Volgens mij was die andere vrouw al eerst, die relatie duurde al 4 jaar en Suz en Bas kenden elkaar pas 3 jaar. Dus Suz was de sidechick waar hij toch mee ging samenwonen en 6 maanden na het samenwonen werd ze zwanger. En hij wilde Suz terug, maar geen idee meer of die OG vrouw toen iets van Suz de sidechick af wist.
Ik ken haar alleen van het biggetjes verhaal van hier
Dat was zij toch?
Yessss ook zoān mooi verhaal
Zo bizar dat je het voor elkaar krijgt om samen te gaan wonen met iemand terwijl je al in een relatie zit. Hoe zit dit logistiek in elkaar, hoe goed kan je dan wel niet liegenā¦
Ja ik vind dit ook bizar, wat een lul. Ken die hele Suz niet maar dit is toch vreselijk als dit je overkomt.
Dit vraag ik me ook af???
Ja haha ik zou het echt serieus willen weten (nee not asking for a friend or myself
). Waar haalt iemand de tijd ook vandaan. Je moet dan echt een van de relaties maar een keer per week zien ofzo, en dan nooit bij jou thuis kunnen afspreken.
Ja precies. Als je vier jaar een relatie hebt slaap je toch regelmatig bij elkaar enzo. Als mijn vriend nu zou zeggen ik slaap een paar nachten per week niet thuis zou ik daar wel vraagtekens bij hebben ![]()
Ja of als je een nieuwe relatie hebt en je mag nooit bij iemand thuis komen, dan zou ik of denken dat hij nog bij zān ouders woont, een enorme hoarder is of dat hij met iemand anders samen woont.
Neigt wel een beetje naar de vrouw de schuld geven, terwijl in deze situaties echt allllllllllle credits naar die vent mogen hoor
Vraagt iemand zich ook af waarom Michelle Bollen in godsnaam 4 enorme koffers meeneemt voor een weekje CuraƧao? Snap dat je met 4 kinderen aan 1 niet genoeg hebt, maar 2 moet toch makkelijk lukken?
Met 2 koffers? Ik zou er zelf al 1 volle voor mezelf hebben, dan passen kleren voor 4 kinderen echt niet in 1 andere koffer hoor.
Nee ik vraag mij dat niet af omdat ik het liefst ook opties meeneem. Maar op zich vind ik 4 koffers voor 5 personen niet extreem veel? Vooral knap hoe ze het allemaal geregeld krijgt met 1 volwassenen op 4 kinderen en dan ook nog 4 koffers.
Ja, zeker als je naar een warm oord gaat en kinderkleren zijn klein. Ik had voor een maand Vietnam/Bali een grote backpack voor mij en kind.
Ze zal ongetwijfeld een halve koffer aan luiers voor de jongste mee hebben.
Ja maar sorry, mensen die uit een backpack kunnen leven snap ik echt niet. Mān toilettas past er al niet eens in. Ja en dan kun je natuurlijk minimalistisch gaan doen en āheb je dat allemaal Ć©cht nodigā, nee het is geen eerste wereldbehoefte maar wel ontspanning en daās ook gewoon vakantie.
Leuk voor ješ
Nee hoor, boeit me nul.
Plus ik wil vaak ook wat souveniers shoppen dus reserveer daar ook altijd wat ruimte voor.
Wat ik zelf wel wat bijzonder vind is dat ze volgens mij maar een week gaat? Met jetlag en zoān lange vliegreis zou ik daar (ook als ik rijk zou zijn) niet aan beginnen.
Kan me niet anders herinneren dan dat ik als kind altijd een eigen koffer bij me had?