Waar laat je ze dan?
In een aparte kast? Schoenenkastje? Rekje in de hal?
Aan je voeten
Daar heeft ook niet iedereen ruimte voor? Zelfde commentaar als wat wilentien krijgen.
Ja ze zijn onder andere van de Pavarotti restaurants
Als je geen ikea trones aan je muur kwijt kan kan ik bijna niet gelovenđ
Sommige mensen (
) hebben ook gewoon veel schoenen. Ik heb een schoenenkast en een schoenenrek in de gang en daar past maar 50% van mijn schoenen in dus de rest moet wel in mijn kast.
Die heb ik idd. Maar wij zijn met zân vieren thuis en daar passen maar 8 paar schoenen in. Alle laarzen, sportschoenen, werkschoenen, sloffen, sneakers die we wekelijks dragen passen daar al niet in. De helft staat er al onder. Zomerschoenen, hakken voor feestjes, wandelschoenen etc die moet ik dus wel in mân kledingkast kwijt.
Ergens waar wel goede ventilatie is ofzo. Wil heeft net een mega groot huis, er is heus wel genoeg ruimte voor een schoenenrek lol.
Je maakt een algemene opmerking en geeft daarna een argument dat specifiek over haar woonsituatie gaat.
Influencer wordt de maat genomen omdat ze wereldvreemd zou zijn. Niet iedereen heeft ruimte voor een grote kledingkast. Vervolgens wordt er gesteld dat schoenen in je kledingkast raar of zelfs vies zouden zijn.
Kregen nog meer mensen zware error van de podcast van Michelle en Iris? Intens hak-op-de-tak, Iris laat michelle de helft van de tijd niet uitpraten, geen enkel verhaal wordt echt afgemaakt en dan ook nog steeds dat engels erdoorheen. Ook zo insinueren naar vanalles maar toch niks zeggen. âJa ik (Iris) was wel altijd fan van Koen maar ik was sceptisch want ik zei meteen al drie kapiteins op een schip werkt niet want dan is er één teveelâ. Alsof een schip normaal twee kapiteins heeft i.p.v. één? Mega vaag en ook gewoon best wat lullige vragen richting Michelle? Vond het niet echt klinken alsof Iris een oprechte vriendin is. Voorbeeldje:
(Gesprek hiervoor gaat over praten over seks met vrienden en dat Iris daar veelste te âtraditioneelâ voor is)
Iris: Heb jij nog heel veel vrienden dan?
Michelle: Of ik nog vrienden heb?
Iris: Ja, gewoon like. Heb jij een groot sociaal like
Michelle: ons groepje weet je wel gewoon ons Ja. Ja. Ja. groepje. MaarâŠ
Iris onderbreekt: Ja, die ken ik allemaal. Dat is het?
Michelle: Dat is het. Ja. Zo, wat is dat? Een handje vol. Ja. Ja, we zijn met een groepje van
Iris onderbreekt: Krijg je niet heel vaak de vraag ook van hoe heb jij nog een sociaal leven?
Michelle: Jawel, maar ik heb gewoon mijn vaste, mijn vaste mensen.
Iris: Ja. Ja, ik ook.
(Iris begint weer over haar eigen vrienden en dat ze zooo preuts is maar wel daarna rant over hoe 50 shades haar relatie goed heeft gedaan)
Ik luister echt graag kletspodcasts maar deze twee vrouwen die een podcast zijn begonnen is echt het laatste wat de wereld nodig had.
Blijkbaar zijn de luistercijfers wel oke maar ik denk echt dat dat is omdat men luistert in de hoop juice te horen over de break-up van de poly.
Opzich denk ik dat zowel Iris als Michelle echt wel iets interessants te vertellen zouden moeten hebben gezien ze succesvolle ondernemingen hebben. Maar spreek dan ook even af waar je het over gaat hebben en waar je het niet over hebt. De afleveringen tot nu toe lijkt het alsof Iris allerlei vragen op Michelle afvuurt zonder echt interesse te hebben in het antwoord of echt het verhaal van Michelle te kennen. En dan vervolgens maken ze allebei geen verhaal af en merk je ook dat Iris teveel pusht om Michelle te laten praten over de sensatie/roddels. Ze hadden het echt beter kunnen aanpakken naar mijn mening, zeker gezien er een heel team omheen zit volgens hun.
Ik vind Iris ook geen leuke uitstraling hebben, echt zoân you canât sit with us vibe.
Ik zat net de Verhulstjes te kijken, en ze moesten een bingo hosten in Plopsaland
. Voor de Nederlandse fans oid. Zat Kelly Caresse daar in t publiek met dr gezin
.
Zij is met haar gezin ook wel het typische gezin dat ik me voorstel op zoân vakantiepark.
Maar dan gedrenkt in een kijk mij âhumble & gratefulâ zijn voor âde little thingsâ en van niks gekomen maar nu zo succesvol en kijk mij de straat aanvegen want âzo normaal geblevenâ als eigenaar van meerdere horeca zaken hi-hi.
Ik heb dit 13 minuten volgehouden en krijg deze tijd helaas nooit meer terug. Wat een verschrikking.
Ik dacht, hoe erg kan het zijn, maar echt erg. Die stemmen, dat krakkemikkige Nederlands, dat genéuzel. Gewoon de Narsisters in actie. Echt, influencen is echt slecht voor de ziel.
Ik luister het niet. Klinkt ook niet alsof ik iets mis. Maar Michelle heeft toch juist altijd mensen om haar heen, groot netwerk voor haar en haar kinderen.