Mommybloggerstopic #11

Ik ben fan van een stukje vlees, maar werd bijna onwel van de story van kelly caresse van gisteren waarin ze haar 67 kilo vlees haul showcaste…
(“We doen er dan zo’n 2-3 maanden mee… “) en blijbaar werkt vlees goed icm met haar diabetes.

Maar ik kon de gedachte niet loslaten dat er voor 67 kilo aan vlees in je vriezer(s?) ligt… dat is hetzelfde gewicht als een menselijk lichaam in je vriezer…
En qua waarde een kleine 2e hands auto)

Ik ga dit proberen los te laten…

22 likes

Ik vind het ook nogal bizar dat je daar een zogenaamde haul van maakt? Echt waarom? Maar goed alles aan kelly c is vrij bijzonder dus tsjah

12 likes

Omdat ze dan minder koolhydraten eet waars. Maar er zijn andere manieren lol. En het dichtslibben van haar aderen is ook een ander verhaal.

8 likes

Joep rovers zou dit van harte toejuichen :weary:

5 likes

Zijn veel mensen die er zo hun eigen theorieën op nahouden, zo vermoeiend :face_with_spiral_eyes:

5 likes

Het toevoegen van genoeg eiwitten wordt juist aangeraden, zorgt dat mensen met diabetes minder snel een hoog bloedsuiker krijgen na een maaltijd met koolhydraten. Een carnivorendieet wordt vast niet aanbevolen maar bewust toevoegen van eiwitten wel.

8 likes

Dat mens is al van alles geweest, van zogeheten tradwife, vegetarier, vleeseter, armywife, you name it. Op EGF las ik over haar. Ik vind het heel grappig. Die domme man doet maar gewoon leuk mee. 3 huizen en een camper? Oh nee toch 1 huis of misschien een air bnb. Hahaha

9 likes

Henry van Loon die Joeri nadoet :laughing:

39 likes

Echt ZO GOED

7 likes

Potjandikkedozie

23 likes

Ga hier zo stuk om :joy:

11 likes

Waar?

6 likes

Wie is Joeri?

14 likes

@ henryvanloon op insta

8 likes

De nieuwe cringe vriend van lotte ballijns.
Je kan zn #joernal op insta volgen :joy:

14 likes

Beste dat ik sinds tijden heb gezien.

Deze man :rofl: De bosbaden reel is ook een plaatje. Daar moet Henry ook iets mee.

4 likes

Ik heb even op zijn insta gekeken maar dat lijkt net zelf een sketch. ‘Lotte voedt het dieptewerk in mij’ en alll het gelul over human design. En ‘Joernallen’ :sob:

5 likes

Deze types die overal ‘werk’ achter zetten en een nieuw werkwoord gebruiken voor een fucking boswandeling. En ondertussen de hele dag maar bezig met hoe je je puurheid :rofl: zo catchy mogelijk op camera kunt zetten.

Weet nooit of ik daar om moet huilen of lachen.

10 likes

Dat bosbaden filmpje :sob::rofl:
Ik vind het echt knap dat je zo bezig kunt zijn met filmen en vastleggen van alles en het tegelijkertijd “magisch” kunt vinden. Is mij nog nooit gelukt.
Ik zou ook zo graag om een hoekje willen kijken bij zoiets, ben echt benieuwd of hij nadat ie al z’n gewenste materiaal bij elkaar gesprokkeld had nog daadwerkelijk is gaan genieten van een wandeling.
Maar eigenlijk weet ik het antwoord al.

10 likes

Bon Jouri!

22 likes