Michelle Bollen is een duizend in een dozijn Mommyblogger uit Uden die ooit begon als "bijzonder klein wonder’ in 2016. Toen was het verhaal vooral; jong getrouwd en jong moeder. Ze werd vriendinnen met Jacqueline via instagram, ontmoette elkaar en dat was liefde op het eerste gezicht. Dit was in het begin beetje zoenen met toestemming van de mannen maar uiteindelijk is Jacq gescheiden in de zomer 2022 en zijn ze met zn 3en verder gegaan (Jacq en Koen zijn later pas ook verliefd geworden). Omdat dit op een Juice kanaal ge-out werd was het een mega schandaal en heeft vooral Michelle heel veel volgers gekregen. Dit is uiteindelijk hun succesformule geweest want sindsdien stromen de sponsordeals binnen. In dit jaar maart kwam ook een aflevering over Michelle van Mooiste Meisje uit de Klas uit. Dus eigenlijk was er toen ineens weer heel veel publiciteit over de poly relatie terwijl de bom toen al op barsten stond.
dankje. ik ga nu mooiste meisje van de klas kijken ![]()
Ik las ze wel bij haar eigen account! Maar misschien dat ze die verwijderd heeft dan, als je ze nu niet meer kan zien? Ik heb overigens zelf geen poly relatie, wat heeft dat er nou weer mee te maken? ![]()
Ik vind het vooral bizar dat toen de Bollens zelf nog niet bekend hadden gemaakt dat ze uit elkaar gingen dat echt veel mensen vonden dat ze recht hadden op de waarheid, omdat ze veel van hun leven delen. Echt wat een reden zeg
Laat die mensen het lekker zelf uitzoeken
Ook weleens leuk dat de vrouw deze keer het grootste deel in handen heeft
En Michelle lijkt een copy paste versie van Faye Bóné of andersom qua manier van schrijven en woordgebruik.
Kom daarna vooral terug om je mening te delen over Michelle en haar familie ![]()
Jaa maar dat schijnt dus niet zo te zijn, aldus Michelle. 50/50 met Jolie en 33,3% per persoon met het huis ![]()
Ik heb de helft gekeken, want het is best saai. Ik snap de hype rond Michelle Bollen niet zo. Het voelt alsof ik haar al eerder heb gezien, want er zijn zoveel meisjes zoals zij online. Dezelfde kledingstijl, hetzelfde uiterlijk. Niets bijzonders. Beter gezegd: niet bijzonder genoeg om te volgen. Misschien ben ik hier gewoon te oud voor of zo
foefje is ook al bijna 40 jaar oud
Wel interessant, love it om te cringen als mama Lotje weer onzin uitkraamt, of haar vriend. Of als Sanneke weer loopt te zeuren. Maar Michelle Bollen interesseert me echt geen moer. Bonnie trouwens ook niet
Die is ook wel uitzonderlijk humorloos
Moet denken aan zo’n vlog waarin zij en Nick in de trein zitten en dan gaan ze kleffe broodjes smeerkaas eten en Nick maakt een woordgrap daarover en dan gaat Bonnie ook keihard nadenken over woordgrapjes met smeerkaas en ze kan het gewoon niet. En dan bedenkt ze iets heel ongrappigs. Echt topfragment. Als ik het kon vinden zou ik het linken hahah
Kreeg naar sarahliebregts op m’n timeline en dacht dat t Michelle bol was😂
Hahaha idd wel een pot nat
‘Ik zie het echt niet’ ![]()
ik word hier onredelijk woest van
Ik was ook zo in de jumbo vroeger. Uiteindelijk werd deze 17 jarige een OG en wist ze waar alles lag en kwam iedereen het aan me vragen😂. Ook de “gekke” dingen zoals kurkuma! We hadden soms geen idee.