Mommybloggerstopic #11

Het is maar net hoe je in elkaar zit en wat voor soort planning daar bij past. Voor veel mensen met adhd wordt een agenda op papier aanbevolen, omdat je zo een beter besef van tijd hebt als je dat van nature lastig vindt. Op de school waar ik werk, zijn we bewust ook weer overgestapt op papieren agenda’s om leerlingen beter te kunnen ondersteunen met plannen.

Voor mij werkt op papier echt beter om meer rust in mijn hoofd te krijgen, maar mijn partner wil alles digitaal, prima toch?

16 likes

Waarom zet ze ‘eten’ in haar agenda :joy: Zo kan ik hem ook wel vullen

11 likes

Haha ja ik weet hoe gek dit lijkt, maar ik vergeet nog wel eens dat ik pauze moet nemen, en sinds ik bewust tijd vrij plan om te eten of te ontspannen, gaat dit echt beter. (ik heb dan wel adhd)

8 likes

Zie de reacties die van @June en @Malija. Lett alles wordt genoteerd :smiling_face_with_tear: daar zit bij mij de ergernis óók in. Ben zelf autistisch maar voor mij werkt digitaal veel beter want je kunt reminders instellen.

Schrijven met de hand doe je in je dagboek.

Sorry maar heeft het hele forum adhd :cry: Ik lees echt de hele tijd dat iedereen en hun moeder/zus/vriend/collega adhd heeft hier

Verder prima als het voor je werkt, maar heb bij Cynthia echt het idee dat ze dit zo uitgebreid uitschrijft voor de show (lees: geld)

19 likes

DIT MAG JE NIET VRAGEN

18 likes

Ja duh, dat is dr werk met die planner van dr. Zou wat zijn als ze een planner uitbrengt en zelf niet (zichtbaar) plant.

6 likes

Ja dit is toch ook haar verdienmodel en haar merknaam dus ja dan zal ze iets met ‘plannen’ moeten laten zien. Denk niet dat zíj adhd heeft overigens haha.

3 likes

Ja duh maar ik bedoel dat ze het dus heus niet iedere week zo doet of dit nodig heeft om eraan te denken dat ze moet eten

Floem eten??

7 likes

Nou ik denk wel dat ze het iedere week doet, al is het alleen maar om te laten zien. Of ze ook echt vergeet te eten of de hond uit te laten zonder planner is een tweede.

3 likes

Ik vind het vooral knap dat die vrouw 10(!!) blog artikelen heeft kunnen schrijven over die buikwandcorrectie en borstvergroting.

7 likes

Niet te vergeten die whatsapp groep voor updates zoals wanneer ze gepoept had na de operatie hahaha.

12 likes

Ja dat lees ik ook haha. Ik lees ook: heds up geven :sweat_smile: ik vraag me af: lees ik het goed? Zo ja, is ze de A vergeten? Weet ze niet hoe ze het schrijft of staat er gewoon heel iets anders???

En ik lees ook in mijn hoofd dat ze dozen moet sturen naar @Karl_Lagerfeld

28 likes

Heds

9 likes

Ik ook :laughing:

6 likes

Heds lees ik ook maar bedoelt ze niet heads? Of is heds iets wat ik niet ken?

6 likes

Natuurlijk bedoelt ze ‘heads’.

En het is een planner he? Geen agenda.
Als ik onregelmatige dagen heb qua activiteiten dan vind ik het ook fijn om van te voren te plannen hoelaat ik zou moeten eten/ lunchen.
Maakt het ook overzichtelijk toch, die tijd moet er toch ergens tussen.

6 likes

Nog even en dan kan ze die operatie opvoeren als zakelijke aftrekpost, alsof ze het voor de content van haar blog heeft gedaan.

6 likes

Mijn meest prangende vraag voor Cynthia is wel hoe ze ‘een vleugje parfum’ meeneemt naar het ziekenhuis.

14 likes