Ook zo dramatisch, ‘we zijn er weer’, helemaal een week lang van de leg geweest door een persiflagefilmpje
come on meit
Wel fijn dat Cynthia vandaag een artikel op dr blog heeft voor Lotte
Over Cynthia gesproken, ik snap echt niet dat niemand die posts van Emmy nog even checkt voor ze online gaan. Vind haar best leuk, maar ze maakt zoveel schrijffouten en kromme zinnen. Of gebruikt woorden die niet betekenen wat ze denkt dat ze betekenen. Dit bijvorbeeld:
Ik ben een snelle kok en alles waar ik het me gemakkelijker kan maken (mits het extreem afdoet aan het gezonde aspect) wil ik hebben.
![]()
Ik had wel verwacht dat Cynth dat zelf zou checken idd voordat het op haar blog komt haha
Echt een soort cult in die comments van Lotte haha, waar vind je dat soort mensen ![]()
Ik kom ze irl nooit tegen
Cynthia is ook helemaal niet zo lief
volgens mij zijn het vaak de best onaardige mensen die zichzelf zo lief vinden
Ik denk op womb healing events en dergelijke dat je ze kan vinden en vrouwen cirkels

Heb het twee keer gelezen en vind het echt woordenkots. Wat zegt ze? Wat wollig? Wat een drama!
Nou een #2 is soms wel een mijlpaal hoor
De grenzen aangeverds
Hun liefde voor iedereen beperkt zich ook vaak strikt tot andere mensen die op ze lijken
Mijn god zeg. Mensen nemen zichzelf echt te serieus.
De politiek bewijst ons daarnaast helaas ook dat dit niet waar is
Ohhh, wat ben ik afgeknapt op Sarah Liebregts, filmt haar slapende baby in een rijdende auto (terwijl zij dus achter het stuur zit). Had onder de reel gereageerd maar die reactie is natuurlijk al verwijderd
Oh nee, ze heeft gereageerd “Dat ze het snapt”. Ok. Waarom doe je het dan :’)
Ergens in de comments schrijft ze dat ze heus wel zelfspot heeft maar dat ze flinke haat hebben gekregen naar aanleiding van het filmpje, maar wij die niet kunnen zien. Vind dat heeeeel irritant tbh, om dan zo geheimzinnig te gaan doen waar het dan wél precies over gaat. Waar die hartjes allemaal op gebaseerd zijn snap ik dan ook niet precies.
Was die vrouw helemaal vergeten maar heb net haar twee laatste posts gelezen. Ik blijf niet snappen dat iemand die zichzelf structuurjunkie noemt en zich laat voorstaan op efficiency hele weekplanningen neerpent ipv haar agenda/afspraken digitaliseert. Als iemand zich geroepen voelt om een poll te plaatsen, ik ben wel benieuwd hoeveel mensen op het forum dat doen. Zo teringveel werk?!
Maar wat doet ze nou eigenlijk. Die dingen die ze doet op een dag, zijn toch in een halve dag gefixt.