Mommybloggerstopic #11

Oh wow ik zie het ja. Wel groot met 172m3 en 3 badkamers maar blijft een appartement ja met kleeine buitenruimte. En dan die VVE en die canon eigendomsrecht (moet je ook elk jaar zelf betalen)? Wat een maandlasten.

8 likes

Als influencer hoef je ook geen zin te hebben om iets te doen aan je raambekleding. Dan komt Veneta dat gewoon bij je doen :grimacing:

30 likes

Haha ik bedacht me na mijn post ook ja, je kan het ook helemaal naar je zin maken, zelfs zonder budget want #spon :see_no_evil: oh well, ik geniet van mn onbekende bestaan in mn onperfecte huis :heart:

2 likes

Jaa dit had ik deze week op vakantie ook. Hoe heerlijk als je geld uit kan geven zonder er over na te denken. Maar in mn campingkloffie met toiletrol kunnen lopen is me ook wat waard haha. Op m’n vakantie eerder dit jaar kwam ik een influencer tegen, maar volgens mij had ik dat door omdat ik eerst haar kind zag en herkende. Dat vond ik best wel heftig en gek dat je zoveel van ze weet terwijl omgekeerd dat natuurlijk niet zo is. Dan maar armoedig en anoniem inderdaad :joy::see_no_evil::pray:

4 likes

Ja ik bedacht me na m’n post ook dat je die spon-raambekleding ook wel nodig hebt voor al die mensen die dan toch ff komen kijken.

Lijkt me vreselijk dat mensen alles van je weten en vooral alles tegen je gebruiken. Ook al verdient het wel lekker als je het goed doet.

2 likes

Ik vind het echt zo heftig voor die kinderen van de Bollen fam. Volg hun verder niet maar zie veel voorbij komen op mijn fyp. Ik vind het al bizar als de hele relatie (poly of niet) van je ouders een online gegeven en verdienmodel is, maar dat er nu ook uitgebreide posts over die scheiding met de hele wereld gedeeld worden is next level. Om nog maar niet over de roddels te spreken.

7 likes

Het word ook wel eens tijd dat ze nu met rust worden gelaten. Wat een soap!

1 like

Ze doen het er zelf ook wel ontzettend om hoor, zij gaan overduidelijk ook goed op ‘negatieve aandacht is ook aandacht’, met suggestieve captions enzo

16 likes

Ja las op Juicechannel ook nog weer het een en ander. O.a. dat Michelle Jacqueline had ontslagen enz.

2 likes

Vooral Jacqueline met die cryptische teksten en foto’s. Volgens mij vindt zij die aandacht wel prima

5 likes

Ja duh, aandacht = :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

9 likes

Ja ze heeft ondertussen ook 2x zoveel volgers.

2 likes

En toch vind ik haar echt een non influencer. Ze typt net als Michelle, zelfde woordgebruik, totaal geen eigen inhoud. Zelfs al zou ze nu al die volgers houden is dat alleen maar omdat ze de ‘ex man van Michelle heeft’. Ik kan bij haar echt totaal geen eigen meningen/ stijl vinden. Ze probeert zo hard, maar ik zie er echt geen unique selling point in ( kan er even geen ander woord voor bedenken).

31 likes

Ach, Dee is ook bekend geworden als vriendin/ex van en die zit inmiddels op de miljoen volgers.

5 likes

Ja maar die heeft dan nog meer eigen persoonlijkheid dan Jaqueline. Ik snap dat dat via- via kan werken, maar dan zou je toch ook in elk geval een eigen persoonlijkheid moeten hebben waardoor mensen je willen blijven volgen.
Ik zie dat echt, hoe hard ik mijn best ook doe, niet bij haar. Het is gewoon copy paste van wat Michelle post maar dan de mutsen versie.

Tenzij Michelle ineens andere dingen post, dat weet ik niet want ben geblokkeerd :laughing:

14 likes

Jade Anna net zo, al heeft zij denk ik wel een bepaald stijltje/looks/fotostijl die mensen aanspreekt.

4 likes

Ja eens, ze was toch ook in eerste instantie een fan girlie van Michelle? Dat is nog steeds duidelijk zichtbaar.

4 likes

Ja ben heel benieuwd wat zij nu gaat doen. Ze was altijd thuisblijfmoeder omdat haar ex man een goede baan had (die was ook vaak in buitenland voor zijn werk). En toen rond 2020 besties met Michelle geworden en toen was ze verhuisd naar een groter huis herinner ik me. Rond 2021 stopte Michelle met haar werk om fulltime influencer te worden. Toen in 2022 zomer werd bekend dat Jacqueline ging scheiden en al vrij snel dat ze met zijn drieën verder gingen. Rond dezelfde periode werd JolieNoe opgericht en berichtte Jacq dat ze ging werken voor het bedrijf van Michelle. Jacq heeft ook nooit gevlogd of iets, had wel al voor Michelle wat kleine sponsordeals. Ben benieuwd of ze nu nog genoeg kan binnenhalen met alleen instagram of toch een baan weer gaat zoeken. Ook wel interessant dat ze een rechtszaak gestart heeft (volgens juicechannel) om toch geld te krijgen? Het huis schijnt 70% Michelle en 30% Koen te zijn. Bizar dat ze in 3-4 jaar zoveel veranderingen heeft doorgemaakt en zoveel heeft moeten verhuizen. En dus ook afhankelijk is van de (negatieve) aandacht om weer iets nieuws op te bouwen. In zon huisje op een camping zitten is ook niet goedkoop lijkt me? En ik dacht dat Koen ook veel deed voor haar kinderen (halen en brengen van school e.d.) dus ze heeft ook ineens veel minder hulp met de kinderen. Bizar natuurlijk dat ik hier zoveel van weet maar ik volg Jacqueline al heel lang en vind de situatie fascinerend :disguised_face:

Edit: In cursief gezet wat weer weerlegd is door een ander juicekanaal. Het huis schijnt van alle 3 gelijk te zijn en blijkbaar is Jacqueline ergens ook als mede eigenaar ingestapt bij Jolie Noe. Ben wel benieuwd wie dan zulke leugens verspreid, of zou het een chinees fluister verhaal zijn allemaal.

10 likes

Ik schat de kans eigenlijk ook wel hoog in dat Jaqcueline graag verder wil met Koen. Die vaderdag post laatst was echt heel verliefd nog met dat hij de vader was voor haar kinderen zoals zij het gedroomd had. En na een gebroken huwelijk en dan weer geluk gevonden bij een man, kan me voorstellen dat dat moeilijk is om daar van weg te lopen. Zeker gezien de vreemdgaan geruchten allemaal over Michelle gaan. Maar misschien dat Koen wel helemaal geen zin meer heeft in een social media koppel zijn en daarom met allebei niet verder wil.

6 likes

Wauw wat een speculaties allemaal zeg. Vergeet niet dat wat je op Instagram ziet waarschijnlijk nog niet eens 1% is van wat zij allemaal denken/voelen/meemaken etc. Ik vind alle reacties onder de posts ook echt ziek intens. Buitensporig hoeveel interesse mensen tonen in een poly-relatie en zeker nu het uit is gegaan de ‘zie je nou wel’-posts etc. zijn echt verschrikkelijk. En de hele tijd maar noemen ‘arme kinderen’. Ik vind het bovenal sneu voor de kinderen dat ze influencers als ouders hebben, dat lijkt me schadelijker.

18 likes