Nee! Ik heb dr zojuist gevonden! Mamawytske! Nu wytskekenemans op insta, ze vlogt al 7 jaar niet meer, maakt nu podcasts en is geen influencer
Ah wat grappig, memory unlocked! Ik keek haar vlogs van haar eerste zwangerschap ook, weet nog dat ze toen een enórme giraffenknuffel voor op het mini babykamertje hadden haha.
Heb even moeten scrollen door mn yt abonnementen maar ik denk dat je mama wytske bedoelt!
Edit: lol zie nu pas dat je het al gevonden hebt
Wel een goeie gok, alles klopt volgens mij
Ik vind het nieuwe huis van de Bollens echt prachtig, maar het enige wat me wel steeds opvalt is dat ze in die kinderkamers zulke kleine raampjes hebben. Snap niet helemaal dat ze niet voor iets grotere ramen zijn gegaan.
Ja viel mij ook al op. Je wordt helemaal claustrofobisch van die kamertjes
Scheelt dat ze een enorme tuin hebben om in te spelen. Denk dat het echt alleen is om te slapen.
Gelukkig hebben we een klimaat voor altijd buiten spelen
Wat is dit nu weer voor opmerking? Het is toch juist goed dat die kinderen zoveel buiten spelen, echt iets zoeken om te zeuren dit
Lol haha voor buitenspelen heb je toch geen mooi weer nodig
Ik bedoelde het meer als ‘grapje’ en antwoord op de opmerking van de slaapkamers alleen gebruiken om te slapen.
In Nederland ben je toch ook best vaak binnen in de herfst/winter en gebruik je op zich slaapkamers ook wel eerder om te spelen. Maar ik heb verder die kamers niet gezien, dus weet niet hoe claustrofobisch het is. En buiten spelen kan inderdaad ook heus met minder goed weer (of een minder grote tuin)
Zou kunnen dat het een rijksmonument is. Dan zijn er ook wel restricties in wat je kan aanpassen aan dit soort dingen
Ja ik geloof wel dat ze er in het begin van de verbouwing een keer wat over gezegd had. Iets met de buitenkant ook geloof ik, dat het niet goed zou staan bij het karakter. Enfin, volgens mij hebben die kinderen echt helemaal niks te klagen. Hoe chill zo’n eigen verdieping
Oh ja dat zou best kunnen, niet aan gedacht!
Denk ook niet dat die kinderen wat te kort komen qua huisvesting verder hoor In 1 vd stories liet Michelle vallen dat ze in de toekomst nog een zwembad willen, dus icm het voetbalveld, speelhuisje, dieren naast de deur om te voeren en aaien denk ik niet dat ze wat te klagen hebben
Of voor wat kleur in die (kinder)kamers. Super sad beige
Volgens mij heb ik ergens gelezen bij Michelle dat de kinderen beneden 2 speelkamers hebben. Lijkt me niet dat ze hele dagen op hun slaapkamer gaan zitten dan.
Ooh joh ja dit haalde ik allemaal niet uit de klimaatopmerking
Jaa zoiets had ik ook gelezen. Geloof een speelkamer en een game-kamer oid.
Het is toch gewoon een oude boerderij. Dan kan je niet echt grote ramen erin doen ivm dak.
Haha dat is toch geen verrassing? Hun hele aesthetic is sad beige. Ook niet mijn smaak, maar ik had het erg vreemd gevonden als het ineens een kleurrijk paradijs was geworden daar