Mommybloggerstopic #11

Echt ZO GOED

7 likes

Potjandikkedozie

23 likes

Ga hier zo stuk om :joy:

11 likes

Waar?

6 likes

Wie is Joeri?

14 likes

@ henryvanloon op insta

8 likes

De nieuwe cringe vriend van lotte ballijns.
Je kan zn #joernal op insta volgen :joy:

14 likes

Beste dat ik sinds tijden heb gezien.

Deze man :rofl: De bosbaden reel is ook een plaatje. Daar moet Henry ook iets mee.

4 likes

Ik heb even op zijn insta gekeken maar dat lijkt net zelf een sketch. ā€˜Lotte voedt het dieptewerk in mij’ en alll het gelul over human design. En ā€˜Joernallen’ :sob:

5 likes

Deze types die overal ā€˜werk’ achter zetten en een nieuw werkwoord gebruiken voor een fucking boswandeling. En ondertussen de hele dag maar bezig met hoe je je puurheid :rofl: zo catchy mogelijk op camera kunt zetten.

Weet nooit of ik daar om moet huilen of lachen.

10 likes

Dat bosbaden filmpje :sob::rofl:
Ik vind het echt knap dat je zo bezig kunt zijn met filmen en vastleggen van alles en het tegelijkertijd ā€œmagischā€ kunt vinden. Is mij nog nooit gelukt.
Ik zou ook zo graag om een hoekje willen kijken bij zoiets, ben echt benieuwd of hij nadat ie al z’n gewenste materiaal bij elkaar gesprokkeld had nog daadwerkelijk is gaan genieten van een wandeling.
Maar eigenlijk weet ik het antwoord al.

10 likes

Bon Jouri!

22 likes

Lotte: ā€˜the world needs more love’

Nee, de wereld needs less zelfingenomen influencersbullshit en niet janken als iemand een parodie maakt op de dingen die je weloverwogen helemaal zelf op internet knalt

61 likes

Ik heb net dat filmpje van Henry gezien en heel erg gelachen. Maar men die Joeri vind ik echt heul erg eng. Ik kende hem niet, had er hier al wel wat over gelezen, maar die vent bezorgd me echt de kriebels, brr. Dat gefluister en geglimlach en dat geadem. En schoentjes en kleertjes :nauseated_face:

Als je het niet zou weten zou je denken dat hij zelf een parodie aan het maken is, verschrikkelijk zeg.

13 likes

Hahahaha net zo hard om het bosbaden (?) filmpje gelachen als om die van henry. Wat een figuur die bon joeri. Dat stuk met die blaadjes en die blikken in camera :rofl::rofl::rofl:

14 likes

Ik zit die video net te kijken. Dat gesnuif aan die bladeren en dan dat lachje erbij hahahaha.

11 likes

Bon aprĆØs Henry :joy::joy::joy:

14 likes

Hij krijgt nu waars wel veel views haha.
Dat wil hij toch graag :joy:

6 likes

Ja, hij will graag influencen, inspireren en verbinden net als mamalotje. Het mag er allemaal zijn

21 likes

Die Joeri is voor mij echt het bewijs dat je superknap en heel onaantrekkelijk tegelijk kan zijn.

42 likes