Wat saai.
Waarom willen mensen zo’n saai profiel volgen?
En wow die kerel is net een aardappel.
( jaja het gaat met me. Ssst. )
Wat saai.
Waarom willen mensen zo’n saai profiel volgen?
En wow die kerel is net een aardappel.
( jaja het gaat met me. Ssst. )
Gáát het met je?
je bent zelf een aardappel
Ik was net van dat rot liedje af in m’n hoofd bedankt ![]()
![]()
(Het heet: het aardappel lied / ik ben een aardappel. Wordt fanatiek gezongen door mijn eigen kleuter en half de school was ik werk🙃. Have fun: https://youtu.be/u6AVNwrDtDY?si=eJ2zJIRipnnZo0Vk )
Heb me gewaagd aan de podcast van Michelle en Iris. Ik quote letterlijk een stuk eruit (afl. 3):
(Ze lezen een vraag:
In welk opzichte verschillen jullie het meest? Eerst worden al zeer belangrijke dingen genoemd als ‘jij drinkt graag en ik niet’ en daarna volgt:)
M: … en jij bent veel meer strand dan ik.
I: Strand?
M: Ja veel meer uhm, uhm, jij bent veel meer…
I: Strand?
M: Ja strand, kan je dat niet?
I: Nee?
M: Jij bent veel meer strand. Jij bent heel erg…
I: Ja hoe ga je je hier nou weer onder uit lullen
M: Nee nee, jij kan zeg maar, jij bent gewoon veel meer… terwijl ik ben meer een ei zeg maar. Ik ben meer een watje, ik ben echt een watje.
Nog steeds geen idee wat strand in houdt. Stoer? ![]()
Zou ze meer street(wise) bedoelen? Wat een gebazel zeg

Chinees is nog makkelijker te begrijpen dan dit gesprek
Ik begin bij Michelle wel een beetje moe te worden dat ze continu in d’r stories moet benoemen hoe geweldig iedereen is en de bff dit, de liefste vriendin dat, de meest geweldige kinderen (ja snap ik vindt iedereen van zn kind). Ik zou echt doodmoe worden als een vriendin zo… klef is
Ik vind online dat het Brabants dialect is voor een ‘brutaal persoon’. Kom zelf ook uit Brabant maar heb er nog nooit van gehoord.
Ja zoiets, iemand die veel durft/ beetje brutaal is.
Ohh, ja mijn oma noemde dat “ontstrant” inderdaad en bedoelde daar brutaal mee
Ik verbaas me echt over de koopdrang van sommige moeders. Ik keek de vlog van Charlotte en daar zocht ze het speelgoed van haar dochter van een half jaar uit. Voor een kind die nog geen interesse in vrijwel alles heeft had ze enorm veel. Ze zei zelf ook dat het veel was. Post ze nu in haar stories dat ze in de kringloop staat met een arm vol nieuw speelgoed wat weer thuis ligt weg te kwijnen. Reageert iemand dat ze volgens mij al genoeg heeft maar dan zegt ze dat ze tweedehands koopt dus goed bezig is(?). Ehhhh wat dacht je van niet kopen wat je niet nodig hebt?
Ja klopt, ik hoor het ook veel (vooral van wat oudere mensen die wat meer dialect praten). Een strant menneke
Ik heb het idee dat Michelle ook maar wat graag de break-up van de poly gebruikt voor aandacht. En/of luisteraars voor de podcast wil trekken. Nu ook weer een story op de insta van die podcast waarin ze het hebben over de vriendschap tussen Michelle en Iris. Daarin geeft Iris aan dat er al meer dan een jaar geleden gedoe was binnen de poly. En Michelle reageert met: “ja en zeg maar de afgelopen 7/8 maanden dat het echt bad ging”.
Weer wat geleerd, nog nooit van gehoord!
Ik vind Michelle altijd juist wel lief overkomen. Inderdaad erg klef, maar voor mijn gevoel is ze wel oprecht (voor zover je dat kan aflezen van social media natuurlijk…). Die Iris kende ik eigenlijk niet, irriteerde me tijdens die podcast vooral dat ze constant haar zaken noemt. Kwam alvast minder sympathiek over dan Michelle vond ik.
Dat gezegd hebbende was de podcast inderdaad een hoop gezwam en denk ik dat ik het bij die dne aflevering hou ![]()
Charlotte had ook na de eerste positieve test al een hele kast vol met meuk dus dat is niet verbazend haha
Ja he he als je dan uit elkaar gaat zou ik het ook lekker uitmelken. Dan verdien je er tenminste nog wat aan ![]()
Ja maar dan nu weer in een post doen alsof ze tijdens de vakantie deze zomer naar Mallorca "Toen we nog niet wisten dat dat het nieuwe normaal zou zijn. ". Komt op mij over alsof ze nog heel veel hebben geprobeerd en het nog niet zo lang duidelijk was dat ze allemaal uit elkaar gaan?
Ik heb een heel klein stukje gekeken maar het is afgrijselijk. Michelle heeft een hele vervelende stem, oke kan ze weinig aan doen maar totaal niet prettig om naar te luisteren. En die Iris komt zo onaardig over he.
Ik vind het heel typerend dat Michelle nergens écht antwoord op geeft. In de vorige podcast was de vraag wat ze deze week gingen doen om op te laden ofzo, toen antwoordde Michelle heel algemeen met iets van Ja lekker eten met vriendinnen. Iris vroeg toen ja maar vertel even concreet wat je nou gaat doen voor jezelf deze week.
Michelle blijft altijd in vaagheden hangen, ze laat niks van zichzelf zien en zegt nooit eens écht iets.
Ik denk dat het ook best wel lastig is om op te laden als je alleen met 4 kinderen op vakantie bent. Er zijn dan wel vrienden ook daar, maar dan nog doet ze veel alleen.