Mommybloggerstopic #11

En het dan ook nog eens trots op insta deelt. Benieuwd of ze er veel DMs over heeft gehad.

4 likes

Ik snap je helemaal hoor, ik vind die badkamer ook echt deprimerende vibes hebben (en gewoon lelijk).

Ik zie echt het probleem niet van een badkamer renoveren naar iets wat je smaak is. Je ziet dat toch jarenlang elke dag.

5 likes

Het boeit me allemaal weinig wat ze met die badkamer doet maar ik vind de ‘dit is obviously de before’ van een echt PRIMA badkamer echt onuitstaanbaar

65 likes

Joh dat vind ik ook absoluut. Maar dat betekent nog niet dat je m eruit moet slopen.

7 likes

Kapitaalvernietiging zouden Bob en Alex zeggen

30 likes

Nee joh die pleuren echt in 99% van de gevallen een sanidump badkamer erin

10 likes

Alleen als de badkamer 50cm wordt uitgebouwd zodat er plek is voor een bad :stuck_out_tongue:

7 likes

Miesmuizerig

6 likes

Dit woord kende ik nog niet haha

7 likes

Dekt wel de lading: mensen die nooit genoeg hebben, altijd meer willen en nooit tevreden zijn.

8 likes

Wij zijn de miesmuizers, miesmuizers, miesmuizers Wij hebben nooit en nooit en nooit en nooit genoeg

Bron: Elsje De Wijn, Piet Römer, Kinderkoor Henk van der Velde, Fluitje van 'n cent (kindermusical, 1969) - Wij zijn de miesmuizers songtekst . Liedje van Annie MG Schmidt. Ken het daarvan.

20 likes

Ik ken het ook van Annie MG Schmidt, maar dan als verhaal; De miesmuizers, Heksen en zo, Annie M.G. Schmidt - DBNL

Zo leuk om dit weer eens te lezen! Trip down memory lane door dat woord @Ludo

9 likes

Ja dit verhaal is het van. Echt leuk luister het nu vaak met mijn kinderen. Al is een schillenman wel een abstract concept voor ze :upside_down_face:

13 likes

Ik ben opzoek naar een moeder influencer van pre corona, ze was een radio dj?? Denk ik dan. Woonde in Amsterdam met haar vriend en kregen een zoontje. Ik geloof dat ze Fries was en ook weer weg verhuisde uit de stad. Haar zoon kreeg ook een Friese naam oid. Jeppe ofzo. Iemand een idee? Ze was blond en beetje low key.

Edit:
Radio dj/tmf presentatrice die vibe een beetje. Ze vlogte, dit was pre grote mommy influencers op instagram.

2 likes

Saskia Weerstand?

6 likes

Nee, heb niet het idee dat ze nu nog relevant is. Geloof dat ze is gestopt met vloggen. Ben benieuwd wat ze nu aan het doen is.

5 likes

Saar Koningsberger?

5 likes

Nee! Ik heb dr zojuist gevonden! Mamawytske! Nu wytskekenemans op insta, ze vlogt al 7 jaar niet meer, maakt nu podcasts en is geen influencer :slight_smile:

6 likes

Ah wat grappig, memory unlocked! Ik keek haar vlogs van haar eerste zwangerschap ook, weet nog dat ze toen een enórme giraffenknuffel voor op het mini babykamertje hadden haha.

6 likes

Heb even moeten scrollen door mn yt abonnementen maar ik denk dat je mama wytske bedoelt!

Edit: lol zie nu pas dat je het al gevonden hebt

8 likes