Mommybloggerstopic #11

Ja duh maar ik bedoel dat ze het dus heus niet iedere week zo doet of dit nodig heeft om eraan te denken dat ze moet eten

Floem eten??

7 likes

Nou ik denk wel dat ze het iedere week doet, al is het alleen maar om te laten zien. Of ze ook echt vergeet te eten of de hond uit te laten zonder planner is een tweede.

3 likes

Ik vind het vooral knap dat die vrouw 10(!!) blog artikelen heeft kunnen schrijven over die buikwandcorrectie en borstvergroting.

7 likes

Niet te vergeten die whatsapp groep voor updates zoals wanneer ze gepoept had na de operatie hahaha.

12 likes

Ja dat lees ik ook haha. Ik lees ook: heds up geven :sweat_smile: ik vraag me af: lees ik het goed? Zo ja, is ze de A vergeten? Weet ze niet hoe ze het schrijft of staat er gewoon heel iets anders???

En ik lees ook in mijn hoofd dat ze dozen moet sturen naar @Karl_Lagerfeld

28 likes

Heds

9 likes

Ik ook :laughing:

7 likes

Heds lees ik ook maar bedoelt ze niet heads? Of is heds iets wat ik niet ken?

6 likes

Natuurlijk bedoelt ze ‘heads’.

En het is een planner he? Geen agenda.
Als ik onregelmatige dagen heb qua activiteiten dan vind ik het ook fijn om van te voren te plannen hoelaat ik zou moeten eten/ lunchen.
Maakt het ook overzichtelijk toch, die tijd moet er toch ergens tussen.

6 likes

Nog even en dan kan ze die operatie opvoeren als zakelijke aftrekpost, alsof ze het voor de content van haar blog heeft gedaan.

6 likes

Mijn meest prangende vraag voor Cynthia is wel hoe ze ‘een vleugje parfum’ meeneemt naar het ziekenhuis.

14 likes

Ja tuurlijk heads, was ff flauw van mij, echt zo driedubbel inzoomen in iemands agenda

6 likes

Ze mag me best wat spon sturen :grimacing::grimacing:

6 likes

Zijn dit de data of het aantal keer? Kan het niet zo goed lezen

3 likes

Heeft dit niet nog te maken met de buikwandcorrectie?

4 likes

Ja was 1 van de vereisten voordat je een account mag aanmaken tegenwoordig.

9 likes

Ja, dit was direct in de dagen erna. Denk dat dat wel echt kleine mijlpalen zijn als je net een operatie aan je buik én aan je tieten hebt gehad. Of je ze moet opschrijven en afvinken is een tweede, maar ja, dat is idd haar verdienmodel

5 likes

100 procent. Ze kan moeilijk zeggen “ja digitaal is veel handiger want x and y” en tegelijkertijd haar agendas goed promoten.

Doet mij wel denken aan elke keer dat ik vol enthousiasme start met alles opschrijven en na een paar weken faal en allemaal afspraken vergeet. Of “oh ik moet thuis checken of ik kan want agenda niet bij mij”.

Hier als ADHD’er (ja ook
 mocht het relevant zijn) veel liever digitaal.

5 likes

Jezus en dan heeft ze niet eens kinderen :smiling_face_with_tear::rofl:

3 likes