Mommybloggerstopic #11

En @JustinBieber

Adblock lifesaver!!!

8 likes

Raar ik heb nog geen 1 reclame gehad, kijk via de youtube app op tv.
Vind t wel vermakelijk om te kijken, ook vanuit mn beroep. Dat die verpleegkundige dan zo chill en vrolijk doet, herken ik wel haha. Zo van ooooo wat goeeed je vliezen zijn gebroken: :hugs::smile::slightly_smiling_face:. Werkt echt goed als mensen een beetje geschrokken zijn.

8 likes

Die mama Lotte is echt alleen maar bezig met die buik en die buikcorrectie zeg jesus

6 likes

Nou idd en zag een comment van de Huismuts waarin ze zegt hetzelfde te hebben, maar nu niet de middelen te hebben er iets aan te doen. Als het moment daar is dat ze dan spijt zou hebben dat ze het niet 9 jaar eerder had gedaan. Wellicht ook een hengeltje naar een spondeal?

7 likes

Zet naast die twee ook maar Masha in het lijstje, zo obvious “als je een tip hebt voor een goede arts laat het me weten in de comments” hint-hint

7 likes

Echt ongeloofwaardig ook, alsof ze echt van tieners advies wil over een arts.

4 likes

Vind dit toch wel een gekke influencerstrend, zo’n heftige operatie. Maar goed, zelf weten allemaal.

31 likes

Ja ik vind het ook een enge trend dat deze operatie zo wordt gepromoot.

Zelf ben ik hier al 3 jaar over na aan het denken, en op andere manieren aan te werken, ivm allerlei lichamelijke klachten na bevalling. (Voornamelijk veel rugpijn en last van heupen omdat m’n houding voor geen meter meer klopt).

Maar het is geen filler laten zetten of een andere kleine cosmetische ingreep, het is een zware operatie onder narcose met een lang herstel en de nodige risico’s.

Naast het benodigde geld (heb ik m’n spaargeld ervoor over?) vind ik het nogal een eng idee om hiervoor onder het mes te gaan en stel ik het met name daarom uit.
Want ik vergeef het mezelf niet als er complicaties zijn omdat ik zo nodig m’n buikspieren aan elkaar moet laten naaien.

8 likes

Alleen maar liefde babe, alleen maar liefde

Sorry ik ken haar verder niet maar krijg echt rillingen van die 45 jarige fanboy naast haar

Edit: maar al die striae krijg je toch niet weg met een buikwandcorrectie? Dan heb je voor veel geld en een heftige ingreep alsnog geen mooie buik ??? Ik snap het niet.

8 likes

Haha ja die zag ik ook ze wil idd een spondeal denk ik

1 like

Misschien even vragen aan voormalig bff Cynthia

4 likes

Geen idee maar verwijderen ze misschien een stuk vel waar striae is?

4 likes

Gaat ook niet om striae maar om overhangend vel bij de onderbuik. Er zal vast wel wat striae overblijven idd. Echt “hoe het ooit was” zal het nooit meer worden maar dat is het doel denk ik ook niet.

Jamie Li heeft dit een paar jaar geleden ook gedaan, na haar zwangerschappen. Ik ging n.a.v. deze posts even op haar insta kijken maar die is daarna dus nog een keer zwanger geworden :sweat_smile: Die buik krijgt het zwaar te verduren!

4 likes

Ik vind het wonderlijk hoe mensen als Michelle Bollen – maar ook bijvoorbeeld mama Lotje – bijna een hele identiteit bouwen rondom gescheiden zijn, alsof het een soort marketingverhaal is. Vooral bij Michelle valt het op: het nieuws dat ze uit elkaar zijn en apart wonen is nog geen drie weken oud, en toch post ze nu al alsof de captions al maanden klaarlagen. Voor de engagement werkt die nieuwe identiteit ongetwijfeld goed, maar het voelt vreemd om te zien. Van de ene op de andere dag gaat het van de perfecte family posts naar verhalen over de “twee Michelle’s” (met en zonder kinderen), over kinderloze dagen en werkdagen in Amsterdam bij Iris Zeilstra– terwijl dit letterlijk pas de tweede week is dat ze dat ervaart. Ik krijg daar eerlijk gezegd een beetje error van. Als is het ook wel weer errug a la Bollens dat ze ook de divorce perfect gestyleerd online weet te presenteren.

30 likes

Ik vind het wonderlijk hoe mensen als FrenchWays - maar ook andere forummers - uren besteden aan het uitpluizen van de privélevens van influencers die net gescheiden zijn. Ik krijg daar eerlijk gezegd een beetje error van.

15 likes

Misschien een beter voorbeeld, nog geen twee maanden geleden samen knuffelend foto’s posten met Jacqueline en Koen, en heel veel met zijn 10’en samen zijn. En dan nu ineens zijn Koen en Jacqueline en de bonus kids niet eens aanwezig op een kinderverjaardag. Terwijl daarvoor het altijd was dat de bonuskinderen net als echte kinderen voelde?

7 likes

:yawning_face: deze comment in dit topic

122 likes

Ook echt de titel van de podcast van MB: that’s so us. Sta je nog niet genoeg in de belangstelling dan? :sweat_smile:

5 likes

En dat er daarnaast nog 3 ofzo andere podcasts zijn die precies hetzelfde heten? Vind het vrij inspiratieloos. En daarnaast sinds wanneer zijn zij vriendinnen? Had ze nog nooit samen gezien sinds voorkort
 lijkt voor mijn gevoel zon typische vriendschap omdat ze elkaar als influencers verder kunnen helpen.

Ooh en ook nog leuk nieuws, ik zie ineens dat onze Lirizz levende cringe koning gestopt is met zijn werk om jawel
 content creator te worden! Wie had dat nou gedacht.

Zo ik heb dan wel weer genoeg social media gezien voor vandaag :clown_face:

10 likes

Kinderachtig

7 likes