De mensheid vraagt er gewoon om om ten onder te gaan hoor.
En heel vaak werden dezelfde dingen gevraagd dus juist de moeilijke dingen wist je te vinden.
De hele planeet gaat naar de knoppen door dit soort idiote mensen
Nou is zij gezien haar shoplopgs sowieso niet heel begaan met het milieu denk ik
ja
maar ook de maatschappij als we allemaal maar zo min mogelijk met elkaar proberen te praten en fucking taalsoftware gaan gebruiken voor de minste of geringste vorm van hulp of steun. en dan zelf de hele dag op je instagram je eigen leven en gedachtes eenzijdig zenden en alle echte menselijke interactie wanneer die je niet naar je mond praat afkappen of blokkeren
dystopia absurdia
Maar echt. Het antwoord is niet eens nuttig? Hij geeft al drie verschillende locaties waar het kan liggen. Hoe deden deze mensen dit een jaar geleden? Vroegen ze het dan wel of gingen ze zonder het product weer weg?
Oh ik heb hier toch ook zo’n gruwelijke hekel aan. Een tijdje terug zat ik met een probleem waar ik * gasp * mijn eigen hersens voor had gebruikt om een stappenplan te maken om tot een oplossing te komen. Had het er met een vriendin over en die zei: ik heb chat even gevraagd wat je het beste kunt doen!
Exact mijn al zelf bedachte stappenplan. Goh thanks chat. ![]()
Collega’s op de basisschool ook. “Oh heb Chat ff gevraagd wat we kunnen doen met de kinderboekenweek!” Ik wil dat niet gebruiken, zeggen ze “oh had wel wat anders verwacht van de jongere generatie hihaho”
En wat ik hier nog stommer aan vind, is dat ze vervolgens dit ook nog deelt met screenshot en al. Echt af en toe wereldvreemd die meid
Dit is dus iemand wiens naam ik altijd lees maar nog nooit heb gezien en ik had een totaal ander beeld van haar, dacht dat ze zo’n typische influenza was.
Waarom liggen Wil en Tien dubbel van het lachen omdat haar kleuter ‘vuile homo’ naar iemand roept?
Jaaaa dat kind heeft waarschijnlijk geen idee van wat 'ie zegt, ze heeft m gecorrigeerd en alle kinderen roepen wel eens zwaar ongepaste shit. Maar dit is toch geen ‘oh wat mn kind nou weer zei hihaho’ anekdote waarbij je paars aanloopt van het lachen?
Dit doet me denken aan een forummer wiens kind of neefje ofzo iets zei van “wat doet die kk lijer op het dak” wie was dat ook alweer hahahaha
Ik zag vorige week een tiktok waarin een jongetje zei dat een ander jongetje hem op zn mond gekust had en toen zei zijn zusje ‘dat is echt een handicap!!!’ terwijl ze homo bedoelde. Moest daar ook echt hard om lachen. Die moeder schrok zich rot.
wow dat was het
ik dacht vanmiddag hieraan maar kon me niet meer precies herinneren hoe het ging
Nee, was iemand anders maar ik weet niet of zij er nog is
Tunnelvisie maar die is er niet meer.
Vraag me dan ook af wie ie napraat
Ben de bevallingsvlog van Bonnie aan het kijken. In 11 minuten al 4 keer reclame ![]()
![]()
Ja ik heb echt intens veel reclame gehad. Super irritant.