Ik zie 2 mensen die vooral heel grappig proberen te doen.
Maar dat snap ik want er staan 2 tassen of 4 truien per plank in +al je schoenen? Mijn kast zit zo volgestampt dat ik blij ben als de lade of deur nog dichtkan.
Is dit de hele kast? Want dan ben ik ook wereldvreemd denk ik. Zou echt janken als ik al mijn kleding in zoân kleine kast zou moeten proppen ![]()
Nee 1/3e dan
Ohhh haha ja dan is het wel een normaal formaat, ik dacht al ![]()
Nou idd als het er ook nog esthetic uit moet zien met 6 wollen truien per vak gaat dat natuurlijk nooit lukken
Echt mijn droom als ik mijn kledingcollectie zo geminimaliseerd krijg dat het hierin past ![]()
Ik zie opeens dat JvP haar kinderen onherkenbaar post. Beter laat dan nooit ![]()
Jaa zag ik ook ineens! Ben benieuwd of ze daar nog wat over gaat zeggen.
Hoeft ze natuurlijk niet maar toch haha
Jacqueline (niet meer) van de poly
Dit. Ik vind ook hun hele identiteit nog maar draaien rondom sporten/hyrox en scheiden en nu ook daten. Krijg altijd de indruk dat Wil meesurft op Tiens tweede jeugd, bijna onherkenbaar hoe ze nu doen in vergelijking met hun beauty tijdperk. (Vind trouwens wel dat Tien een mega glow up heeft gekregen, het is vooral Wil waaraan ik me stoor)
Volgt iemand Bo Bogaart? Vind haar best leuk, haar familie krijgt een serie op SBS6? Wie zijn deze mensen? Ze zijn alleen tering rijk en haar vader heeft een mega landgoed waar hij huizen voor zân kinderen op bouwt en ze hebben ook een kinderboerderij.
Snap schoenen in je kledingkast doen echt niet.
Zij zaten volgens mij een in seizoen van âwaar doen ze het vanâ
Ook zo raar dat mensen niet meer hetzelfde zijn als 10 jaar geleden.
Echt bizar hoeveel spon zij ook heeft nu, gewoon elke dag wel iets. Maarja op een vakantiepark verblijven kost ook klauwen met geld
Haar familie heeft een stuk of 5(?) restaurants in de omgeving van Voorburg. Vanmiddag nog bij eentje geweest en die familie is altijd super vriendelijk.
Ze kwamen in dat programma âwaar doen ze het vanâ ook wel vriendelijk over. Wel een beetje wereldvreemd. Die vader zei iets van: ja wij denken nooit na over geld.
Nee als je multimiljonair bent hoef je inderdaad nooit na te denken over geld hahah
Als het goed is zie je in de reel ook dat Martine, Willemijn uitlacht en juist vindt dat ze het luxe heeft met die kast.