Mommybloggerstopic #11

Lotte: ‘the world needs more love’

Nee, de wereld needs less zelfingenomen influencersbullshit en niet janken als iemand een parodie maakt op de dingen die je weloverwogen helemaal zelf op internet knalt

61 likes

Ik heb net dat filmpje van Henry gezien en heel erg gelachen. Maar men die Joeri vind ik echt heul erg eng. Ik kende hem niet, had er hier al wel wat over gelezen, maar die vent bezorgd me echt de kriebels, brr. Dat gefluister en geglimlach en dat geadem. En schoentjes en kleertjes :nauseated_face:

Als je het niet zou weten zou je denken dat hij zelf een parodie aan het maken is, verschrikkelijk zeg.

13 likes

Hahahaha net zo hard om het bosbaden (?) filmpje gelachen als om die van henry. Wat een figuur die bon joeri. Dat stuk met die blaadjes en die blikken in camera :rofl::rofl::rofl:

14 likes

Ik zit die video net te kijken. Dat gesnuif aan die bladeren en dan dat lachje erbij hahahaha.

11 likes

Bon après Henry :joy::joy::joy:

14 likes

Hij krijgt nu waars wel veel views haha.
Dat wil hij toch graag :joy:

6 likes

Ja, hij will graag influencen, inspireren en verbinden net als mamalotje. Het mag er allemaal zijn

21 likes

Die Joeri is voor mij echt het bewijs dat je superknap en heel onaantrekkelijk tegelijk kan zijn.

42 likes

Ja eens wel echt knap maar ook echt zooooo creepy serial killer vibe

7 likes

Ook wel zo’n te-vroeg-gepiekt type die veelste hard geniet van zijn eigen spiegelbeeld, van het ene naar het andere springt, alles aankleed met “Omdenken” en “Keep Calm” posts, van de simpelste dingen een cringe linked-in post wist te fabriceren maar nu dan eindelijk de oneindige aandachtsstroom bereik denkt te hebben die je krijgt als influencer. Met zo’n “Age is just a number” en “kijk mij lekker gek doen” houding. Lijkt me zo gênant als dat je ouder is brrrr.

10 likes

Hij heeft recentelijk ook gepost dat hij zijn baan heeft opgezegd en nog geen ander plan heeft, maar wel weet dat hij zijn focus op het maken van content wil leggen. Ik citeer: spreken, coachen, inspireren, schrijven, fotograferen, verhalen vertellen en dus content maken. Aka zweverige, coach influencer worden.

7 likes

ja en wortelwork. waar mag het stromen en gewoon zijn?? Lets go!!!

9 likes

Hahaha ik dacht dat Henry dit verzonnen had maar nee, Joeri zelf

6 likes

Vanochtend de vlog van Mascha gekeken en ze verteld dat uit de bloedwaardes van Krekor bleek dat zijn vitamine B waardes veelte hoog waren en dat daardoor de zenuwpijnen ontstaan/ verergerd zijn. Ik wist ergens wel dat teveel vitamines niet super goed was maar dacht ook dat je het overschot zou uitplassen? Gelukkig ben ik toch te vergeetachtig om élke dag vitamines te slikken :sweat_smile:

1 like

Ligt eraan of het vet- of wateroplosbare vitamines zijn. C is wateroplosbaar, een overschot plas je dus uit. Maar A en D zijn bijv vet oplosbaar dus dat kan wel schadelijk zijn als je teveel binnen krijgt want dat kan ophopen in je lichaam

8 likes

Nee van vitamine b6 teveel kan je heftige zenuwschade krijgen. In sommige b complex zat echt veel te veel, dat is een tijdje geleden wel aangepast, maar vaak nog steeds best veel. Heb het wel vaker gehoord bij vegans, beter vit b12 apart nemen.

8 likes

Gebeurt ook als mensen teveel energydrink nemen dat het te hoog is en ze zenuwpijnen krijgen

6 likes

Ohhh Wil en Tien, ik kan het echt niet aanhoren. “Ik heb niet de luxe om mn winter en zomerkleding tegelijk in de kast te hangen, ik heb maar 2.5 meter kast”. Echt hoe wereldvreemd zijn deze vrouwen?

37 likes

Het hele stukje klinkt nogal ingestudeerd ook.

7 likes

Haha ik heb nav je post onze kledingkast opgemeten :joy: we hebben 98 cm voor 2 personen inclusief mijn man zijn pakken :smiling_face_with_tear:

8 likes