Mommybloggerstopic #11

Ja viel me ook al op dat de andere kinderen niet op de verjaardag waren - of in ieder geval niet zichtbaar, kan natuurlijk dat ze er wel waren - , lijkt me inderdaad gek & lastig na het samenwonen en 24/7 samen.

8 likes

Ja had het eerst ook niet gezien, maar zij ging toen wel naar Moraira oid, waar Iris een nieuwe Pluk-vestiging heeft geopend. Dus misschien influencerfriends?

2 likes

Dit krijg je toch gewoon mee als je iemand volgt? Is zo’n beetje de bedoeling…

9 likes

Het kan toch ook dat die laatste Posts juist nep waren en ze het al langer zo doen?

4 likes

Maar echt. Uit de categorie elk jaar klagen dat pepernoten al in augustus in de winkel liggen.

10 likes

Ja want pepernoten is van hetzelfde kaliber als dit? Ik zie dat heel veel het er niet mee eens zijn aan de likes te zien maar ik vind dit gedrag best wel raar.
Stel je voor dat het over iemand gaat die je goed kent, of over jezelf dan kijk je er toch wel anders naar?

Het kan wel zo zijn dat alles online staat en ā€œmakkelijkā€ te vinden maar als je dat echt niet okĆ© vindt dan 1. volg je het zelf niet/zoek je het niet op 2. link je die dingen toch niet op een openbaar forum aan elkaar zodat nog meer mensen zich over deze persoonlijke informatie (o.a. over kinderen!) kunnen verlekkeren?

Ik snap echt niet zo goed wat hier nou aan te verdedigen valt anders dan dat je gewoon lekker wilt roddelen in dit topic maar dat is niet echt een goede reden, of wel?

3 likes

Het gaat er niet om dat mensen het niet met je eens zijn, maar om dat dit gesprek hier zo ongeveer vaker wordt gevoerd dan dat er überhaupt over Mommybloggers wordt gepraat

9 likes

Ik denk dat je je daar nog in vergist maar fair enough ik zal het topic wel negeren in het vervolg

1 like

Mensen praten over andere mensen. Alsof het ooit anders is geweest.

7 likes

Oh ik vind het echt te cringe voor woorden. Die open mond nep lach van Michelle bij die beelden van de podcast. En dan van die semi spontane beelden dat ze plotsklaps rennend een straat over moet steken in de zeven straatjes in haar nieuwe herfst outfit. Gewoon precies op dezelfde manier als Iris Zeilstra.

Zij hebben gewoon van elkaar door dat het op dezelfde manier succesvolle influencers zijn en zien daar- heel slim- een samenwerking in.

5 likes

Ik ben het helemaal met je eens. Maarja blijkbaar vinden mensen dat ze er recht op hebben om zo over andere mensen te praten, omdat dit topic nou eenmaal bestaat.

@Schattepatat mwah niet echt, want dit gaat wel verder dan dat. Het staat op internet. Het is niet alleen je buurvrouw, maar iedereen kan meelezen. En dat iets al lang zo is is natuurlijk geen reden om ermee door te blijven gaan.

Ik vind het juist goed dat er regelmatig wat van gezegd wordt, ook al wordt er niet naar geluisterd.

4 likes

Haha Lotte en Cynthia hebben nu een meeting over de buikwandcorrectie, jammer dat Mascha er niet bij isšŸ˜‚

4 likes

Heeft Cynthia er nog geen cursus over gemaakt?

7 likes

Wel over het afvallen, was gisteren ofzo online?

8 likes

Ik dacht een andere Lotte en dacht even; die is echt gek geworden :sweat_smile::joy:

1 like

Haha bij haar is denk ik weinig te ā€˜corrigeren’

2 likes

He verdomme ik moet echt mommy influencer worden

2 likes

Lotte B die Zara heeft gekocht voor haar kind en de keuze voor fast fashion goedpraat met o.a. dat ze op de portemonnee moet letten. De story erna heeft haar andere kind Mini Rodini en Oilily aan :joy: Wat is er mis met je wereldbeeld als je dan durft te zeggen dat je op de portemonnee moet letten

9 likes

Hier moet ik om grinniken, maar serieus, mijn ene kind is ook zoooo kieskeurig. Ik snap de struggle wel. En misschien heeft ze de Mini Rodini gekregen;)

4 likes

Op de achtergrond staat ook een mega stapel dozen van bestellingen. Maar nu lijkt het tenminste alsof ze wat krapper bij kas zit en kan ze leuren om spons.

2 likes