Mommybloggerstopic #11

Ik wilde zeggen dat haar hobby’s haar kinderen zijn, maar gezien de snelheid waarmee ze die weer afdankt is dat wellicht niet de beste vergelijking :sweat_smile: Ze heeft wel moeke-neigingen, misschien dat dat het goedpraat?

Emmy heeft overigens wel een kind en dat is sindsdien ook 80% van haar content, dus die past hier sowieso wel. Ik vind haar trouwens zoals ik zei ook best leuk @heeleventerug , maar dat neemt niet weg dat er nog wel een redacteur (liefst een echte, maar als het echt niet anders kan mag AI ook wel) over haar posts mag kijken voor publicatie. Zeker gezien ze zichzelf ook als (gast)blogger aanbiedt op haar website…

8 likes

Ik had juist een boekhouder en accountant die dit stimuleerde… Ben geen influencer maar freelance schrijver en zij namen dit soort dingen ook echt ruim vond ik, zij werkte ook met influencers en 'boetes krijg je toch zelden). Denk dat heel veel influencers echt enorm veel zakelijk aftrekken als ik dat soms ook hoor in podcast van bijv zogenaamd succesvol.

7 likes

Nu het gaat over al dan niet terechte financiële voordelen krijg ik ineens een associatie…
Weet iemand waar Marilyn Schrijft is gebleven? En of ze het goede doelengeld nog heeft overgemaakt? (naar het doel, niet naar een meubelzaak)

2 likes

Welke blogger was dat ook alweer doe een soort cavia flat had thuis (misschien herinner ik het me verkeerd) en wilde een biggetje erbij. Ze was ineens ook helemaal into finance en coaching en had voor mijn gevoel ook heel snel ineens kinderen.

2 likes

Suzanne

6 likes

Bedoel je Suz van Schaijk?

14 likes

Wow ja ik had haar ook gevonden maar herkende haar totaal niet

4 likes

Is dat haar vriend!?

7 likes

Zo te zien niet heeft ze een andere vriend man met een baard. Ik was haar helemaal vergeten en ook dat ze mommy is😂

2 likes

Nee dat is niet haar vriend

Dit is haar businesspartner

Ze is met iemand anders

Samen.

86 likes

Dit doet me denken aan die gedichtjes die Cynthia een tijdje schreef

15 likes

Prachtig geschreven :clap:

19 likes

Ja is dit een soort sjamaan oid? Zoiets staat me bij

6 likes

Ja klopt!! Een cavia flat. Ze was toen ook in een aflevering van robert ten brink aynil - omdat de vader van haar kind een andere relatie naast haar had tijdens de zwangerschap? En hij wilde haar terug?

7 likes

Waaaat?! En dat soort uitschot mag op tv? Hopelijk zei ze nee op tv

3 likes

Volgens mij is ze nooit meer naar m teruggegaan haha. Had het even teruggezocht, hij had naast haar dus al 4 jaar een ander😅 In 'All You Need Is Love' betuigt Bas spijt na bedriegen zwangere vriendin - LINDA.nl

6 likes

Wth.
Ook bizar voor de andere vrouw. Heb je 3,5 jaar een vriend, gaat hij vreemd, neemt een relatie en is na een half jaar in verwachting. En op nationale tv zoveel liefde en spijt betuigen aan de tweede vriendin.

13 likes

Hahaha jaaaa dit was zo top!!! Echt heerlijke juice

10 likes

Ik vind Suz verre van sympathiek maar had toen juist wel met haar te doen, echt een nare situatie

6 likes

Ik snap het niet. Met wie had Bas al vier jaar een vriendin, werd Suz is die vier jaar ergens zwanger? En wie wil Bas dan aan het eind terug? Weet de andere vrouw in spel iets van het bestaan van Suz (voor de uitzending).

5 likes