Mommybloggerstopic #11

Toen zaten de koffers altijd bij de prijs van het ticket. Nu betaal je echt per koffer

4 likes

Ja maar dan nog is het toch niet gek dat ze per kind een koffer heeft? Die van mij zat vroeger gewoon vol met dingen die ik nodig had.

6 likes

Nee joh dat ligt ook aan het type ticket! Je hoeft niet altijd bij te boeken.

2 likes

Shifra heeft een huis (verre van af) gekocht voor een vraagprijs van bijna 1,4 miljoen. Hoe dan? Zo groot is ze niet op social media, bloggen is dood… :sob: Zal hij zoveel verdienen dan?

2 likes

Hun oude huis zal ook wel voor een leuk bedrag verkocht zijn denk ik

6 likes

Hoe weet je überhaupt de vraagprijs van dat huis?

8 likes

Werd me ingefluisterd door één van de zeven dwergen :smiling_face_with_tear:

9 likes

Woowww ik was haar helemaal vergeten

9 likes

De tandjes… en daar moet nog veel aan verbouwd worden. Maar het is haar forever home :heart:

4 likes

Creepy :rofl:

1 like

Ze reageerde nog niet zo lang geleden eens op mij. Dat als je makkelijk geld wil verdienen je echt influencer moet worden. Ze verdient nog steeds genoeg blijkbaar door af en toe te posten. Haar woorden het is hard werken om er te komen. Maar als je eenmaal veel volgers hebt de makkelijkste baan. Ze hoeft geen andere baan te hebben.

9 likes

Zij is influencer, hij heeft een gewone baan volgens mij en en ze zijn heel handig, dat vorige huis hebben ze echt enorm aangepakt dus daar zal ook wel wat winst mee behaald zijn wat ze dan voor een nieuw huis kunnen gebruiken

1 like

Wauw, dan kun je zoveel geld aan een huis uitgeven en dan koop je een huis waar je nog zoveel aan moet doen. Wat intens.

7 likes

Als je goed in verbouwen bent, waarom niet. Lekker contenf maken, daarna na een paar jaar met dikke winst verkopen.

7 likes

Ja en lekker veel sponnen

4 likes

Ze zullen het vast juist leuk vinden om het helemaal zelf op te knappen en naar eigen smaak te maken ipv een woning te kopen waar een grafsfeer hangt omdat men tegenwoordig geen kleur meer toe willen voegen

10 likes

Volgens mij heeft ze aangegeven dit keer alles te laten verbouwen zelfs, dus die kosten komen er ook nog eens bij.

3 likes

Is toch gek om om andermans kosten zo druk te maken haha, ze zullen het vast niet doen als ze het niet kunnen betalen.

14 likes

Ik maak me daar niet druk om hoor, ik zeg alleen dat ze het niet zelf gaat verbouwen, maar juist laat verbouwen. Ik verwonder mij er wel over dat het allemaal kan, maar good for her.

3 likes

Oh ik denk ook zeker dat ze het leuk zullen vinden. Het was meer mijn eigen verwondering dat ik andere keuzes zou maken als ik 1,5 miljoen had. Maar helaas…

2 likes