Welke michelle en iris? Poly michelle en iris van die held van eigen verhaal podcast? Vind haar sowieso een hele zwakke interviewer
Nee dat is Iris Enthoven, dit is een andere Iris (Zeilstra, blijkbaar, ik ken haar verder niet)
Heb haar een paar keer in het echt meegemaakt en dan is die vibe ook echt niet anders, mean girl-ish
Iris Zeilstra en Michelle Bollen met de That’s so us podcast. Blijkbaar al jaren bevriend maar sinds 5 weken blijft Michelle elke week bij Iris haar huis in amsterdam slapen als ze daar is voor werk op de dagen dat Koen de kinderen heeft. Maar ik vraag me af of het echt een leuke vriendschap is want Iris doet heel erg uit de hoogte en verborgen gemeen tegen Michelle.
Die pruilmond trek ik altijd zo slecht aan haar en de zieke mate van consumptie
Ze heeft Jet van Nieuwkerks hele gezicht maar dan met een duckface idd.
Je ziet de filler ook net iets te goed zitten op een niet mooie manier.
Ik kan het ook niet volgen. Het lijkt alsof je naar een random gesprek luistert van 2 mensen in de trein met teveel inside jokes.
Ja ik heb ook zo m’n twijfels bij het verhaal dat zij al jaaaaren bevriend zijn. Heb meer het idee dat hun management ze aan elkaar heeft gekoppeld omdat ze hebben bedacht dat een podcast van hen wel goed zou scoren. Volgens mij is die podcast Kinderen van Leonie ter Veld en Frank van der Lenden ook zo tot stand gekomen.
Ik hou ook wel voor kletspodcasts, maar ik kon hier echt níet naar luisteren. Ik volg ze beide ook niet op Instagram trouwens. Maar ik vond Michelle heel snel praten en Iris praat de hele tijd door haar heen. Ik vond het zelfs echt overkomen alsof ze elkaar niet eens mogen haha
Ik ben geen moeder, dus ik weet niet waarom ik de podcast probeerde haha, maar ik vind dit zo’n ontiegelijke mismatch. Leonie praat constant door hem heen, oneupt hem. Ik vind haar op insta altijd leuk maar dacht na die podcast van yikes ik weet niet of ze wel zo leuk is, vond haar heel oordelend en kleindenkend ook. Had ik niet verwacht, hoewel je iemand natuurlijk totaal niet kent.
Vond hem wel prima overkomen.
Ik vroeg me al af waarom ze de hele tijd zo raar doet met haar mond maar het zijn haar fillers. Ze doet constant zo:
![]()
Ik heb precies hetzelfde. Ik ben begonnen aan die podcast met de afleveringen met gasten, dus tijdens haar verlof, en dat vond ik echt leuke afleveringen. Heb nu een halve aflevering met Leonie geluisterd en vind dat echt helemaal niks, om wat jij ook zegt.
Ik vind Michelle ook leuker uit de verf komen: wat ‘normaler’ (?), meer nuchter, spontaan, meer zichzelf. In zoverre dat ik haar natuurlijk niet ken maar bij Iris heb ik het gevoel alsof zij iemand speelt continue.
Oohh allergisch voor mensen die op deze manier “interesse” hebben door van insinuerende vragen en dan ook niet luisteren als je niet zegt wat ze willen horen.
Snap niet wat er leuk is aan die Iris eigenlijk, kende haar ook niet.
Michelle die daar telkens is voor “werk” maar zie haar alleen maar wijn drinken en luxe etentjes met allemaal van die popie jopie meiden ofzo? Snap niet wat ze daar dan doet qua werk.
Ja, ik heb me er wel doorheen geworsteld omdat ik een burgerlijke moeder ben die hoopte op annekdotes over dingen als hapjes en opvang enzo, maar ik vond Leonie best onsympathiek overkomen en zo ratelen en onderbreken inderdaad. Het doet me een beetje pijn om te zeggen, maar tijdens de vakantie had Frank gasten, en ik vond de mannelijke gasten veruit het interessantst.
Edit: o, wat @Mrs.Fraser zegt eigenlijk!
Wat heeft zij trouwens voor ontzettende oude vent?
En ik wist niet waar hij me aan deed denken, tot ik deze foto zag die door die joggingpakken iets 90’s had en door zijn haar wist ik het ineens. Tony!
Ze ratelt inderdaad flink maar dat vind ik op zich wel leuk. Ik raak soms snel afgeleid bij een podcast maar daar heb ik bij haar geen last van omdat ze zo snel praat dat ik daar simpelweg geen tijd voor heb. Maar kan me ook goed voorstellen dat mensen dat helemaal niet chill vinden.
Het viel mij wel ook op dat ze echt heel veel ruimte inneemt en weinig voor Frank overlaat. Volgens mij is dat een overdosis enthousiasme gecombineerd met misschien ook wat zenuwen dus ook dat kan ik nog wel handelen (niet als ik Frank was overigens).
Maar ik vind inderdaad wel dat je de spijker op z’n kop slaat met kleindenkend en oordelend. En dat had ik ook helemaal niet verwacht eigenlijk, vond haar altijd wel heel chill en you do you overkomen maar dat valt echt vies tegen.
Ik word soms bijna misselijk als ik zulke leeftijdverschillen hoor en de leeftijd-bij-ontmoeten komt in de buurt bij mijn eigen leeftijd; de gedachte dat ik nu met een gastje van 19 a 20 jaar zou aanpappen? Heel vies.