Ohh ja ik lees nu inderdaad 18 en 37 toen ze elkaar ontmoetten. Bah. Had hem trouwens geens 54/55 jaar gegeven gebaseerd op de foto’s.!
Je móet 2 uur lang luisteren naar een podcast- en dan ook écht actief luisteren want je krijgt een overhoring over wat je gehoord hebt ![]()
Kies je dan…
- Michelle & Iris
- Vita & Elise Boers
0 stemmers
Iris doet alsof ze alles al gezien heeft en meegemaakt. Ze probeert ook de hele tijd hele wijze dingen te zeggen, hele geweldige oneliners. Echt super vermoeiend. Ze zet zich echt zo boven Michelle.
Ze praten ook heel veel, maar ze zeggen eigenlijk precies niks.
Het was ook geen echt gesprek voor mijn gevoel, niemand vraagt écht door. Ze willen graag hun eigen zegje doen, en vooral niet luisteren naar wat de ander te zeggen heeft.
Waarschijnlijk is het werk vooral de zoveelste “kijk mij een amsterdams straatje oversteken in een hippe outfit terwijl ik schuin de camera inkijk” paparazi style video en dan heel lang nadenken over welke inspirerende post-divorce-glow-up-era quote erbij kan. Hoe vaak Mies ook wel niet het afgelopen jaar heeft gezegd dat ze “Nu Pas Echt Weer Stralend Uit Haar Ogen Kijkt”? Alsof ze steeds vergeet dat ze dat al eerder heeft gezegd? En alsof ze niet precies hetzelfde uit die ogen kijkt als altijd op instagram? Ik hoop wel dat ze een breakup-bob knipt stiekem.
Zijn er meer mensen die het idee hebben dat Tien (vanwilentien) weer door een breakup gaat? De laatste dagen alleen maar “self-love he does not deserve you” videos op de stories. Terwijl in de laatste podcast (over haar eerste date na de scheiding) ze aan het einde juist liet doorschemeren dat ze weer verliefd/ in een relatie zit?
Sowieso Elise en Vita. Die zijn soms ook lastig te verteren, maar nemen zichzelf ook niet altijd zo serieus en Vita kan ook best nuchter zijn. Ik heb de podcast van Iris en Michelle geluisterd en ik weet nu nogsteeds niet waar het over ging
Vind je dit van Leonie? Want ik vind wel dat ze haar (soms andere) mening deelt, maar juist best oordeelloos. Vind dat Frank juist vaak een beetje oordelend doet (ook bij de zomergasten) en bij een situatie vaak reageert met “ja maar schermtijd/kdv/eten/whatever”.
Ik luister de podcast wel dus vind het ook niet zodanig storend om niet te luisteren. Wel goede afgebakende onderwerpen en vind het wel leuk om de mix vader/moeder te horen. Leuke dynamiek
Luisterde eerst vaak Moekes, maar sinds daar een nieuwe co-host is ben ik daar juist afgehaakt. Vet oordelend en vaak door elkaar heen pratend. Die dynamiek is echt off nu.
Volgens mij kwam die Iris ook weleens voorbij in de vlogs van Annic. In elk geval ging het weleens over die zaak van haar
Heb ik ook al gedacht, maar kan natuurlijk ook nog slaan op het verwerken van haar scheiding
Ik zag haar van de zomer wel met een man in de stad wandelen die zijn arm om haar heen geslagen had. Dus kan best zijn dat ze weer iemand had en dat dat nu niet meer zo is.
Ik vind Vita & Elise best leuk om te luisteren, maar wel op tempo 1.25 want ze…praten…zooow…langzaaam.
Over jezelf niet te serieus nemen gesproken: Lotte (mamalotje) heeft een post geplaatst over de video van Henry (dat zegt ze niet zo, maar ga er van uit dat ze daar op doelt). Vind haar reactie weer een hoop gezwam en met weinig zelfspot.
Let Love Rule
‘Jij transformeert shit door deze te doorvoelen in liefde’ aldus een comment onder haar post ![]()
#wortelwerk
misschien moeten ze dan gewoon een beetje normaal doen met dat vage geblaat van ze. En van een beetje zelfspot is ook nog niemand dood aan gegaan.
Zou echt vereerd zijn als Henry mij nadeed.
Nou dat. Wat een lange tenen.
hahah ja dit wilde ik net posten, zo wereldvreemd