Omg jezus deze tijdlijn. Ik vind die obsessie met de bollen familie hier op het forum echt doodeng
Ik denk dat de mensen die zo ziekelijk geobsedeerd zijn met deze mensen zelf gewoon een heel saai en degelijk gezin hebben
Of je hebt gewoon een goed geheugen? Overigens heb ik nog nooit gereageerd op hun Instagram en dat zou ik ook nooit doen. En in vergelijking met de Bollens is mijn leven inderdaad heerlijk degelijk, saai en anoniem. Alle informatie delen ze zelf publiekelijk, het is niet alsof ik daar in de bosjes lig. Maar wel doodeng hoe het makkelijk is om zoveel te weten van mensen uiteraard.
Altijd als er in dit topic uitgebreid over influencers wordt geschreven moet er iemand een âwat een zieke obsessieâ comment komen maken. Hier is het topic toch voor en het is toch niets nieuws? Lees dan gewoon niet mee? ![]()
Idd zwaar overdreven een ziekelijke obsessie is wat heel anders dan speculeren in topics die er voor gemaakt zijn.
STOP!
Haha die cognitieve dissonantie hier dat het âzielig en sneuâ is âvoor de kinderenâ, o.a. doordat dit alles openbaar is en alles online gedeeld wordt - ja bekend bij de mensen die dit op de voet volgen en de details weer verder delen, dus de volgers/delers zijn onderdeel van het probleem/de schade en niet enkel toeschouwer!
Maar maak jezelf gerust wat anders wijs.
Bij dit soort situaties vraag ik me af of influencers dat nou écht willen delen, of dat je jezelf een soort van gegijzeld hebt door van je privéleven je inkomen te maken en dus ook dit soort shit moet delen. Een scheiding is uiteraard niets om je voor te schamen, dont get me wrong. Maar het is ook zo kwetsbaar als je liefdesverdriet hebt en dan al die comments van duizenden wildvreemden er overheen. Ik vond het al veel dat mn familie er iets van vond toen ik door een relatiecrisis ging.
Niet alle informatie delen ze zelf publiekelijk. De meest âsmeuĂŻgeâ info uit jouw bericht (vermeende rechtszaak, hoeveel procent het huis van wie is), zijn 100% speculaties van een juice channel. Daar kiezen zij toch niet voor?
Maar vind jij het echt normaal dat je zo ff een hele tijdlijn samenstelt van het leven van letterlijk wildvreemden? Met jaartallen, informatie over iemands ex partner en zijn werk aangevuld met de nodige input vanuit juice kanalen? Als je dat soort dingen hier post doe je er echt goed aan ff aan je voorhoofd te voelen hoor.
ik weet niet wie de familie bollen is, mis ik iets?
ja ik vind dit ook ; mijn oog trok ook altijd wel naar Michelle in de fotoâs / post, alsof het ook om haar draait (/draaide) en vindt Jacqueline er vaak beetje bij hangen? Maargoed, is interpretatie op basis van social media natuurlijk.
Vermoeiend inderdaad
Zin in een tijdlijn overzicht van 1993 tot nu?
Moet allemaal kunnen is normaal gedrag waar je niks over mag zeggen ![]()
Jaa dat idee heb ik ook rondom haar vriendinnen en familie dat het grotendeels om haar draait. Maar ergens ook knap hoe ze dat allemaal weet te onderhouden zoân grote club mensen op dat niveau.
Huh maar dat is toch logisch dat het zo lijkt? Ze deelt letterlijk (een deel van) haar leven vanuit haar perspectief? Dus je ziet het leven van Michelle met haarzelf in de hoofdrol.
ja, maar een korte tijdlijn please. Ik heb echt geen idee wie michelle bollen is. waar is ze bekend van?
Waar lees jij de zie je nou wel comments? Niet op haar eigen account iig en ook niet hier. Klinkt als iemand die zelf poly is en zich heel erg aangesproken voelt.
Zoân tijdlijn kan je letterlijk van elke influencer maken. Want ze hebben het zelf gedeeldâŠ