Mommybloggerstopic #11

Ja daarvoor heb je Notes. En wat dan echt moet, plan je -digitaal!- op een bepaalde dag. Met een reminder/alert.

Ik geef op zich ook trainingen agendabeheer op m’n werk :upside_down_face: Had ik maar de combi zakelijk inzicht en deluluschap van Cynth.

3 likes

Te veel mensen meegemaakt ook die hun papieren agenda ooit ergens zijn verloren 🫠

6 likes

Ik vind het vooral heel erg leuk dat ik bij Emmy altijd het gevoel heb dat zij het zelf schrijft en ik van een echt mens lees I.pv. dat het minstens 40% ChatGPT is. Maar vind haar sowieso heel erg leuk, ik denk ook omdat zij meerdere dingen combineert in haar werk en dus niet fulltime influencer is.

8 likes

Maar als ze 5 seconden haar tekst door chat haalt, haalt ie zo alle spel- grammatica fouten eruit :crazy_face: vind haar blogs ook altijd leuk hoor, maar pff idd die fouten. Terwijl dat relatief simpel te voorkomen is.

9 likes

Ik denk altijd bij haar; wat lijkt zij mij saai in real life

4 likes

Jongons dit is het Mommybloggerstopic!! Cynthia heeft geen kinderen!!!

8 likes

Wat een getriggerd duimpje @vitaminwater , het is toch gewoon een gegeven dat je het drukker hebt als je ook nog voor andere mensen moet zorgen.

Maar uiteraard is dat gevoelig om te zeggen hier :clown_face::clown_face::clown_face:

6 likes

ja nu dwing je iedereen om over kinderen te praten ook al hebben we die niet en wilen we die niet en moeten we ze niet en ga dan naar het zw/k topic!!!1!!! duw het ons niet door de strot aub!!!

10 likes

Eerder triggered door een agenda van iemand die nog NIET EENS kinderen heeft

11 likes

Het is toch het MOMMMYYYYY TOPICCC :rofl:

10 likes

Ik heb een tijdje als boekhouder gewerkt o.a. voor een paar influencers en dit is exact wat ze doen. Had er een die de totale kosten van haar bruiloft wilde opvoeren als bedrijfskosten, want het was allemaal voor content. Nog afgezien van hoe verdrietig dat klinkt wilde ze het niet accepteren toen ik zei dat het niet mogelijk was, want ‘ik ken heel veel andere influencers en die hebben dit allemaal gedaan’.

9 likes

Op zulke momenten vraag ik me echt af hoe het voelt om partner van een influencer te zijn. Financieel leuk ja, maar verder?

5 likes

Ik wilde zeggen dat haar hobby’s haar kinderen zijn, maar gezien de snelheid waarmee ze die weer afdankt is dat wellicht niet de beste vergelijking :sweat_smile: Ze heeft wel moeke-neigingen, misschien dat dat het goedpraat?

Emmy heeft overigens wel een kind en dat is sindsdien ook 80% van haar content, dus die past hier sowieso wel. Ik vind haar trouwens zoals ik zei ook best leuk @heeleventerug , maar dat neemt niet weg dat er nog wel een redacteur (liefst een echte, maar als het echt niet anders kan mag AI ook wel) over haar posts mag kijken voor publicatie. Zeker gezien ze zichzelf ook als (gast)blogger aanbiedt op haar website…

8 likes

Ik had juist een boekhouder en accountant die dit stimuleerde… Ben geen influencer maar freelance schrijver en zij namen dit soort dingen ook echt ruim vond ik, zij werkte ook met influencers en 'boetes krijg je toch zelden). Denk dat heel veel influencers echt enorm veel zakelijk aftrekken als ik dat soms ook hoor in podcast van bijv zogenaamd succesvol.

7 likes

Nu het gaat over al dan niet terechte financiële voordelen krijg ik ineens een associatie…
Weet iemand waar Marilyn Schrijft is gebleven? En of ze het goede doelengeld nog heeft overgemaakt? (naar het doel, niet naar een meubelzaak)

2 likes

Welke blogger was dat ook alweer doe een soort cavia flat had thuis (misschien herinner ik het me verkeerd) en wilde een biggetje erbij. Ze was ineens ook helemaal into finance en coaching en had voor mijn gevoel ook heel snel ineens kinderen.

2 likes

Suzanne

6 likes

Bedoel je Suz van Schaijk?

14 likes

Wow ja ik had haar ook gevonden maar herkende haar totaal niet

4 likes

Is dat haar vriend!?

7 likes