joy::see_no_evil::pray:

4 likes

Ja ik bedacht me na m’n post ook dat je die spon-raambekleding ook wel nodig hebt voor al die mensen die dan toch ff komen kijken.

Lijkt me vreselijk dat mensen alles van je weten en vooral alles tegen je gebruiken. Ook al verdient het wel lekker als je het goed doet.

2 likes

Ik vind het echt zo heftig voor die kinderen van de Bollen fam. Volg hun verder niet maar zie veel voorbij komen op mijn fyp. Ik vind het al bizar als de hele relatie (poly of niet) van je ouders een online gegeven en verdienmodel is, maar dat er nu ook uitgebreide posts over die scheiding met de hele wereld gedeeld worden is next level. Om nog maar niet over de roddels te spreken.

7 likes