Volgens mij kwam die Iris ook weleens voorbij in de vlogs van Annic. In elk geval ging het weleens over die zaak van haar
Heb ik ook al gedacht, maar kan natuurlijk ook nog slaan op het verwerken van haar scheiding
Ik zag haar van de zomer wel met een man in de stad wandelen die zijn arm om haar heen geslagen had. Dus kan best zijn dat ze weer iemand had en dat dat nu niet meer zo is.
Ik vind Vita & Elise best leuk om te luisteren, maar wel op tempo 1.25 want zeâŠpratenâŠzooowâŠlangzaaam.
Over jezelf niet te serieus nemen gesproken: Lotte (mamalotje) heeft een post geplaatst over de video van Henry (dat zegt ze niet zo, maar ga er van uit dat ze daar op doelt). Vind haar reactie weer een hoop gezwam en met weinig zelfspot.
Let Love Rule
âJij transformeert shit door deze te doorvoelen in liefdeâ aldus een comment onder haar post ![]()
#wortelwerk
misschien moeten ze dan gewoon een beetje normaal doen met dat vage geblaat van ze. En van een beetje zelfspot is ook nog niemand dood aan gegaan.
Zou echt vereerd zijn als Henry mij nadeed.
Nou dat. Wat een lange tenen.
hahah ja dit wilde ik net posten, zo wereldvreemd
Ook zo dramatisch, âwe zijn er weerâ, helemaal een week lang van de leg geweest door een persiflagefilmpje
come on meit
Wel fijn dat Cynthia vandaag een artikel op dr blog heeft voor Lotte
Over Cynthia gesproken, ik snap echt niet dat niemand die posts van Emmy nog even checkt voor ze online gaan. Vind haar best leuk, maar ze maakt zoveel schrijffouten en kromme zinnen. Of gebruikt woorden die niet betekenen wat ze denkt dat ze betekenen. Dit bijvorbeeld:
Ik ben een snelle kok en alles waar ik het me gemakkelijker kan maken (mits het extreem afdoet aan het gezonde aspect) wil ik hebben.
![]()
Ik had wel verwacht dat Cynth dat zelf zou checken idd voordat het op haar blog komt haha
Echt een soort cult in die comments van Lotte haha, waar vind je dat soort mensen ![]()
Ik kom ze irl nooit tegen
Cynthia is ook helemaal niet zo lief
volgens mij zijn het vaak de best onaardige mensen die zichzelf zo lief vinden
Ik denk op womb healing events en dergelijke dat je ze kan vinden en vrouwen cirkels