Mommybloggerstopic #11

Ja tuurlijk heads, was ff flauw van mij, echt zo driedubbel inzoomen in iemands agenda

6 likes

Ze mag me best wat spon sturen :grimacing::grimacing:

6 likes

Zijn dit de data of het aantal keer? Kan het niet zo goed lezen

3 likes

Heeft dit niet nog te maken met de buikwandcorrectie?

4 likes

Ja was 1 van de vereisten voordat je een account mag aanmaken tegenwoordig.

9 likes

Ja, dit was direct in de dagen erna. Denk dat dat wel echt kleine mijlpalen zijn als je net een operatie aan je buik én aan je tieten hebt gehad. Of je ze moet opschrijven en afvinken is een tweede, maar ja, dat is idd haar verdienmodel

5 likes

100 procent. Ze kan moeilijk zeggen “ja digitaal is veel handiger want x and y” en tegelijkertijd haar agendas goed promoten.

Doet mij wel denken aan elke keer dat ik vol enthousiasme start met alles opschrijven en na een paar weken faal en allemaal afspraken vergeet. Of “oh ik moet thuis checken of ik kan want agenda niet bij mij”.

Hier als ADHD’er (ja ook
 mocht het relevant zijn) veel liever digitaal.

5 likes

Jezus en dan heeft ze niet eens kinderen :smiling_face_with_tear::rofl:

3 likes

Ja daarvoor heb je Notes. En wat dan echt moet, plan je -digitaal!- op een bepaalde dag. Met een reminder/alert.

Ik geef op zich ook trainingen agendabeheer op m’n werk :upside_down_face: Had ik maar de combi zakelijk inzicht en deluluschap van Cynth.

3 likes

Te veel mensen meegemaakt ook die hun papieren agenda ooit ergens zijn verloren đŸ« 

6 likes

Ik vind het vooral heel erg leuk dat ik bij Emmy altijd het gevoel heb dat zij het zelf schrijft en ik van een echt mens lees I.pv. dat het minstens 40% ChatGPT is. Maar vind haar sowieso heel erg leuk, ik denk ook omdat zij meerdere dingen combineert in haar werk en dus niet fulltime influencer is.

8 likes

Maar als ze 5 seconden haar tekst door chat haalt, haalt ie zo alle spel- grammatica fouten eruit :crazy_face: vind haar blogs ook altijd leuk hoor, maar pff idd die fouten. Terwijl dat relatief simpel te voorkomen is.

9 likes

Ik denk altijd bij haar; wat lijkt zij mij saai in real life

4 likes

Jongons dit is het Mommybloggerstopic!! Cynthia heeft geen kinderen!!!

8 likes

Wat een getriggerd duimpje @vitaminwater , het is toch gewoon een gegeven dat je het drukker hebt als je ook nog voor andere mensen moet zorgen.

Maar uiteraard is dat gevoelig om te zeggen hier :clown_face::clown_face::clown_face:

6 likes

ja nu dwing je iedereen om over kinderen te praten ook al hebben we die niet en wilen we die niet en moeten we ze niet en ga dan naar het zw/k topic!!!1!!! duw het ons niet door de strot aub!!!

10 likes

Eerder triggered door een agenda van iemand die nog NIET EENS kinderen heeft

11 likes

Het is toch het MOMMMYYYYY TOPICCC :rofl:

10 likes

Ik heb een tijdje als boekhouder gewerkt o.a. voor een paar influencers en dit is exact wat ze doen. Had er een die de totale kosten van haar bruiloft wilde opvoeren als bedrijfskosten, want het was allemaal voor content. Nog afgezien van hoe verdrietig dat klinkt wilde ze het niet accepteren toen ik zei dat het niet mogelijk was, want ‘ik ken heel veel andere influencers en die hebben dit allemaal gedaan’.

9 likes

Op zulke momenten vraag ik me echt af hoe het voelt om partner van een influencer te zijn. Financieel leuk ja, maar verder?

5 likes