Mommybloggerstopic #11

Jij ook! :heart:

4 likes

Charlotte Hoeboer heeft echt het allerlelijkste beige interieur ooit. Ze moet de hele tijd dekentjes op stoelen en banken leggen wanneer ze eet.

3 likes

Overdreven much. Het is maar een badkamer he, je hoeft er niet veel meer te doen dan tandenpoetsen en douchen.

8 likes

ja voor jou misschien maar op mij, zoals ik zeg, ík, mij, zou dat wel een deprimerend effect hebben :woman_shrugging: kan je overdreven vinden maar da is hoe het bij mij werkt

wsslk word jij weer leip van dingen die ik niet eens zou opmerken, das een beetje hoe het gaat met de mensen en hun verschillen

7 likes

Nou idd alsof het een leuke hobby is voor mensen. Zoiets lever toch enorm veel stress op?

Ik vind het echt aso van Bonnie en het feit dat ze er niet eens bij stilstaat waarom zo’n weggeefhoek er is (en waarom het belangrijk is), geeft alleen maar aan hoe self-absorbed* ze is :angry:

*wat is hier een goed ned woord voor?

4 likes

Zelfingenomen?

Hebberig en gierig vind ik ook wel echt trefwoorden voor Bonnie. Die gaat sowieso elk gekregen kraamcadeau voor de hoofdprijs op Vinted verkopen.

4 likes

Dat dacht ik ook maar:

Self absorbed = preoccupied with one’s own feelings, interests, or situation.

Zelfingenomen = Neerkijken op anderen . Betuttelend zijn of belerend . Meesterachtig of onderwijzend overkomen: alsof jij het weet en de ander het niet begrijpt

Hebberig is echt treffend in dit voorbeeld.

4 likes

Ah ja, toch wel iets anders.

2 likes

Egoïstisch?

3 likes

Egocentrisch

6 likes

Ja of gewoon naïef én hebberig. Die zit helemaal in haar baby bubbel en ziet het woord ‘weggeven’ staan en denkt dat het voor iedereen is en gewoon helemaal niet nadenkt.

3 likes

En het dan ook nog eens trots op insta deelt. Benieuwd of ze er veel DMs over heeft gehad.

3 likes

Ik snap je helemaal hoor, ik vind die badkamer ook echt deprimerende vibes hebben (en gewoon lelijk).

Ik zie echt het probleem niet van een badkamer renoveren naar iets wat je smaak is. Je ziet dat toch jarenlang elke dag.

5 likes

Naja het probleem is toch vrij duidelijk. Als een badkamer nog gewoon goed is en functioneert is het nogal zonde om er een nieuwe tegenaan te gooien alleen maar omdat het je smaak niet is. Ik ga niet ontkennen dat ik dat zou doen als ik zou verhuizen naar een huis met zo’n soort badkamer. Maar het is natuurlijk wel vrij onnodig materiaal verbruik enzo.

13 likes

Het boeit me allemaal weinig wat ze met die badkamer doet maar ik vind de ‘dit is obviously de before’ van een echt PRIMA badkamer echt onuitstaanbaar

44 likes

Joh dat vind ik ook absoluut. Maar dat betekent nog niet dat je m eruit moet slopen.

4 likes

Kapitaalvernietiging zouden Bob en Alex zeggen

22 likes

Nee joh die pleuren echt in 99% van de gevallen een sanidump badkamer erin

5 likes

Alleen als de badkamer 50cm wordt uitgebouwd zodat er plek is voor een bad :stuck_out_tongue:

3 likes

Ze heeft de reacties uitgezet.

2 likes