En wat ik hier nog stommer aan vind, is dat ze vervolgens dit ook nog deelt met screenshot en al. Echt af en toe wereldvreemd die meid
Dit is dus iemand wiens naam ik altijd lees maar nog nooit heb gezien en ik had een totaal ander beeld van haar, dacht dat ze zo’n typische influenza was.
Waarom liggen Wil en Tien dubbel van het lachen omdat haar kleuter ‘vuile homo’ naar iemand roept?
Jaaaa dat kind heeft waarschijnlijk geen idee van wat 'ie zegt, ze heeft m gecorrigeerd en alle kinderen roepen wel eens zwaar ongepaste shit. Maar dit is toch geen ‘oh wat mn kind nou weer zei hihaho’ anekdote waarbij je paars aanloopt van het lachen?
Dit doet me denken aan een forummer wiens kind of neefje ofzo iets zei van “wat doet die kk lijer op het dak” wie was dat ook alweer hahahaha
Ik zag vorige week een tiktok waarin een jongetje zei dat een ander jongetje hem op zn mond gekust had en toen zei zijn zusje ‘dat is echt een handicap!!!’ terwijl ze homo bedoelde. Moest daar ook echt hard om lachen. Die moeder schrok zich rot.
wow dat was het
ik dacht vanmiddag hieraan maar kon me niet meer precies herinneren hoe het ging
Nee, was iemand anders maar ik weet niet of zij er nog is
Tunnelvisie maar die is er niet meer.
Vraag me dan ook af wie ie napraat
Ben de bevallingsvlog van Bonnie aan het kijken. In 11 minuten al 4 keer reclame ![]()
![]()
Ja ik heb echt intens veel reclame gehad. Super irritant.
Raar ik heb nog geen 1 reclame gehad, kijk via de youtube app op tv.
Vind t wel vermakelijk om te kijken, ook vanuit mn beroep. Dat die verpleegkundige dan zo chill en vrolijk doet, herken ik wel haha. Zo van ooooo wat goeeed je vliezen zijn gebroken: ![]()
![]()
. Werkt echt goed als mensen een beetje geschrokken zijn.
Die mama Lotte is echt alleen maar bezig met die buik en die buikcorrectie zeg jesus
Nou idd en zag een comment van de Huismuts waarin ze zegt hetzelfde te hebben, maar nu niet de middelen te hebben er iets aan te doen. Als het moment daar is dat ze dan spijt zou hebben dat ze het niet 9 jaar eerder had gedaan. Wellicht ook een hengeltje naar een spondeal?
Zet naast die twee ook maar Masha in het lijstje, zo obvious “als je een tip hebt voor een goede arts laat het me weten in de comments” hint-hint
Echt ongeloofwaardig ook, alsof ze echt van tieners advies wil over een arts.
Vind dit toch wel een gekke influencerstrend, zo’n heftige operatie. Maar goed, zelf weten allemaal.
Ja ik vind het ook een enge trend dat deze operatie zo wordt gepromoot.
Zelf ben ik hier al 3 jaar over na aan het denken, en op andere manieren aan te werken, ivm allerlei lichamelijke klachten na bevalling. (Voornamelijk veel rugpijn en last van heupen omdat m’n houding voor geen meter meer klopt).
Maar het is geen filler laten zetten of een andere kleine cosmetische ingreep, het is een zware operatie onder narcose met een lang herstel en de nodige risico’s.
Naast het benodigde geld (heb ik m’n spaargeld ervoor over?) vind ik het nogal een eng idee om hiervoor onder het mes te gaan en stel ik het met name daarom uit.
Want ik vergeef het mezelf niet als er complicaties zijn omdat ik zo nodig m’n buikspieren aan elkaar moet laten naaien.